chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Ook raar dat er net 18 stond in je stats dan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

20 mg om mee te beginnen en opbouwen naar 60 mg.
zo blijf je een krachttoename voelen tijdens je kuur...

het is de eerste keer voor hem .. opbouwen ermme kan altijd wanneer nodig is...misschien gaat ie er wel goed op dat weert je niet van te voren....sorry dat ik geen voorstander ben van jezelf vol douwen want dan komt het wel goed....testo.....ik ben een voorstander van gebruik wat je nodig heb...en niet hoe meer hoe beter

Toch vaag dat er mensen zijn die denken dat ik voorstander ben van hoe meer is beter want dat blijkt nergens uit mijn posts.......vraag me ook af of die wel helemaal gelezen worden want anders zou je niet zoiets doms zeggen.
Anavar is zo ongeveer de mildste a.s die er is en als jij dan iemand aanraad om 20mg p dag te gaan nemen snap je niks van anavar en kan je beter je mond houden.
Anavar moet je als kerel zijnde gewoon redelijk doseren want anders doet het geen ene moer.
Enne....die sig is een grap....ik wou het bijna uit gaan leggen maar ik bespaar me de moeite toch maar.![]()
Volgende keer gewoon op mn posts reageren en niet naar mn sig kijken.![]()

dat spul doet pas met 60mcg pas wat...liefst 80-100mcg per dag voor merkbare effectenToch vaag dat er mensen zijn die denken dat ik voorstander ben van hoe meer is beter want dat blijkt nergens uit mijn posts.......vraag me ook af of die wel helemaal gelezen worden want anders zou je niet zoiets doms zeggen.
Anavar is zo ongeveer de mildste a.s die er is en als jij dan iemand aanraad om 20mg p dag te gaan nemen snap je niks van anavar en kan je beter je mond houden.
Anavar moet je als kerel zijnde gewoon redelijk doseren want anders doet het geen ene moer.
Enne....die sig is een grap....ik wou het bijna uit gaan leggen maar ik bespaar me de moeite toch maar.![]()
Volgende keer gewoon op mn posts reageren en niet naar mn sig kijken.![]()

Haal die sig dan weg mafkees!
Straks neemt iedereen jouw methode over!!![]()
Wist ik niet..