- Waardering
- 3.376
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Eerste mentaal stabiele koppel van dbb.Is volgens mij nooit iemand opgevallen dat ik overwegend positief op iedereen reageerde. Tijden veranderen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerste mentaal stabiele koppel van dbb.Is volgens mij nooit iemand opgevallen dat ik overwegend positief op iedereen reageerde. Tijden veranderen.

Ik ben even bezig met je vriendin, ze heeft niet zoveel aan je. Geef me ffTotdat al dat kleffe relatiegedoe op dit forum kwam met alle issues daarbij. Iedereen heeft daar een hekel aan maar oke.
Ik heb nu genoeg gereld waar zijn jullie @Big Chungus @Camelus @MrDroeftoeter @Col_inc @LM @Zeenius @Robin @Apw
Ik ben even bezig met je vriendin, ze heeft niet zoveel aan je. Geef me ff
Ik ook, maar blijkt wel dat ze wat tekort komt bij jouZolang zij jou neukt met strap-on vind ik het prima
Is volgens mij nooit iemand opgevallen dat ik overwegend positief op iedereen reageerde. Tijden veranderen.

Hopelijk duurt jouw cyclus niet tot de overgang...

Het is ook wel mooi geweest.
Eens

Bruur en Bruur hier <3
Haha hebben we het nog niet officieel over gehad. Maar zowel wel als niet is voor mij prima.Deze deed het ook goed in een ander topic:
@GetBig XXL en @Cringy hebben jullie een kinderwens? Oftewel, willen jullie zelf ooit kinderen?
Haha hebben we het nog niet officieel over gehad. Maar zowel wel als niet is voor mij prima.
geen zin in een rel tho
Nee ik werk en heb een koophuis