MuscleMeat

Sticky Metal Topic

• Topic Starter Topic Starter
Voor de mensen die beetje van doom/black houden; de nieuwe plaat van Primordial is ook zeer goed te pruimen!

Ik had de nieuwe van Knuckledust al, vette plaat.

Ik kwam laatst een vette band tegen: Furious styles.
Iemand die deze band ook kent, ik kan eventueel die cd wel uploaden.

6jwk4yc.jpg

mijn muzieklijst op dit moment, ik bewaar alleen metal die ik echt kan blijven luisteren. Sommige shizzle wordt gewoon saai.

Hahaha, mijn lijstje is gelukkig wat uitgebreider.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is zonder electronische muziek. Die map is nog iets van 15 gig.

Nee ik luister niet echt alles. Ik had eerst wel stuk meer en heb er al een keer de bezem door heen gehaad.

Maar het is wel zo goed als allemaal muziek die ik zeker wil bewaren. Kijk ik luister niet echt veel Iron Maiden ofzo, maar ik wil wel gewoon al hun platen hebben. Dus ik heb ook veel muziek die ik gewoon wil hebben om de collectie compleet te maken. Van elke band waarvan ik een CD heb, heb ik ook meestal hun hele discography.

Ik ben al behoorlijk wat jaren bezig om deze verzameling op te bouwen, hij is me ook erg precious :) Ik denk dat wel ongeveer de helft echt muziek is die ik ook daadwerkelijk luister, waarvan een heel groot deel regelmatig.

Maar er zit ook wel wat niet metal tussen, hier is bv mijn shit die begint met de letter A:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee ik luister niet echt alles. Ik had eerst wel stuk meer en heb er al een keer de bezem door heen gehaad.

Maar het is wel zo goed als allemaal muziek die ik zeker wil bewaren. Kijk ik luister niet echt veel Iron Maiden ofzo, maar ik wil wel gewoon al hun platen hebben. Dus ik heb ook veel muziek die ik gewoon wil hebben om de collectie compleet te maken. Van elke band waarvan ik een CD heb, heb ik ook meestal hun hele discography.

Ik ben al behoorlijk wat jaren bezig om deze verzameling op te bouwen, hij is me ook erg precious :) Ik denk dat wel ongeveer de helft echt muziek is die ik ook daadwerkelijk luister, waarvan een heel groot deel regelmatig.

Maar er zit ook wel wat niet metal tussen, hier is bv mijn shit die begint met de letter A:

http://i9.tinypic.com/72kdqi0.jpg
Wat als je hardeschijf kapot gaat ??? :eek:

Heb zelf 60GB muziek maar moet er niet aan denken!

Heb alles gebackup't op de share hier in huis (op de harde schijf van Benchmarc dus :)). Die shit raak ik nooit meer kwijt hahaha.

Lol. Ik heb 450GB aan schijruimte waarvan meer dan de helft concertvideo's en muziek:)

:rocknana:

Heb alles gebackup't op de share hier in huis (op de harde schijf van Benchmarc dus :)). Die shit raak ik nooit meer kwijt hahaha.
Nice :D

Moet ik ook maar eens doen dan op een externe HDD. Zou helemaal gek worden als al mijn metal weg is.

met metal ben ik opgegroeid maar de laatste jaren zegt het genre me echt nix meer, alles klinkt zo clichematig en probeert zich echt naar zijn hokje te schikken.
iemand tips ivm wat innoverende bands?
Heb laatst Susperia ontdekt en ben helemaal verslaafd :cool:

Heerlijk :bow:

http://i9.tinypic.com/72kdqi0.jpg

Dat heb ik ook wel. Vind niet veel dingen tof, maar als ik iets tof vind moet ik alles ervan hebben. Ik heb 100 gig aan muziek, alleen maar cd's.

http://i9.tinypic.com/72kdqi0.jpg[/QUOTE]

het is as i lay dying, 1 van de beste metalcore bands out there!

edit: Salt n Pepper, das van mijn zus :) geen slecht nummer beter dan de hip-hop van tegenwoordig haha.

het is as i lay dying, 1 van de beste metalcore bands out there!

edit: Salt n Pepper, das van mijn zus :) geen slecht nummer beter dan de hip-hop van tegenwoordig haha.

Hahaha ja ik weet het man, ik had het niet eens gezien, thnx m8! Wel vette band idd, dit jaar nog paar keer gezien, gasten spelen het live ook rete strak.

met metal ben ik opgegroeid maar de laatste jaren zegt het genre me echt nix meer, alles klinkt zo clichematig en probeert zich echt naar zijn hokje te schikken.
iemand tips ivm wat innoverende bands?

Mja kijk hoe meer metal gemaakt wordt hoe moeilijker het is echt innoverend te zijn. Maar er komen toch ieder jaar weer vollop vette platen uit imo. Sommige orgineel, sommige meer van het zelfde maar gewoon perfect uitgevoerd.

Terug
Naar boven