Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je ziet je vriendin toch ook graag en is ook niet geboren als familie toch?(hoop ik hahah ) denk dat het moeilijkste moment gaat zijn wanneer je het kind vertelt dat hij/zij geadopteerd is.Is toch niet eigen + dat je adoptie-kind later de echte verwekkers wilt ontmoeten..
Maar blijf er wel altijd respect voor hebben, mensen die adopteren!

Jij gaat werken met dagdienst, je komt thuis je vrouw staat met de late dienst. Jij moet op de kleine letten dus. Of leg je hem in bed en ga je
alleen naar de gym?
Of allebei met dagdienst. Jij een uurtje naar de gym plus een uurtje rijden heen en terug en dan zie je dus
de hele avond je vrouw en kinderen niet? Mooi zo
Wacht nog maar man, je planningsskills gaan nog op de proef gesteld worden eens je kinderen hebt![]()
Maar wat is redelijk op leeftijd? Ik ben er mee gestopt op mijn 55ste omdat ik mij toen nog te jong voelde om afhankelijk te zijn van iets. Ik lees op dit forum soms berichten van jonge gasten van 30-35 jaar die vinden dat ze al de leeftijd hebben om heel hun leven afhankelijk te worden van testosteron. Zolang het omkeerbaar is en geen probleem is om bvb na jarenTRT gebruik te stoppen met hormonale toevoeging en terug te herstellen zodat alles weer normaal werkt, is er geen vuiltje aan de lucht. Maar is dat zo? Indien dat niet zo is, mag je er zeker van zijn dat de meesten daar later spijt van zullen krijgen. Bij mij had dat niets met kinderwens te maken maar met het gevoel van geen echte vent meer te zijn en dat niet te willen aanvaarden. Ik wou terug goeie ballen aan mijn lijf.en stel nou dat je zoals ik al redelijk op leeftijd ben en geen kinderwens meer heb...loop er toch over na te denken![]()

Hoe werd er gegeten en werd er cardio gedaan? Buiten een trap oplopen. Misschien waren de mannen wel net zo gezond als de placebo groep indien er cardio werd gevolgd? verhoogde hematrociet achterwege gelaten dan, maar daar zal men zich dan ook regelmatig op testen neem ik aan. De prostaat valt ook nog deels te beschermen met red maca en pompoenpitolie(DHT blocker). Red maca zou zelfs mogelijk de prostaat kunnen verkleinen.Als je van plan bent om TRT te doen tot je dood zou ik eventjes de volgende onderzoeken lezen:
http://www.ergogenics.org/testosteron-te-gevaarlijk-voor-oudere-mannen-trial-afgebroken.html
"Het doek voor testosteron als anti-verouderingsmiddel is gevallen. In de VS is een trial, waaraan oudere mannen testosterongels gebruikten, voortijdig afgebroken. Dat gebeurde toen duidelijk werd dat het mannelijk hormoon de kans op potentieel dodelijke hart- en vaatziekten fors verhoogde."
"De onderzoekers hadden pas 209 mannen gerecruteerd toen een commissie besloot dat de proef moest stoppen. Teveel mannen in de testosterongroep werden ziek.
In totaal waren er in de testosterongroep 23 'incidenten'. Mannen kregen pijn in hun borst, een verhoogde bloeddruk, vielen flauw, kregen een hartaanval, hadden een by-pass nodig, kregen een beroerte - en er was zelfs een sterfgeval. In de placebogroep waren er slechts 5 incidenten - en die waren minder ernstig dan die in de placebogroep."
http://www.ergogenics.org/testosteron-geen-wondermiddel-voor-oudere-mannen.html
"In de testosterongroep kregen meer mannen prostaatkanker dan in de placebogroep, kregen meer mannen een verhoogd PSA, en kregen meer mannen met een verhoogde hematocrietwaarde."
Zo zijn er nog zat andere onderzoeken.
Met wat er tot nu toe bekend is zou ik er persoonlijk nooit aan gaan beginnen.
Maargoed, wellicht dat ze er iets op vinden de komende 30 jaar waardoor ik van mening verander.
Stoppen met testo toedienen maakt het dus ook niet veel beter.Nadat de 6 maanden voorbij waren hielden de onderzoekers de proefpersonen nog 3 maanden in de gaten. In die periode nam in de testosterongroep het aantal 'incidenten' verder toe.
Vergrote prostaat en prostaatkanker zijn 2 verschillende zaken. Een vergrote prostaat kan vervelend zijn maar heeft daarom niet iets met prostaatkanker te maken. TRT zou eigenlijk enkel nodig mogen zijn voor diegenen die echt een te lage testosteronspiegel hebben en dan is het beter om dit te corrigeren omdat men anders ook gezondheidsproblemen krijgt. Dit zou om de zes maanden met bloedonderzoeken door een dokter moeten begeleid worden. Dan kan er op tijd ingegrepen worden.Hoe werd er gegeten en werd er cardio gedaan? Buiten een trap oplopen. Misschien waren de mannen wel net zo gezond als de placebo groep indien er cardio werd gevolgd? verhoogde hematrociet achterwege gelaten dan, maar daar zal men zich dan ook regelmatig op testen neem ik aan. De prostaat valt ook nog deels te beschermen met red maca en pompoenpitolie(DHT blocker). Red maca zou zelfs mogelijk de prostaat kunnen verkleinen.
Stoppen met testo toedienen maakt het dus ook niet veel beter.
