Fitness Seller

Sticky Metal Topic

'quote: Trivium'

Jah jullie hebben zeker gelijk. Het acendancy album van trivium is stukke bruter. Ik had ook veel moeite om hun nieuwe sT te accepteren. Maar ik moet eerlijk zeggen. Het bevalt me eigenlijk nu best wel. De nummers zijn allemaal erg pakkend en best lekker. Becoming the dragon heeft nog wel grunt. Dus het enigste troost nummertje voor de oude trivium fans.
Met hun optredens zullen ze ook van het oude album nummertjes spelen, alleen hun lead gitarist zal de grunt doen. Matt is bang dat hij zijn stem kapot maakt en daarom heeft verkondigt niet meer te grunten.. for shame!

• Topic Starter Topic Starter
Mja ik vind het ouwe Trivium ook behoorlijk overrated. Prima cd's daar niet van, maar niet zo extreem vet als de meeste vinden imo.

'quote: Trivium'

Jah jullie hebben zeker gelijk. Het acendancy album van trivium is stukke bruter. Ik had ook veel moeite om hun nieuwe sT te accepteren. Maar ik moet eerlijk zeggen. Het bevalt me eigenlijk nu best wel. De nummers zijn allemaal erg pakkend en best lekker. Becoming the dragon heeft nog wel grunt. Dus het enigste troost nummertje voor de oude trivium fans.
Met hun optredens zullen ze ook van het oude album nummertjes spelen, alleen hun lead gitarist zal de grunt doen. Matt is bang dat hij zijn stem kapot maakt en daarom heeft verkondigt niet meer te grunten.. for shame!

becoming the dragon en die instrumental: The crusade, heb ik als enige.

Trivium is niet echt geweldig omdat het nog vrij simpele strucuur heeft (eerste 2 albums) , ze herhalen echt veel riffs in een nummer. Daarom wordt het wel saai en de kwaliteit is ook niet geweldig. Ookal, zijn er nu betere bands voor die tijd waren ze echt sterk.

affiche-amon.jpg

2 februari
wel jammer dat het samenvalt met obituary :(

de stupidity is, ik woon daar 500m van, kvind wel jammer dat Tap ons nooit vraagt. Nuja whatever. Wss ga ik ook nie gaan.

Nog mensen hier die zaterdag naar de arnhem metal meeting gaan?

kun je mij ook wat goede metalcore bands aanraden, plz :bow2: ? aan de hand van mijn lijst zie je wat ik al heb. Daarnaast heb ik nu ook blinded colony, unearth en heaven shall burn toegevoegd.

Mja de grote namen heb je meeste wel van, dit vond ik ook allemaal erg vet, sommige niet helemaal metalcore, maar wel allemaal vet:

Ringworm - The Venomous Grand Design
Sworn Enemy - The Beginning Of The End + Maniacal
Maroon - When Worlds Collide + The Cold Heart Of The Sun
Evergreen Terrace - Wolfbiker
The Warriors - Genuine Sense Of Outrage
Becoming The Archetype - Termination Damnation
Feast For The Crows - When All Seems To Be Burned
Twelve Tribes - Midwest Pandemic
Walls Of Jericho - With Devils Amongst Us All
The Arcane Order - The Machinery Of Oblivion
Mercenary - 11 Dreams
As Blood Runs Black - Allegiance
36 Crazyfists - A Snow Capped Romance + Rest Inside The Flames
Icepick – Violent Epiphany
Bleed The Sky – Paradigm In Antropy
Raunchy – Death, Pop, Romance
Cannae – Gold Becomes Sacrifice

Ja als je wat meer de hardcore kant op gaat kan je natuurlijk Hatebreed en Terror enzo ook allemaal luisteren.

Primordial - To The Nameless Dead

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1. Empire Falls
2. Gallows Hymn
3. As Rome Burns
4. Failures Burden
5. Heathen Tribes
6. The Rising Tide
7. Traitors Gate
8. No Nation on This Earth

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Reviewtje voor de liefhebber :)

Primordial - To The Nameless Dead
Metal Blade

archiveer onder Black metal

Richard G.: Al jaren doet het Ierse Primordial compleet zijn eigen ding. De epische pagan black metal vond twee jaar geleden haar voorlopige creatieve hoogtepunt in 'The Gathering Wilderness', een plaat met het beste materiaal dat de band ooit geproduceerd had, maar jammer genoeg ook met de slechtste productie die de band ooit gekend heeft. Dat dit aspect beter moest zal voor zanger Nemtheanga en co. duidelijk zijn geweest, maar kon men op het creatieve vlak ook nog progressie boeken?

