Fitness Seller

?Mg Anavar per dag?

het is de eerste keer voor hem .. opbouwen ermme kan altijd wanneer nodig is...misschien gaat ie er wel goed op dat weert je niet van te voren....sorry dat ik geen voorstander ben van jezelf vol douwen want dan komt het wel goed....testo.....ik ben een voorstander van gebruik wat je nodig heb...en niet hoe meer hoe beter

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

paar kg winst wil ie hebben, en droger worden, en niet spuiten... ik adviseer Winny!

anavar gaat pas lekker werken bij 80mg...ik heb gewoon 10 weken 100mg per dag gepakt...was wel een dure teringgrap..maar dan heb je ook wat:D

Als het de eerste keer is zou ik niet boven de 60mg gaan zitten.

gewoon winny nemen
30 mg p.d. 6 weekjes

Je resultaten zullen beter zijn, en het is vriendelijker voor je portomonee

30mg winny is wel wat weinig.

Gewoon 6 weken @ 40mg
+ nakuur

Zeker met jouw doel zou ik winny nemen. Met anavar kan je niet echt rekenen op wat kilo's winst, krijg je eerder krachtwinst van..

het is de eerste keer voor hem .. opbouwen ermme kan altijd wanneer nodig is...misschien gaat ie er wel goed op dat weert je niet van te voren....sorry dat ik geen voorstander ben van jezelf vol douwen want dan komt het wel goed....testo.....ik ben een voorstander van gebruik wat je nodig heb...en niet hoe meer hoe beter

Toch vaag dat er mensen zijn die denken dat ik voorstander ben van hoe meer is beter want dat blijkt nergens uit mijn posts.......vraag me ook af of die wel helemaal gelezen worden want anders zou je niet zoiets doms zeggen.

Anavar is zo ongeveer de mildste a.s die er is en als jij dan iemand aanraad om 20mg p dag te gaan nemen snap je niks van anavar en kan je beter je mond houden.

Anavar moet je als kerel zijnde gewoon redelijk doseren want anders doet het geen ene moer.

Enne....die sig is een grap....ik wou het bijna uit gaan leggen maar ik bespaar me de moeite toch maar.:rolleyes:

Volgende keer gewoon op mn posts reageren en niet naar mn sig kijken.;)

Toch vaag dat er mensen zijn die denken dat ik voorstander ben van hoe meer is beter want dat blijkt nergens uit mijn posts.......vraag me ook af of die wel helemaal gelezen worden want anders zou je niet zoiets doms zeggen.

Anavar is zo ongeveer de mildste a.s die er is en als jij dan iemand aanraad om 20mg p dag te gaan nemen snap je niks van anavar en kan je beter je mond houden.

Anavar moet je als kerel zijnde gewoon redelijk doseren want anders doet het geen ene moer.

Enne....die sig is een grap....ik wou het bijna uit gaan leggen maar ik bespaar me de moeite toch maar.:rolleyes:

:roflol:

maar Ome baco heb wel gelijk:D dat spul doet pas met 60mcg pas wat...liefst 80-100mcg per dag voor merkbare effecten

gij jij dan mcg zetten :D

Haal die sig dan weg mafkees!
Straks neemt iedereen jouw methode over!!:D

Alles is hier al wel gezegd, behalve dat opbouwen en afbouwen ook waanzin is.

Terug
Naar boven