- Waardering
- 22.485
Hoe dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe dan?
Iemand wilt vast wel voor jou stemmen.
Ik denk het niet wel.Maar snapt @Sanca Claus hem?(Ik vraag dit echt (!) voor een vriend)
Maar snapt @Sanca Claus hem?(Ik vraag dit echt (!) voor een vriend)
Jij leidt de Roemeense revolutie?Maar snapt @Sanca Claus hem?(Ik vraag dit echt (!) voor een vriend)
@wovano, hij begrijpt het!Maar snapt @Sanca Claus hem?(Ik vraag dit echt (!) voor een vriend)
Dit zou eventueel gekoppeld kunnen worden aan de onderdrukking van het Roemeense volk door Ceaușescu (d.m.v. geheime dienst en infiltranten e.d.), maar wellicht wat vergezocht

Beetje lafjes dit. Wel passief agressief een vergelijking maken, maar nu het naar buiten komt de keutel terugtrekken.Oei, Ik dacht dat Ceaușescu een conducteur was. 'k Heb weinig tot geen historisch besef.
Waar ben je? Ik kom zo naar je toe met mijn, in Sovjet Roemenië geproduceerde AK-47. Wees maar op je hoede, want ze schieten geen keutels!Beetje lafjes dit. Wel passief agressief een vergelijking maken, maar nu het naar buiten komt de keutel terugtrekken.

Een fransoos vecht nog langer door dan jij. Ik zie je wel aankomen met je witte vlagWaar ben je? Ik kom zo naar je toe met mijn, in Sovjet Roemenië geproduceerde AK-47. Wees maar op je hoede, want ze schieten geen keutels!![]()

Ak-47 hihihoehoehahaWaar ben je? Ik kom zo naar je toe met mijn, in Sovjet Roemenië geproduceerde AK-47. Wees maar op je hoede, want ze schieten geen keutels!![]()
Toevallig eind december nog bonje gehad met twee, wellicht niet in maatschappelijk werk uitblinkende, Fransozen.Een fransoos vecht nog langer door dan jij. Ik zie je wel aankomen met je witte vlag![]()
Ik ben aan het lijden?Sanca laat Arminius lijden door hem juist niet te bannen.
Weet ik veel. Lul maar wat.
Dan zit er toch maar één ding op?

We're all black when the lights go out.