XXL Nutrition

messenger 2011 ( blokkeren van contact personen )

Bartmen

Advanced Bodybuilder
Waardering
24
Even voor de duidelijkheid.. zins ik messenger 2011 gedownload heb kan ik niet meer vinden hoe je een contact personen blokkeert ? Dus ook niet rechter muis knop en blokkeren ) die optie staat er niet bij, alleen verwijderen , zeg maar... karma voor ieder !!

Vind je me niet meer leuk bartmennetje? :(

je mag in mijn oor schijten de volgende keer als je wilt...

ik heb hem gelukkig niet meer, wat een k*t versie is dat zeg..

kan je niet helpen, sorry en succes.

je moet hem in de groep offline contacten slepen ofzoiets denk ik.. of offline weergeven voor

MSN en windows gaan steeds verder achteruit.

• Topic Starter Topic Starter
Zeker een k*t versie, zal zien dat die anders kan vinden .. maar blijf het wel raar vinden

Was me nog niet eens opgevallen, maar nu je het zegt is die optie inderdaad verdwenen.

LM 2011 zuigt sowieso, ik heb er nog niets positiefs aan gezien.

k*tmessenger. bah

Heb m nog niet gedownload precies omdat ik dit soort zooi wel verwachtte, vanaf 7,5 is messenger hard naar beneden gegaan.

Zijn al die mensen die je hebt geblocked dan dus ook weer unblocked? Want dan ga ik hem helemaal niet downloaden, heb nog iets van 5 webcamwijfen geblokkeerd en andere gasten die een direct gevaar kunnen zijn voor mijn gezondheid.

Rechts klikken op contactpersoon==> offline weergeven voor deze persoon.

Nu ziet hij/zij niet dat je online bent, maar kan nog wel iets tegen je zeggen, niet hetzelfde als blokkeren dus.
Dit is de enige optie buiten verwijderen.

Ik download hem niet

u jelly ?

• Topic Starter Topic Starter
Rechts klikken op contactpersoon==> offline weergeven voor deze persoon.

Nu ziet hij/zij niet dat je online bent, maar kan nog wel iets tegen je zeggen, niet hetzelfde als blokkeren dus.
Dit is de enige optie buiten verwijderen.

Oke .. bedankt .. zal ff kijken

Terug
Naar boven