Fitness Seller

Sticky Metal Topic

Edit.

Laatst bewerkt:
Ik heb eergister Cannibal Corpse in Santiago, Chili, gezien. Concertjes bezoeken is hier anders dan in NL. Er wordt in de zaal geen drank verkocht, waardoor iedereen van te voren al flink ingedronken heeft. Daarnaast worden er kilo´s wiet tijdens het concert opgerookt, onwijs hard geheadbanged en is er een goede sfeer. De kleren van de concertgangers is het zelfde als tijdens metal concerten in NL, vooral veel oude metal shirt, zwarte leren jassen enz. Anyway, voor de geinteresseerden, hier een filmpje van het legendarische nummer HAMMER SMASHED FACE (geluidskwaliteit is echt ruk!);

Through the eyes of the dead - Failure in the flesh

Catchy liedje:rocker:

Goed nieuws voor alle thrashers..

Want de erg lastig te krijgen eerste albums van Sadus worden opnieuw uitgebracht, met bonusmateriaal. :cool:
Cd's zouden nu ongeveer in de winkels moeten liggen.

Ja idd, kende ze al, hoor ze ook wel graag. Nieuwe werk ken ik zo niet direct, oudere werk wel. Chemistry, die beginriff, wat lekker thrashy ook he!

de cd 'Unlimited' van Susperia heeft zonder gein een jaar mijn MP3 speler in volledig bezit gehad (zo'n oud beestje van 128 MB :D).

Echt een supergoede band idd!

Dames en heren, ik breng u SUSPERIA

Wat een goede band zeg, ongelofelijk. Ben op het moment helemaal verslaafd aan hun sT. De drummer (Tjodalv) is oud drummer van Dimmu Borgir.

Leuk, een nieuwe bandje voor in me playlist:hedbang: Gelijk ff toevoegen in Utorrent.

Thanks voor de tip man. Karma zodra het weer kan. Heb je volgens mij net gegeven:p

Jullie moeten het nieuwe album "Cut From Stone" zeker eens proberen.

Normaal als ik een album beluister vind ik een aantal nummers wel wat minder maar op dit album staan gewoon 11 super nummers!

Susperia :bow: En wat heeft die zanger ook een goede stem zeg.

Vanavond lekker getraind op CELTIC FROST - Morbid Tales. :cool:

Man ik snak ernaar om op metal te trainen, bij ons draaien ze een k*tmix van top 40, Frans Bauer en jaren 80 hits :(

Dat probleem heb ik nou ook in m'n gym, alleen maar van die top40 troep.
Geef mij maar blastbeats en necrogitaarwerk om op te trainen.

Ik ben zelf behoorlijk gek op Black Metal, en dan vooral de Noorse en Duitse.
Like, Burzum, Nargaroth, Abigor e.d.
Gister een oud plaatje van Ulver gehaald, Bergtatt. Geweldige Black Metal met Folk invloeden.

Zijn hier verder nog Black fans?

Vind alleen de bekendere black metal leuk op z'n tijd. Dissection, Immortal, Dimmu en dan heb je het wel gehad. Ben meer van de Death & Trash:hedbang:

poster_dimmu_borgir.jpg

voor de geintereseerden:
nu woensdag 26 september in muziekwinkel Piens te deinze
een meet & greet met dimmu borgir

je moet je wel inschrijven op
Piens MusicPlanet® - Deinze - detail_nl.lasso

Terug
Naar boven