ApolloH
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Binnenkort ff samen naar Raylison. Ik moet er nog 1 a 2% vanaf, nu 6.2 ben benieuwd wat er over blijft haha
Piek je niet te vroeg dan?
Ik zit 5 weeks out altijd nog op 7% bf, en ruim 4000kcal en ga de laatste 4 weken was op dieet.
Piek je niet te vroeg dan?
Ik zit 5 weeks out altijd nog op 7% bf, en ruim 4000kcal en ga de laatste 4 weken was op dieet.

Gaat er nu nog niet af hoor. Zit nu nog op 3500 kcal. Dat is ietsjes boven onderhoud.
Heb vertrouwen in mn coach, is mn eerste prep
3500 net iets boven onderhoud? wat is jouw onderhoud dan? want je zit 700 kcal boven mijn onderhoud en weegt 5 kg minder xD
Ja zekersBinnenkort ff samen naar Raylison. Ik moet er nog 1 a 2% vanaf, nu 6.2 ben benieuwd wat er over blijft haha

Ja zekers
Ja ben ook benieuwd naar wat hij te zeggen heeft en qua poseren![]()
Gewoon op de juiste manier eten.
Ik kan jou 2500kcal laten eten en je dik laten worden. En 3500kcal en je laten afvallen
Ik kan jou 2500kcal laten eten en je dik laten worden. En 3500kcal en je laten afvallen

Hier ben ik toch nog wel benieuwd naar, misschien toch maar keertje richting Amsterdam komen want hier in de buurt nog geen goed begeleider gevonden
Wat is je mening dan mbt IIFYM, aangezien je zegt dat je van 2500kcal dik kan worden en 3500kcal laten afvallen. Begrijp natuurlijk dat de makro's bij 2500kcal abnormaal zullen zijn in tegenstelling tot de makro's van 3500kcal
Uiteraard zijn dit extremen. Maar ik wil hiermee duidelijk maken dat je niet 1 exact onderhouds niveau hebt.Hier ben ik toch nog wel benieuwd naar, misschien toch maar keertje richting Amsterdam komen want hier in de buurt nog geen goed begeleider gevondenWat is je mening dan mbt IIFYM, aangezien je zegt dat je van 2500kcal dik kan worden en 3500kcal laten afvallen. Begrijp natuurlijk dat de makro's bij 2500kcal abnormaal zullen zijn in tegenstelling tot de makro's van 3500kcal
Uiteraard zijn dit extremen. Maar ik wil hiermee duidelijk maken dat je niet 1 exact onderhouds niveau hebt.