MuscleMeat

Mensen die geen idee hebben wat supplementen inhouden!

Inderdaad, zelfs water is giftig als je er te veel van neemt.

Maar wat blijkt nou, na wat research te hebben gedaan zit in heel veel dingen BCAA. Denk aan vlees, vis, zuivel etc., dat kan maar beter zo veel mogelijk vermijden in de toekomst. En dat is ze ook srs gaan doen. ;)

Haha wat bleef er over? Alle vleesvervangers vallen af, sterker nog de meeste eiwitproducten vallen af. Leef je vast gezonder door

Haha dit soort topics zijn zulk goed leesvoer :D
Keep 'em coming!

Haha wat bleef er over? Alle vleesvervangers vallen af, sterker nog de meeste eiwitproducten vallen af. Leef je vast gezonder door

Ja ze kon ook geen noten meer eten, eitjes meer bakken... Het is net een dodelijke allergie! Miss ging ze in restaurants ook wel vragen of er te veel BCAA in het eten zat... :p

Ja ze kon ook geen noten meer eten, eitjes meer bakken... Het is net een dodelijke allergie! Miss ging ze in restaurants ook wel vragen of er te veel BCAA in het eten zat... :p

Pijnlijk, had je er niet gelijk wijs kunnen maken dat koolhydraten ook dodelijk zijn?

• Topic Starter Topic Starter
Zakje druivensuiker is sowieso dodelijk :o vooral icm water :o

Pff gister water gedronken, heel m'n lichaam staat gelijk op z'n kop joh. Kan nooit goed zijn. Ik denk dat al die mensen misschien toch gelijk hebben.

Weer zo'n discussie op de hogeschool vandaag. Shakie meegenomen. "Wat zit daarin?" "Proteïne" "Dat kan toch nooit goed zijn" "Wat denk je dat het is?" "Ja, zo'n anabolen drankje.." Gogo gadget bitchslap! "Google, kom dan terug" Heb 'em nog niet terug gezien. Mensen als je ergens geen verstand van hebt, hou dan je bek! Ik ga ook niet meepraten over welke verdediger van Ajax naar Team Toyboy Thailand gaat. Ik heb 0 verstand van voetbal(en daarnaast interesseert het me ook nog eens geen ****), dus ik begin er ook niet aan. Ik ben iemand die voetbal opeens heel leuk vind met WK's en EK's als Nederland zelf moet spelen, maar dan nog begin ik geen discussie over wanneer iemand buitenspel staat. Kortom, stfu.

Iemand op het werk: neem je ook proteine? Ik: ja. Hij: moet je niet doen, da spuiten ze in bij koeien. Ik: facepalm. Dan proberen uit te leggen dat proteinen = eiwitten en dat hij ze ook binnenkrijgt. En nog niet geloven, tja, sommige mensen... waarom nog moeite doen.

Zodra je zegt dat het whey proteine is in je shakebeker ben je opeens een AAS gebruiker.
Daarom zeg ik altijd; " 0,dit is een maaltijdvervanger met eiwit en havermout" dan krijg je soms nog vragende blikken maar vinden ze het al gauw best ;)

Hmm die versimpeling heb ik nog nooit gebruikt. Toch maar eens gaan doen.

maak anders boos een topic over de mening van een vreemdeling.

Ook helemaal geen slecht plan

Typisch voor vrouwen. Mijn moeder en tante denken ook dat proteine en andere supplementen slecht zijn.
:headbang:

Terug
Naar boven