AndroidHealthClinic

Stelling Mexicaanse griep is verzonnen door de media

Je moet ook niet naar SBS6 kijken. Proberen bij elk wissewasje een massahysterie te ontketenen

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

ik ken wel een marokkaanse griep. is begonnen in de jaren 60 en nog steeds geen middel tegen:zweet:

:D

dat is geen griep. Eerder te vergelijken met de pest of misschien wel het k-woord :eek:

Dat het verzonnen is lijkt me sterk; dat er bedrijven schat hemel rijk aan worden weet ik wel zeker!;)

Niets om bang voor te zijn die Mexicaanse griep, hoe hard ze hun best ook doen.

Ik ben deze zomer in het dorpje geweest waar de mexicaanse griep zogezegd is begonnen.
In dat dorpje was er blijkbaar iemand gestorven aan de mexicaanse griep maar niemand wist wie hij/zij was ondanks dat iedereen iedereen kent in dat dorpje..
Eerst werd de griep ook de varkensgriep genoemd omdat de varkenbusiness aant boemen was.. Na de val van die business is de naam verandert naar de mexicaanse griep. Beide acties te danken aan "el presidenté".
Dit is mij (en men ouders) allemaal verteld geweest door de lokale bewoners daar.

Kgeloof zelf niet in de mexicaanse griep. Volgens mij is het gewoon een van de vele variaten van een griep dat elk jaar wel verbeterd..

• Topic Starter Topic Starter
Ik had eigenlijk niet verwacht dat er zoveel mensen op deze stelling 'serieus' zouden gaann reageren..

Goed verzonnen, ook mooi dat sommige mensen er ook zo in geloven dat ze gewoon dood gaan! Lijkt net echt!

Ik heb het verzonnen. Het begon als een grapje, maar later kon ik er niet meer onder uit en ben ik doorgegaan met liegen.

Verschrikkelijk.

nah.

jongen nog geen 3 straten verder op is hier helaas aan overleden.

Dus het is wel degelijk echt :)

Laatst bewerkt:
jongen nog geen 3 straten verder op is hier helaas aan overleden.

Dus het is wel degelijk echt :)

Hier nog een slachtoffer gespot hier in de nabije omgeving, heeft echt een vreselijke uitwerking op mensen!

29mmah3.jpg

:(

Er gaan dagelijks weet ik veel hoeveel mensen(kinderen) dood aan malaria. Daar hoor je geen hond over, as long as it is not in my backyard :rolleyes:

Terug
Naar boven