AndroidHealthClinic

Stelling Mexicaanse griep is verzonnen door de media

mexicaans of niet t is gewoon een griepje :roflol:
het is ''zo uit de hand gelopen'' door al die paniekzaaiers.

Aangezien dat je nu duidelijk doet uitschijnen dat je het achterhaald hebt, kan je verwachten dat de mexicaanse griep snel aan je deur zal staan en je eraan zal sterven!

Dus mijn conclusie is dat het wel echt bestaat!!!!! ik weet van niets

• Topic Starter Topic Starter
Aangezien dat je nu duidelijk doet uitschijnen dat je het achterhaald hebt, kan je verwachten dat de mexicaanse griep snel aan je deur zal staan en je eraan zal sterven!

Dus mijn conclusie is dat het wel echt bestaat!!!!! ik weet van niets

Jij maakt gewoon deel uit van het complot!

• Topic Starter Topic Starter
Helemaal niet! De mexicaanse griep bestaat echt. Hij is gevaarlijker dan wie dan ook, zelfs fonzie kan niet tegen hem op.

Jij behoort tot het complot ja, stouterik

Haha je wilt niet weten hoeveel aandelen ik heb in Tamiflu

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Vier nieuwe doden Mexicaanse griep Uitgegeven: 30 oktober 2009 12:35
Laatst gewijzigd: 30 oktober 2009 12:56

BILTHOVEN - Deze week zijn vier mensen overleden aan de Mexicaanse griep, zo heeft het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vrijdag bekendgemaakt.
© ANPHet betreft een 11-jarig meisje, een 6-jarig jongetje, een man van 25 jaar en een 56-jarige vrouw.

In drie van de vier sterfgevallen ging het om patiënten die ook al andere medische problemen hadden en daardoor extra vatbaar waren door de griep. Van de vierde overledene zijn de gegevens nog niet bekend, zegt het RIVM.

Het aantal ziekenhuisopnamen is met 131 gevallen ruim verdubbeld ten opzichte van vorige week. Net als vorige week betreft het vooral jonge patiënten in de leeftijd van nul tot en met vier jaar.

Over het algemeen zijn de zieken die in het ziekenhuis zijn opgenomen jonger dan 65 jaar.

Milde epidemie

Het RIVM spreekt nog steeds van een milde griepepidemie die Nederland treft. Het aantal griepmeldingen bij de huisarts blijft volgens de organisatie 'vrij stabiel'. Het gaat om 7,3 mensen per tienduizend inwoners. Alleen is het aantal opnamen in het ziekenhuis sterk toegenomen.

In totaal zijn er tot en met afgelopen woensdag 335 zieken opgenomen. De Mexicaanse griep heeft tot nu toe tien doden geëist.

Update.

Niks om je zorgen over te maken dus. Het waren al zwakkeren, die hadden met een "gewone" griep ook dood kunnen gaan.

Niet verzonnen, wel een faalgriep waar niemand dood aangaat. Ofja, een paar mensen die anders binnenkort toch dood gingen.

Death has a plan for us all!

De Mexicaanse griep is verzonnen door de media.

Puur uit commercieel oogpunt is deze griep in het leven geroepen om zodoende meer hygiënische producten te kunnen verkopen.

Wat denken jullie?

Dit kun je niet menen man :roflol:
Ik ken zelf iemand die het heeft gehad.
Verder heb je wel gelijk dat het niet (veel) gevaarlijker is dan een normale griep, en het is inderdaad enorm gehyped door de media.

ik ken wel een marokkaanse griep. is begonnen in de jaren 60 en nog steeds geen middel tegen:zweet:

:D

Laatst bewerkt:
Typisch dit soort reacties. En stel dat er nauwelijks aandacht was naar gegaan, en er brak een pandemie uit, dan riepen dezelfde mensen moord en brand over hoe het toch mogelijk is dat het niet beter aangekondigd en aangepakt werd.

Wees blij dat het goed afgelopen is. Voorzichtigheid heeft daar wellicht toe bijgedragen.

De mexicaanse griep bestaat wel.

Is alleen flink overdreven door de media, elk jaar sterven en veel zwakkere en oudere mensen aan een gewoon griepje en nu al 11 doden door de mexicaanse griep in NL.

Ach... we zien het wel he, eerst zou de griep in september gaan toeslaan, daarna in oktober ben benieuwd wanneer we nu te maken krijgen met dit killervirus

De mexicaanse griep bestaat wel.

Is alleen flink overdreven door de media, elk jaar sterven en veel zwakkere en oudere mensen aan een gewoon griepje en nu al 11 doden door de mexicaanse griep in NL.

Ach... we zien het wel he, eerst zou de griep in september gaan toeslaan, daarna in oktober ben benieuwd wanneer we nu te maken krijgen met dit killervirus

idd, t punt is gewoon dat t besmettelijker schijnt te zijn als een gewone griep en daarom gaan er dus meer mensen dood in totaliteit.
verhoudingsgewijs schijnt de gewone griep nog steeds meer casualties op zn geweten te hebben.

Aan gewone griep gaan ook mensen dood. Survival of the fittest.

Hij bestaat wel, hij is ook zeker gevaarlijker dan een normaal griepje.

Maar het is veel minder als de media je allemaal doet geloven.

Terug
Naar boven