MuscleMeat

Sticky Metal Topic

Ben eigenlijk op zoek naar bands die dicht bij Mudvayne komen, luister dat momenteel tijdens de training en dat gaat prima! Iemand van de metalheads die me tips kan geven?

Ben eigenlijk op zoek naar bands die dicht bij Mudvayne komen, luister dat momenteel tijdens de training en dat gaat prima! Iemand van de metalheads die me tips kan geven?
Zal aftrappen aangezien je genegeerd wordt ;)

Ill Niño en Mushroomhead bijvoorbeeld.

Zal aftrappen aangezien je genegeerd wordt ;)

Ill Niño en Mushroomhead bijvoorbeeld.

serieus: nog nooit een gay tegen gekomen die van Metal houdt, hoe hou je het in godsnaam vol in een scene vol beyonce en Madonna fans.

Nu metal is al 10 jaar dood en met een reden, misschien andere meer innovatievere subgenres opzoeken?

Het echte metal heeft me altijd koud gelaten, in mijn middelbareschooltijd was hardcore punk mijn ding, erg veel geluisterd, elke week shows, maar na mijn pubertijd trok ik die scene totaal niet meer. Die scene lijkt tegenwoordig gedomineerd te worden door politiek correcte veganistische grafische designers.

Daarna was (Amerikaanse) Oi! en later ook RAC mijn nieuwe liefde, en dat is het nu 10 jaar later nog steeds.

Laatste dagen vooral veel Blood Red Eagle geluisterd;

En een van mijn all time favorieten is Arresting Officers, vooral Patriotic Voice, maar de laatste jaren kan ik ook Land & Heritage steeds meer waarderen;

Nu metal is al 10 jaar dood en met een reden, misschien andere meer innovatievere subgenres opzoeken?

Kan me voorstellen dat nu metal bij de echte metalheads misschien minder gewaardeerd wordt, toch vind ik het wel lekker om op te trainen. Heb je nog suggesties? Ben al wat aan het rondzoeken, laatst ook wat Fear Factory beluisterd en dat klinkt ook zeker goed.

Voor de Belgische liefhebbers van Iron Maiden; vanavond toont Canvas om 22u50 een docu over hun tournee 'Somewhere Back in Time'.

Terug
Naar boven