- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
hedan stel ik me zo n typische death metalfan voor met een gebrekkig iq en vetpens die volledig dolgedraaid ron zich heen staat te meppen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hedan stel ik me zo n typische death metalfan voor met een gebrekkig iq en vetpens die volledig dolgedraaid ron zich heen staat te meppen.

Zijn er eigenlijk subgenres die jullie echt niet kunnen uitstaan of gewoon niet echt interesseren?
Ikzelf heb het nooit gehad voor traditionele death metal. Het hele sfeertje heeft me nooit aangestaan, bruutheid om de bruutheid zelf zonder nuance, soms vind ik het zelfs gewoon lachwekkend om naar te luisteren, dan stel ik me zo n typische death metalfan voor met een gebrekkig iq en vetpens die volledig dolgedraaid ron zich heen staat te meppen.
Daarnaast mist het ook gewoon die donkere obscure sfeerschepping van vb black metal.
Van die gothenburg death metal vind ik dan weer wel enorm lekker, net zoals doom-death hybriden.
inb4 coolstorybro.jpg
Weet iemand wie die guestvocals doet vanaf 11:50, hoor alleen de naam Mike, kan de band niet goed verstaan.