- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volgens mij zijn de hersenen het grootste probleem. Denk dat de man wat te hard van stapel loopt.
Vertel het hem even T

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij zijn de hersenen het grootste probleem. Denk dat de man wat te hard van stapel loopt.

Sowieso worden we steeds ouder, die 200 komt denk ik ook. Misschien wel meer. Maar onsterfelijk lijkt me sterk. In elk geval hypothetisch gesproken zou dit heel wat problemen opleveren waardoor het wellicht toch niet zal kunnen doorgaan, al was het maar vanwege ethische bezwaren.

dat lukt zeker, ze hebben met testen een muis al 56 jaar uit laten worden, terwijl de normale levenslijn toch 5 x zo jong is![]()
Intuïtie? Ik geef juist een wetenschappelijke onderbouwing in dit topic.T is nu eenmaal iemand die op intuitie aanneemt dat de technologische ontwikkeling slechts een versnelling ondergaat die wel wat verschilt met een paar honderd jaar terug, maar zich niet wezenlijk binnen z'n interne model realiseert hoe de rap de versnelling van deze polsslag wel niet gaat en hoe het integrale process hiervan terug te vinden is op elk evolutionair en historisch vlak.
We adapteren de toenemende snelheid van de tikkende meter der technologische progressie nu eenmaal met onze hersenen, waardoor het lijkt dat deze constant is of nauwelijks toeneemt. Maar de laatste deccenia's zijn nu al exceptioneel.
Bron? In dat geval moet de test begonnen zijn in de jaren 50, lijkt me een sterk verhaal.
Dit is anders, op de maan wandelen verstoort de normale werking van de maan of aarde niet. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te begrijpen dat onsterfelijkheid enorme problemen met zich meebrengt zowel op ethisch als op praktisch vlak.Een tijdje terug, relatief gezien een fractie van een seconde geleden, was het bewandelen van de maan alsof het een zelfde soort entiteit was als de aarde ook pure fantasie.
Dit is anders, op de maan wandelen verstoort de normale werking van de maan of aarde niet. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te begrijpen dat onsterfelijkheid enorme problemen met zich meebrengt zowel op ethisch als op praktisch vlak.

Niets, maar het is wel een motief.Wat is er mis met geld verdienen, T?
Lees dat ene linkje nou maar van Mister10, dan merk je al gauw dat deze man niet van burgelijke huizen komt. Maar misschien is het wel zo sceptici de overeenkomst niet zien tussen de automatisering van informatie en biologische processen, en de steeds vermeerderde meeropbrengst in progressie die daarmee gepaard gaat.