Fitness Seller

Met wie wil jij eens rellen in 2020.

Hoewel ik jou reactie vooralsnog met een flinke korrel zout neem Cammelus, neem ik de uitdaging van je aan.

Ik zal je vanaf de zijlijn volgen, hoewel ik wel weer betwijfel of dat wijs is

Immers de ervaring leert me dat je er niet sportiever op wordt als je met je eigen wapens bejegend wordt.

Ik weet dat je natuurlijke impulsen nu schreeuwen om van je af te slaan.

Maar tip van mij: laat het even bezinken :kiss:

Ik volg je wijze raad op en zal het laten bezinken. Bedankt dat je voor mij een oogje in het zeil wilt houden, met jouw steun gaat dit lukken. Let's do this!

• Topic Starter Topic Starter
9b181875263f965edb47acc1302c160b.jpg

Gaan we nou zelfs het rel-topic censureren terwijl die persoon zelf langs komt om een vuurtje op te stoken?
@Arminius doe er iets aan.

Ik was daar toevallig deze week. Prima gym, zeker voor powerlifters en iedereen die graag met barbells etc werkt. Echt luxe is het niet, maar apparatuur is nieuw en echt zat ruimte voor een goede workout. Daarnaast hadden ze een Olympische bench met safety pins enz. Vond ik erg fijn.

Wat een kut topic... 33 pagina's gelezen vol beta shit. Duidelijk dat iedereen maagd is op @Camelus na die neukt gewoon lelijke wijven.

:roflol:
Hoe zielig dit

In een keer is de focus van Pat en Bert af hé. Over andermans rug rellen ja, dat is wat jullie kunnen.

Idd kindjes zoals jullie waren degenen die vroeger andere pesten, vooral om zichzelf goed te voelen (kijk eens wie ik ben tegen andere vriendjes :gek:).

Als we met jullie de oorlog moeten winnen, geloof me.....

Inbe4 alle reacties die nu gaan komen....

Kom eens met wat origineels joh, vertel eens iets wat echt tof of grappig is.

Tip: als het over iemand anders rug is, of überhaupt in negatieve zin over iemand anders dan zit je nog steeds in je eigen kleine wereldje.

Ja enige anderen bewonderen je dan wel hier op het forum.

Wow dan ben je wel iemand hoor !! Je maakt dan echt het verschil
En wat de f**k is deze nou weer, heb je een stoornis of zo?

Terug
Naar boven