MuscleMeat

Meningen aub

wiggles

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
78kg
hoi, zal me in kort ff voorstellen.
Ben Jurgen, 25jaar en papa van 2 kindjes!
Heb sinds vorige week een jaar abon genomen op de fitness!
nu zou ik graag jullie mening hebben over hoe ik het beste zou trainen kwa voedingsschema( zou ik eerst veel cardio doen zodat het 'vet' weg is? of drek beginne met bulken omdat ik eig toch vrij mager ben). zou toch graag wat massa bijwillen. ( welk supl zou evt goed helpen om massa bij te krijgen

en welk voedingsschema raden jullie me dan aan of kunnen je me helpen met het samenstellen.

Dan welke oefeningen raden jullie aan? bepaalde spieren wat ik in mijn geval beter zou moeten trainen ofzo?

Ben echt een leek op het gebied van fitness, dus kan jullie hulp goed gebruiken!

Zal enkele foto's van me foto's, hoe ik er nu uitzie, 1m82 en 78kg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uploaded with ImageShack.us

Ah dit lijkt echt veel op mijn begin fysiek..
Zou met cleanbulk starten, omdat je in het begin vet kunt afvallen en spier kunt aanzetten!
Kwa beginnen met trainen, geen idee wat je eigen voorkeur is denk ik..
Ik ben begonnen met, 3daags split

Idd gwn lkkr cleanbulken aangezien je vet niet te hoog is naar mijn mening.... Begin idd met een 3 daagse splitschema dat moet wel vol te houden zijn voor jou en kijk ook in de voedingssectie om een schema te produceren want zonder voldoende voedsel in je lijf gebeurt er vrij weinig

succes iig

beginnen met trainen en goed eten.
cleanbulk... succes

• Topic Starter Topic Starter
en wat is eig cleanbulk? kzeg het ken er allemaal nix van :-)
iemand zin om mij wat te helpen met een voedingsschema?
thanx

Ik zou beginnen met het inlezen over fitness (stickies). Hierin staat erg veel handige en goede informatie. Succes

Juist, het inlezen van stickies op het forum!
Ga daarna eens rondneuzen in de voedingschema's van andere mensen en probeer zelf een op te stellen, met de juiste verhoudingen etc. Daarna ga je opzoek naar een fitness schema! Voor beginners wordt meestal Rippetoe of starting strength aanbevolen!
Alle info over deze schema's staat op het forum.

Succes!!

Wat zit er rondom je tepels? Bloeduitstortingen of wilde haargroei?

wilde haargroei, maar denk niet dat het iets ter zake doet..

wilde haargroei? Lekker wild hoor, haar op je borst, sjonge jonge :P

juist, het inlezen van stickies op het forum!
Ga daarna eens rondneuzen in de voedingschema's van andere mensen en probeer zelf een op te stellen, met de juiste verhoudingen etc. Daarna ga je opzoek naar een fitness schema! Voor beginners wordt meestal rippetoe of starting strength aanbevolen!
Alle info over deze schema's staat op het forum.

Succes!!

+1

Welkom, iets in je topic zegt me dat je een Westvlaming bent..lol

cleanbulk. Om te beginnen naar de 3000 kcal. Eerst opbouwen als je daar nu flink onder zit!

fullbody 3x per week (max. 60 min), vooral compounds. Neem om te beginnen een standaard beginnersschema (rippetoe, billstar)

deadlift
squat
benchpress
shoulder presses
rows

evt. wat cardio bijvoegen (niet overdrijven)

Lees de sticky's hoe je een goed voedingsschema in elkaar zet en welke producten je kunt gebruiken.

Goed om mee te beginnen. Kijk na een half jaartje of je evt. wat vet kwijt wilt.

Succes!!

Laatst bewerkt:
Ik zou echt even goed de stickies lezen over voeding en training etc...want veel mensen krijgen spijt als ze zomaar in het 'wilde weg' beginnen te trainen, om er achteraf achter te komen dat je met een beetje kennis veel meer resultaat had kunnen behalen.

Succes!

Om eerlijk te zijn denk ik dat je nu gewoon moet beginnen trainen. Volg een simpel programma en hou je daar minstens 6 maanden aan.

Wat veel beginners doen is vanalles en nogwat lezen op internet en in boekskes enz en dan uiteindelijk niet kunne beslissen wat ze wille doen.

Niet teveel over nadenken, enkele betrouwbare bronnen bekijken en dan van start gaan. Ge zult ook nog wel hulp krijgen in de fitness als ge er om vraagt.

Veel succes!

Wiggles van cleaned :)?

ja ben precies al populair :-), hoe berekenen jullie dat ik die 3000kca nodig heb? ik vind enkel een formule om mijn energie te berekenen..
ben aan het proberen met da voedingsschema ondertussen..

wilde haargroei, maar denk niet dat het iets ter zake doet..

Als je een foto plaatst kun je ook dergelijke vragen verwachten. Maar begin lekker met trainen en kijk hoe het aanslaat. Je bent niet vet dus cutten lijkt me niet relevant.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven