mesoectosaurus
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 589
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebruik alleen creatine in bijzijn van een dokter. En dan nog grote kans dat je kneuter er af valt.
Gebruik alleen creatine in bijzijn van een dokter. En dan nog grote kans dat je kneuter er af valt.

Toen ik mijn eerste creatine KUUR () bij De Tuinen wilde kopen, vroegen ze of ik al langer dan een half jaar trainde? Ik ja gezegd, niet dus. Hadden ze het anders niet aan mij verkocht? Wat was de reden eigenlijk? Gevaarlijk? Zou ik uit mijn shirt groeien zoals de Hulk omdat ik veel vocht zou vasthouden?
![]()
en dat staat dan in zo'n winkel...welk advies zou je van dergelijk types krijgen?Duidelijk geval wie daar de broekriem aan heeft in de relatie![]()

Zijn die types die wel jaloers zijn op je dedication moet je maar denkenwat ik laatst had sloeg ook nergens op. een jonge van mn klas zag me omega 3 en multi nemen en die begon te vragen wat eht was enzo en hoeveel pilletjes ik wel niet nam. ik hem uitgelegd dat veel dingen voor je gezondheid zijn en dat je genoeg vitamines enzo binnen moet krijgen en vooral als je traint. nu denken veel mensen dat ik breed word door die pillen en zeggen sommige zelfs dat ik anabolen gebruik. een week later vroeg die jongen wat dingen en toen vertelde ik hem over dit forum en vroeg wat de leeftijden waren, ik vertelde hem dat het alle leeftijden is en dat de jongste die ik ooit gezien heb 13 was. zijn reactie: JAHOOR zitten er gewoon jochies van 13 dik aan die pillen....
ik word zo moe van mensen '![]()

wat ik laatst had sloeg ook nergens op. een jonge van mn klas zag me omega 3 en multi nemen en die begon te vragen wat eht was enzo en hoeveel pilletjes ik wel niet nam. ik hem uitgelegd dat veel dingen voor je gezondheid zijn en dat je genoeg vitamines enzo binnen moet krijgen en vooral als je traint. nu denken veel mensen dat ik breed word door die pillen en zeggen sommige zelfs dat ik anabolen gebruik. een week later vroeg die jongen wat dingen en toen vertelde ik hem over dit forum en vroeg wat de leeftijden waren, ik vertelde hem dat het alle leeftijden is en dat de jongste die ik ooit gezien heb 13 was. zijn reactie: JAHOOR zitten er gewoon jochies van 13 dik aan die pillen....
ik word zo moe van mensen '![]()
Een meisje probeerde eens mij duidelijk te maken dat BCAA gevaarlijk spul is...
Ze had op wiki gekeken en het bleek dus giftig te zijn...Nooit meer kopen dus!!
Tja alles is in zekere mate giftig, bij het een heb je net wat meer nodig voor je ergens last van krijgt.

Inderdaad, zelfs water is giftig als je er te veel van neemt.
Maar wat blijkt nou, na wat research te hebben gedaan zit in heel veel dingen BCAA. Denk aan vlees, vis, zuivel etc., dat kan maar beter zo veel mogelijk vermijden in de toekomst. En dat is ze ook srs gaan doen.![]()