XXL Nutrition

Men's Physique van 10% naar 5/6%

Binnenkort ff samen naar Raylison. Ik moet er nog 1 a 2% vanaf, nu 6.2 ben benieuwd wat er over blijft haha

Binnenkort ff samen naar Raylison. Ik moet er nog 1 a 2% vanaf, nu 6.2 ben benieuwd wat er over blijft haha

Piek je niet te vroeg dan?

Ik zit 5 weeks out altijd nog op 7% bf, en ruim 4000kcal en ga de laatste 4 weken was op dieet.

Piek je niet te vroeg dan?

Ik zit 5 weeks out altijd nog op 7% bf, en ruim 4000kcal en ga de laatste 4 weken was op dieet.

Gaat er nu nog niet af hoor. Zit nu nog op 3500 kcal. Dat is ietsjes boven onderhoud.
Heb vertrouwen in mn coach, is mn eerste prep

Ben van 95 kg naar 73.5 gegaan op 3300 kcal dus mijn onderhoud ligt heel hoog

3500 net iets boven onderhoud? wat is jouw onderhoud dan? want je zit 700 kcal boven mijn onderhoud en weegt 5 kg minder xD

Gewoon op de juiste manier eten.

Ik kan jou 2500kcal laten eten en je dik laten worden. En 3500kcal en je laten afvallen

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon op de juiste manier eten.

Ik kan jou 2500kcal laten eten en je dik laten worden. En 3500kcal en je laten afvallen

Hier ben ik toch nog wel benieuwd naar, misschien toch maar keertje richting Amsterdam komen want hier in de buurt nog geen goed begeleider gevonden ;)

Wat is je mening dan mbt IIFYM, aangezien je zegt dat je van 2500kcal dik kan worden en 3500kcal laten afvallen. Begrijp natuurlijk dat de makro's bij 2500kcal abnormaal zullen zijn in tegenstelling tot de makro's van 3500kcal

Hier ben ik toch nog wel benieuwd naar, misschien toch maar keertje richting Amsterdam komen want hier in de buurt nog geen goed begeleider gevonden ;)

Wat is je mening dan mbt IIFYM, aangezien je zegt dat je van 2500kcal dik kan worden en 3500kcal laten afvallen. Begrijp natuurlijk dat de makro's bij 2500kcal abnormaal zullen zijn in tegenstelling tot de makro's van 3500kcal

inb4 carb cycle.

Hier ben ik toch nog wel benieuwd naar, misschien toch maar keertje richting Amsterdam komen want hier in de buurt nog geen goed begeleider gevonden ;) Wat is je mening dan mbt IIFYM, aangezien je zegt dat je van 2500kcal dik kan worden en 3500kcal laten afvallen. Begrijp natuurlijk dat de makro's bij 2500kcal abnormaal zullen zijn in tegenstelling tot de makro's van 3500kcal
Uiteraard zijn dit extremen. Maar ik wil hiermee duidelijk maken dat je niet 1 exact onderhouds niveau hebt.

Op het moment durf ik het IIFYM niet toe te passen zo voor de wedstrijd. Ga liever save:P
Na de wedstrijd bulken wil ik wel eens IIFYM proberen en kijken wat het doet :D eventueel voor de zomercut ook proberen of het aanslaat dan

Ow, en wat ik persoonlijk van IIFYM vind... Beetje onzin.

Als je je basis binnen krijgt (vetten en eiwitten) en als dan mag je de rest zo invullen als je wilt....?
Kom op jongens, leuk als je twee keer in de week de gym bezoekt of lekker recreatief bezig bent. Als je keiharde doelen voor ogen hebt ga je hier echt weinig mee bereiken.

Dan zou ik bijv dus gewoon totaal keto kunnen gaan zitten, en dat zou hetzelfde zijn als een gebalanceerd vet-eiwit-carbs dieet?

Ik zie je al aankomen bij je wedstrijd begeleider en zeggen dat je elke dag iets heeeel anders eet, de ene dag beetje keto, andere dag wat carbs ipv vetten?!

MAAAR je zit wel elke dag op dezelfde kcal...

Haha, sinds eind januari niet afgeweken van het schema van mn coach. Dit resulteerde in een drop van 18.8 naar 6.2% bf op 3300 kcal per dag.
Kan het zelf nauwelijks geloven dat ik op die hoeveelheden aan het cutten was :)

Terug
Naar boven