Fitness Seller

Sticky Metal Topic

• Topic Starter Topic Starter
Oh hier nu ook ja.

Downloading...thnx

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn metal die ik nu op deze pc heb staan...een schrijntje met wat ik daadwerkelijk heb aan metal maar dit is zo'n beetje wat me nooit heeft verveelt.
En wat de metallica dir. betreft die bevat alleen de eerste 4 albums...en daarna is het crap imo.

Mja kijk hoe meer metal gemaakt wordt hoe moeilijker het is echt innoverend te zijn. Maar er komen toch ieder jaar weer vollop vette platen uit imo. Sommige orgineel, sommige meer van het zelfde maar gewoon perfect uitgevoerd.

ach ik ben gewoon een zeurpiet :D, hardcore, trash en death metal en power metal is zowieso al nix voor mij.

momenteel zijn het bands als isis, jesu, enslaved en cult of luna die er bij mij in gaan.

daarnaast nog sommige innoverende black metal en alles waar wat melancholie in zit.

ach ik ben gewoon een zeurpiet :D, hardcore, trash en death metal en power metal is zowieso al nix voor mij.

momenteel zijn het bands als isis, jesu, enslaved en cult of luna die er bij mij in gaan.

daarnaast nog sommige innoverende black metal en alles waar wat melancholie in zit.

Probeer eens:

Rosetta - Wake Lift (in het straatje van neurosis en isis)
Primordial - To The Nameless Dead (Melancholische black/folk)
Baroness - The Red Album (beetje in het straatje van mastodon)

Denk dat die platen je misschien wel zullen bevallen.

Probeer eens:

Toch handig zo'n encyclopedie op 't board ;)

Probeer eens:

kun je mij ook wat goede metalcore bands aanraden, plz :bow2: ? aan de hand van mijn lijst zie je wat ik al heb. Daarnaast heb ik nu ook blinded colony, unearth en heaven shall burn toegevoegd.

Hey gasten!! :D ...
Gaan jullie allemaal nog 30 november naar Arch enemy en Trivium, motorhead ( the black crusade ) in de heineke music hall ?

Hey gasten!! :D ...
Gaan jullie allemaal nog 30 november naar Arch enemy en Trivium, motorhead ( the black crusade ) in de heineke music hall ?

klinkt goed, alleen het nieuwe album van Trivium sucks ass. Zullen ze vast het meeste van gaan spelen.

Arch Enemy daarentegen is goed bezig met hun nieuwe album.

Heb arch enemy al een eerder gezien met trivium in het voorprogramma, alleen dan in Eindhoven. Vind de nieuwe Trivium plaat ook niet echt veel aan, en die back to the 80s outfitjes van ze zie ik ook niet helemaal zitten.

Ik zal het nog maar eens posten:cool:

Wie van de DBB'ers gaan er eigenlijk allemaal naar:

Persistence Tour: Hatebreed + Agnostic Front + Ignite + Evergreen Terrace + Sworn Enemy + Death Before Dishonor + Ringworm

Dommelsch Zaal / AANVANG 17.00 / Zaal open 15.30
entree 25,00 euro / 3,45 euro servicekosten
Vvk gestart op 26 mei

In 013 te Tilburg

Dat wordt echt zo bruut en echt vet dat Ringworm aan het programma is toegevoegd!!!

Hahahaha :roflol::roflol:

Goede post wwe :roflol:

Heb arch enemy al een eerder gezien met trivium in het voorprogramma, alleen dan in Eindhoven. Vind de nieuwe Trivium plaat ook niet echt veel aan, en die back to the 80s outfitjes van ze zie ik ook niet helemaal zitten.

haha, so true. Boring stuff. En dan die emo koppies erop:P

Arch enemy lijkt me wel zeer bruut. Nog steeds niet gezien:o

Gaan er nog mensen de 30e naar A'dam voor Motorhead? Die andere bands daar vind ik wat minder, maar nemen we op de koop toe.

En dan de 3e naar de 013 voor Nile, 6feet Under etc

:D

Terug
Naar boven