XXL Nutrition

Methyl 1-testosterone

Wimmel

Novice
Waardering
0
Hey,

Ik hoorde dat Methyl 1-testosterone van 1Fats400 goed spul is,gasten komen 5 kilo aan in 3 weken en ze behoude het ook nog.
Klopt het??
Pot van 60 tabletten is maar 9.99 dollar
Hoe zit het met anti-oestrogene??
En of website waar info over Methyl 1-testosterone staat in het nederlands?

Groeten Willem

• Topic Starter Topic Starter
Dat is wel beterz,

Maar ik ga liever niet mijn Credit Card nummer op het net zetten dus zijn er ook mensen die het in nederland verkopen??

Wimmel zei:
Dat is wel beterz,

Maar ik ga liever niet mijn Credit Card nummer op het net zetten dus zijn er ook mensen die het in nederland verkopen??

Geen idee missch een van de leden van het board. Maar je kan gewoon bij 1fast400 bestellen met CC hoor doen zo'n beetje alle members hier. Heb het al 3 keer gedaan is een encrypted security dus niemand kan je gegeven zien of achterhalen.

Weet wel dat er een jongen op het board hier S1+ verkoopt is ook goed spul, beter als methyl-1-test.

Juriaan zei:
Geen idee missch een van de leden van het board. Maar je kan gewoon bij 1fast400 bestellen met CC hoor doen zo'n beetje alle members hier. Heb het al 3 keer gedaan is een encrypted security dus niemand kan je gegeven zien of achterhalen.

Weet wel dat er een jongen op het board hier S1+ verkoopt is ook goed spul, beter als methyl-1-test.

Volgens mij ken ik die jongen ook en hij heeft ook Methyl 1-testosterone :)

Bestell op 1fast40 0kan ookmaar let op dat je spul niet door de douane komt als je pakket gecontroleerd word. Ik acht die kans vrij groot, of niet Juriaan ;)

Ik lees dat S1+ een pray is?hoe werkt dat dan en groei je daar echt van of is het alleen maar vocht?

Wimmel zei:
Ik lees dat S1+ een pray is?hoe werkt dat dan en groei je daar echt van of is het alleen maar vocht?

Ja S1+ werkt echt. Er zit wel beetje vocht bij maar ook spiermasa. De werkende stof trekt door de huid in je bloedbaan.

Lees het forum, genoeg mensen die het gebruikt hebben.

Pumpin' zei:
Volgens mij ken ik die jongen ook en hij heeft ook Methyl 1-testosterone :)

Bestell op 1fast40 0kan ookmaar let op dat je spul niet door de douane komt als je pakket gecontroleerd word. Ik acht die kans vrij groot, of niet Juriaan ;)

Yup de laatste tijd zeker ivm de vele bestellingen. Ik wist niet dat die ''jongen'' ook M1-t heeft :D

Ik heb hem al kunnen bereiken dus komt goed al weet ik niet of ik het prive bericht goed heb verstuur.
We zullen zien of het inderdaad perfect spul is.

Groeten Willem en bedankt voor de info

neej DHEA niet. volgens mij alleen de kwalitiets ph's van bekendere merken.

Hmmm...kan iemand mij het e-mailadres mailen naar mijn e-mailadres?

Wat??? Zijn Er Mensen Die Dingetjes Doorverkopen????

:whip: BAD MAN!!! :whip: ;)

waar staat die methyl-1-testosteron op de 1fast400 site dan?

Een topic uit 2004 vriend, je bent wat laat. Powermyself.com en anders Cheapuksupplements.com

bump van 5 jaar. LOL

Terug
Naar boven