Een ieder die het nieuwe album 'To The Nameless Dead' hoort zal deze vraag volmondig met ja moeten beantwoorden. De heldere productie laat nu wel horen hoe Primordial het voor elkaar krijgt om compositorisch nòg beter voor de dag te komen. De lagen van slepende slaggitaarpartijen waarover Nemtheanga vol overgave zijn betekenisvolle lyriek voordraagt zitten simpelweg nog beter in elkaar. Nemtheanga heeft zijn herkenbare zangsT verder uit weten te diepen, waardoor zijn aandeel overtuigender is dan ooit te voren. Een nummer als 'As Rome Burns' verrast met zijn voor Primordial begrippen experimentele structuur en ik kijk nu al uit naar de live vertolkingen van het keiharde 'Failures Burden' of 'Heathen Tribes' met zijn aangrijpende vocale melodieën en Ierse folk ritmes (en tekstuele verwijzing naar Arnhem!). Op zeker dat ze die gaan spelen op de Metal Meeting 1 december en op zeker dat ik daar bij ben. Geweldige plaat!

Score: 94/100

ben benieuwd :D

Linkje toegevoegd, gisteren... ;)

cov1404.jpg

The Highest Beauty
Surrealistic Insanity
Hatred
Spirits Forge
Control
Selfpity Human
Lower Regions
Razor-sharp
Weeping Twilight
Upon Your God

:bow: :bow:

Ik ga hem ff proberen ****ing Ecto, thnx kerel!

Ok, laat weten wat je er van vind ;)

Hmmz, eerste 3 nummers geluisterd. First impression: Wel aardig, wat lekker ragwerk, maar wel beetje meer van hetzelfde feeling krijg ik er bij. Het springt er niet echt uit zeg maar adhv wat er allemaal meer gemaakt wordt in het genre. Ik ga even de rest luisteren!

Mja de grote namen heb je meeste wel van, dit vond ik ook allemaal erg vet, sommige niet helemaal metalcore, maar wel allemaal vet:

Ringworm - The Venomous Grand Design
Sworn Enemy - The Beginning Of The End + Maniacal
Maroon - When Worlds Collide + The Cold Heart Of The Sun
Evergreen Terrace - Wolfbiker
The Warriors - Genuine Sense Of Outrage
Becoming The Archetype - Termination Damnation
Feast For The Crows - When All Seems To Be Burned
Twelve Tribes - Midwest Pandemic
Walls Of Jericho - With Devils Amongst Us All
The Arcane Order - The Machinery Of Oblivion
Mercenary - 11 Dreams
As Blood Runs Black - Allegiance
36 Crazyfists - A Snow Capped Romance + Rest Inside The Flames
Icepick – Violent Epiphany
Bleed The Sky – Paradigm In Antropy
Raunchy – Death, Pop, Romance
Cannae – Gold Becomes Sacrifice

Ja als je wat meer de hardcore kant op gaat kan je natuurlijk Hatebreed en Terror enzo ook allemaal luisteren.

enorm bedankt ! :thumbs:

eeuwige karma! :bow: :bow2: :hedbang:

Ook maar ff hier neer knallen dan, had gepost in ander topic over trainingsmuziek:

Rob G's bikkelharde trainings knaller

01. Parkway Drive - Anasasis (Xenophontis).mp3
02. Knuckledust - Promises Comfort Fools.mp3
03. Divine Heresy - Failed Creation.mp3
04. Ringworm - The Cage.mp3
05. Darkest Hour - Doomsayer (The Beginning of the End).mp3
06. Heaven Shall Burn - Counterweight.mp3
07. Feast For The Crows - Realizing The Demise.mp3
08. Walls Of Jericho - A Trigger Full Of Promises.mp3
09. Sworn Enemy - Time To Rage.mp3
10. All Shall Perish - Wage Slaves.mp3
11. Diecast - Never Forget.mp3
12. All That Remains - It Dwells On Me.mp3
13. xDeathstarx - We Are The Threat.mp3
14. Hatesphere - Drinking With The King Of The Dead.mp3
15. The Warriors - Destroying Cenodoxus.mp3
16. Terror - Hardship Belongs To Me.mp3
17. Death Before Dishonor - Behind Your Eyes.mp3
18. Hatebreed - Destroy Everything.mp3

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Zitten een aantal vette nummers tussen ,helaas heb ik ze al;)

Haha ja is allemaal redelijk bekende shizzle. Heb net trouwens nog een leuk plaatje gedownload:

Scarpoint - The Silence We Deserve

Wel de moeite waard!

Je moet ff deze site checken joh:

FunkyTorrents

Best een goed aanbod aan hardcore en metal daar, zeker de moeite. Nieuwe Shipwreck staat er ook op, ook wel vette hardcore plaat!

Terug
Naar boven