Dacht dat een vergrote prostaat wel de kans vergroot, zocht even een onderzoek op en het heeft inderdaad niks met elkaar te maken buiten dat ze vaak samen gaan.Vergrote prostaat en prostaatkanker zijn 2 verschillende zaken. Een vergrote prostaat kan vervelend zijn maar heeft daarom niet iets met prostaatkanker te maken. TRT zou eigenlijk enkel nodig mogen zijn voor diegenen die echt een te lage testosteronspiegel hebben en dan is het beter om dit te corrigeren omdat men anders ook gezondheidsproblemen krijgt. Dit zou om de zes maanden met bloedonderzoeken door een dokter moeten begeleid worden. Dan kan er op tijd ingegrepen worden.
Maar zou het niet omgekeerd moeten zijn. Dat de serieuze bodybuilder misschien wat beter zou nagedacht hebben toen hij jonger was, zodat hij dit allemaal op latere leeftijd zou kunnen vermijden. Dat wil ik net zeggen dat jullie daar veel te lichtzinnig over zijn terwijl je daar later helemaal anders over gaat denken. Wat anti-aging betreft, denk ik dat TRT dokters zoals bvb Dr Hertoghe veel te vlug naar TRT grijpen. Ze gaan je dat aanraden terwijl het niet echt nodig is maar ja, hun winkel moet ook draaien. Ze gaan, aan iemand die een normaal testosteronlevel heeft, zeggen dat een gemiddelde waarde geen goede waarde is en dat je ergens aan de maximumwaarde die door de labo's als grens gebruikt worden, zou moeten zitten. Ik denk dat anti-aging vooral beweging en gezonde voeding zou moeten zijn en enkel hormonale toediening indien het echt nodig is.Dacht dat een vergrote prostaat wel de kans vergroot, zocht even een onderzoek op en het heeft inderdaad niks met elkaar te maken buiten dat ze vaak samen gaan.
Ik denk wel dat de gemiddelde serieuze bodybuilder die tientallen jaren heeft gekuurd toe is aan TRT. Of het nou met of zonder doktersbegeleiding is, je kunt ook zelf een bloedtest om de half jaar of kwartaal aanvragen. Als je resultaten er dan slecht uit komen kan er ook gewoon gelijk ingegrepen worden. TRT is verder niet alleen voor dat zogenaamde 'anti-aging' maar ook gewoon zodat je je goed voelt, en dan zorgt het voor BBers er ook nog eens voor dat hij er beter uit zal zien.
Ligt er aan wat je doelen zijn, afhankelijk van je doel ontkom je er mogelijk niet aan. En dan is het wel fijn als je er nog goed uit kunt zien wanneer je stopt met blasten in plaats van dat je bijna alles verliestMaar zou het niet omgekeerd moeten zijn. Dat de serieuze bodybuilder misschien wat beter zou nagedacht hebben toen hij jonger was, zodat hij dit allemaal op latere leeftijd zou kunnen vermijden. Wat anti-aging betreft, denk ik dat TRT dokters zoals bvb Dr Hertoghe veel te vlug naar TRT grijpen. Ze gaan je dat aanraden terwijl het niet echt nodig is maar ja, hun winkel moet ook draaien. Ze gaan, aan iemand die een normaal testosteronlevel heeft, zeggen dat een gemiddelde waarde geen goede waarde is en dat je ergens aan de maximumwaarde die door de labo's als grens gebruikt worden, zou moeten zitten. Ik denk dat anti-aging vooral beweging en gezonde voeding zou moeten zijn en enkel hormonale toediening indien het echt nodig is.
.
.Denk dat skydirk problemen heeft om Met de tijd mee te gaan zoals nogLigt er aan wat je doelen zijn, afhankelijk van je doel ontkom je er mogelijk niet aan. En dan is het wel fijn als je er nog goed uit kunt zien wanneer je stopt met blasten in plaats van dat je bijna alles verliest.
Verder vind ik TRT voor iemand met normale waarden ook prut, maar wat is dan normaal? De natuurlijke waarden van een 60 jarige? Kan best begrijpen als iemand zich wat beter in z'n vel wilt voelen en daarvoor aan de TRT gaat. TRT is veel meer dan anti-aging, en het zijn voor mij ook juist alle andere punten en niet het anti-aging wat mij en waarschijnlijk nog wel meer mensen aanspreekt.
Spiergeheugen kan snel gaan. @DavidCentral met 1 test/bold kuurtjeHoe snel zaten die 20 kg er weer bij op toen je weer ging kuren?
Haha niet goed eten verlang ik ook wel eens naar
Al die koolhydraten komen me strot uit soms als ik het druk heb
Ben zelf bijna 45 en al jaren vrijgezel dus ik heb weinig te maken met andere mensen in mijn omgeving(bijv vrouw of vriendin)ben nu bezig met een lange kuur maar ik snap jou redenering zeker.Ben ook nog niet zover dat ik aan trt denk maar als het wat meer geaccepteerd wordt en je zou het normaal onder dokters begeleiding kunnen doen zou ik er zeker wel over nadenken.Maar wat is redelijk op leeftijd? Ik ben er mee gestopt op mijn 55ste omdat ik mij toen nog te jong voelde om afhankelijk te zijn van iets. Ik lees op dit forum soms berichten van jonge gasten van 30-35 jaar die vinden dat ze al de leeftijd hebben om heel hun leven afhankelijk te worden van testosteron. Zolang het omkeerbaar is en geen probleem is om bvb na jarenTRT gebruik te stoppen met hormonale toevoeging en terug te herstellen zodat alles weer normaal werkt, is er geen vuiltje aan de lucht. Maar is dat zo? Indien dat niet zo is, mag je er zeker van zijn dat de meesten daar later spijt van zullen krijgen. Bij mij had dat niets met kinderwens te maken maar met het gevoel van geen echte vent meer te zijn en dat niet te willen aanvaarden. Ik wou terug goeie ballen aan mijn lijf.![]()