- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van harte proficiat kerel!
geniet van de dag en leef je maar lekker uit met bier en tietuuhhhh
Het bier zat wel goed, geen tiete helaas
Wel ruzie al vrij vroeg in de avond ( rond 1 uur) Avond verpest en lag er rond half 3 in.
Thx man! Hopen dat je me sms nou leestDude! Gefeliciteerd nog! Wist niet eens dat je jarig was!

Katabool...viel best mee tochna een redelijk katabool weekend wat bijna afgelopen is ( vnv nog even uit) toch nog ff getraind. Benen had ik echt geen puf voor, waren nog veel te lam. Dus maar even me schouders laten branden, en daarna de buik.
MP 2x8 35kg 1x6 30kg
lateral raises 3x8 9kg 1x8 10kg
rear lateral raises 2x8 8kg 1x8 9kg
swiss ball crunch, en nog een shitload aan andere oefeningen, alleen de swiss ball crunch voel ik echt branden in me buik, voor de rest niet echt wat.
Maandag maar weer even me eet patroon oppakken en dinsdag weer gewoon knallen!![]()

hehe nouja, gezellig was 't wel. En dat trainen stelde niet veel voorKatabool...viel best mee toch
Je hebt in ieder geval nog even kunnen trainen vandaag! Mijn benen waren ook behoorlijk lam vanochtend!![]()

Hahaha, moet ook wel eens kunnen tochruzie sucks.
Jij hebt in ieder geval getraind. Ik was gisteren nog lam van zaterdag. Hele dag zonnebril opgehaden vooral niet veel gedaan.

Nagoed, leuke avond gehad,en wie weet zit er een vervolg aan. Vandaag ga ik weer proberen me eetschema op te pakken, in hoe ver me brakke maag dat toelaat.ze was wat minder knap dan ik dacht
njah alcohol is bad mm'kayNiet knap en sl*t = dikke fail brah.
run forrest, ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun![]()
het was trouwens toch geen sl*t, dat hoorde ik van iemand die haar wou, maar ik was um dus voor, en hij was jaloers. Ngoed shit happends

hehe thxLekker bezig MHL! Weer een PR! En die 70kg zit er zeker in! Wel balen dat die chick ineens zo lelijk bleek in nuchtere toestand...been there done that![]()
Mijn doelstelling was 80kg 1x kunnen drukken eind 2011. Hopelijk kan ik dit al voor de zomer!hehe thx bro! Hoop het wel
damn, 70kg kan bij mij nog even duren .. hopelijk ook voordat ik 19 word haha
ga je volgende keer 70kg pakken dus of .. ?

hehe thxMijn doelstelling was 80kg 1x kunnen drukken eind 2011. Hopelijk kan ik dit al voor de zomer!
hehe thx bro! Hoop het wel
Met 5x5 ben ik echt vooruit geschoten, icm mijn overige oefeningen. Bijna om de 2 weken verhogen qua gewicht. Volgende week wil ik nog even foutloos 5x5 67,5kg drukken. En daarna kijken hoever ik ga komen met 70kg
Daarna ga ik wss 4x6 of 3x8 doen ofzo.
doe dan 4x8 ofzo of gewoon 3 x 10
had het gelezen in je logKe, 4x6 zit niet veel verschil in hedoe dan 4x8 ofzo of gewoon 3 x 10
ik hoop nu ook eindelijk omhoog te kunnen schieten want eerst was ik tijden lang op 50kg/52,5kg en nu kan ik wss de 55kg al aan![]()
Pak je ook gewone dumbbell press erbij? vind deze echt fijn. Njah de 4x6 gaat het wss niet worden. Maar wil even dan 6 weekjes even wat anders proberen, gewoon ter afwisseling, om daarna weer terug te gaan naar 5x5.