Fitness Seller

Sticky Metal Topic

• Topic Starter Topic Starter
Ja die versie zonder watermarks is door iemand ge de-watermarked. Dus die zijn weg gehaald. Stuk minder irritant dan met die stomme piepen er tussen, maar nog steeds niet relaxed. Beter wachter tot er een retail versie op internet vrschijnt (wat denk ik nog lang duurt aangezien hij pas over paar maanden in de winkels ligt en er geen promo zonder watermarks uit komt denk ik).

Nieuwe TTEOTD heb ik nog niet gezien op internet.

RapidShare: 1-Click Webhosting

Ik merk hier toch geen piep ofzo op ze. Vind het alleen niet zo'n goeie kwaliteit van hun opname, raar gitaargeluid. Plus Wages Of Sin en Anthems Of Rebellion vond ik stukken beter.

Nieuwe Malevolent Creation hun geluid vind ik zelf ook niet zo denderend!

RapidShare: 1-Click Webhosting

Ik merk hier toch geen piep ofzo op ze. Vind het alleen niet zo'n goeie kwaliteit van hun opname, raar gitaargeluid. Plus Wages Of Sin en Anthems Of Rebellion vond ik stukken beter.

Nieuwe Malevolent Creation hun geluid vind ik zelf ook niet zo denderend!

ja idd maar na een paar keer die van malovelent creation te beluisteren vind ik hem toch goed ondanks het rare geluid!

die arch enemy die je zojuist poste bevat precies een gsm gerinkel om de zoveel tijd :(

check ook eens de nieuwe van nile
strak³! :eek:

Ja dat rare gitaar geluid komt omdat iemand de pieps zelf heeft weg gehaald. Dit gaat ten koste van het geluid. Daarom klinkt het ooit beetje hol en blikkerig. Maar ik vond het gitaarwerk wel lekker bruut klinken. Ik heb hem maar 1 keer geluisterd even snel want ik kan niet goed tegen slechte kwaliteit. Ik wacht nu gewoon tot er een goede rip online komt!

Yo Marauder, jij bent into hardcore toch? Heb jij die nieuwe van The Warriors al geluisterd?

der zijn eigenlijk maar enkele hardcore groepen waar ik fan van ben
maar kga the warriors eens checkn ja :)

Hier kan je hem vandaan plukken:

Demonoid.com - User log in

Ik weet niet of je lid van demonoid moet zin eigenlijk, anders heb je hier een invitation code:
ryts7schoiertmictc8gtpp3y0s1jwxmj

kben der eerlijk gezegd niet zo aan :o
zo zie je maar dat smaken verschillen :D

The warriors klingt wel aardig, klingt een beetje walls of jericho achtig;)

Ik vind hem echt ontzettend bruut. Flexe riffs en brute breakdowns. Heerlijk.

Weet iemand trouwens nog goede bands in de sT van Children of Bodom, In Flames, enz?

Laatst bewerkt:
Uhmz, maybe Dark Tranquility, Mors Principium Est, Katatonia, Evergrey, Mercenary, Scar Symmetry, dat soort shit? Allemaal beetje melo-death achtig, sommige wat rustiger.

Uhmz, maybe Dark Tranquility, Mors Principium Est, Katatonia, Evergrey, Mercenary, Scar Symmetry, dat soort shit? Allemaal beetje melo-death achtig, sommige wat rustiger.
Ga er even een paar op youtube beluisteren en als ik ze goed vind gelijk een paar albums downloaden :D

Bedankt!!

Nieuwe Through the eyes of the dead gevonden, hij is VET! :rocknana:

Ga er even een paar op youtube beluisteren en als ik ze goed vind gelijk een paar albums downloaden :D

Bedankt!!

Oh deze moet je ook ff downen, die heb ik hier tijdjegeleden gepost:

Ok jongens, even een release die je niet wil missen, de nieuwe Darkest Hour; Deliver Us!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rate: VBR (256)
Size: 70MB
Date: July 10, 2007
Label: Victory Records
Producer(s): Devin Townsend

Track List:

1. "Doomsayer (The Beginning of the End)"
2. "Sanctuary"
3. "Demons"
4. "An Ethereal Drain"
5. "A Paradox with Flies"
6. "The Light at the Edge of the World"
7. "Stand and Receive Your Judgment"
8. "Tunguska"
9. "Fire in the Skies"
10. "Full Imperial Collapse"
11. "Deliver Us"

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Heel erg vet!

Its oldskool maar 1 van de beste deathmetal albums ooit imo.

Search results for obituary cause of death - Mininova
90_cause_of_death.jpg

Terug
Naar boven