XXL Nutrition

mhl92's log, op weg naar ??

van harte proficiat kerel!

geniet van de dag en leef je maar lekker uit met bier en tietuuhhhh

Dude! Gefeliciteerd nog! Wist niet eens dat je jarig was!

• Topic Starter Topic Starter
van harte proficiat kerel!

geniet van de dag en leef je maar lekker uit met bier en tietuuhhhh

Thx bart:D Het bier zat wel goed, geen tiete helaas:( Wel ruzie al vrij vroeg in de avond ( rond 1 uur) Avond verpest en lag er rond half 3 in.
Al wel al was het toch wel een geslaagde avond:D
Dude! Gefeliciteerd nog! Wist niet eens dat je jarig was!
Thx man! Hopen dat je me sms nou leest:o

na een redelijk katabool weekend wat bijna afgelopen is ( vnv nog even uit) toch nog ff getraind. Benen had ik echt geen puf voor, waren nog veel te lam. Dus maar even me schouders laten branden, en daarna de buik.
MP 2x8 35kg 1x6 30kg
lateral raises 3x8 9kg 1x8 10kg
rear lateral raises 2x8 8kg 1x8 9kg

swiss ball crunch, en nog een shitload aan andere oefeningen, alleen de swiss ball crunch voel ik echt branden in me buik, voor de rest niet echt wat.
Maandag maar weer even me eet patroon oppakken en dinsdag weer gewoon knallen!:D

na een redelijk katabool weekend wat bijna afgelopen is ( vnv nog even uit) toch nog ff getraind. Benen had ik echt geen puf voor, waren nog veel te lam. Dus maar even me schouders laten branden, en daarna de buik.
MP 2x8 35kg 1x6 30kg
lateral raises 3x8 9kg 1x8 10kg
rear lateral raises 2x8 8kg 1x8 9kg

swiss ball crunch, en nog een shitload aan andere oefeningen, alleen de swiss ball crunch voel ik echt branden in me buik, voor de rest niet echt wat.
Maandag maar weer even me eet patroon oppakken en dinsdag weer gewoon knallen!:D
Katabool...viel best mee toch:rolleyes:

Je hebt in ieder geval nog even kunnen trainen vandaag! Mijn benen waren ook behoorlijk lam vanochtend!:D

ruzie sucks.

Jij hebt in ieder geval getraind. Ik was gisteren nog lam van zaterdag. Hele dag zonnebril opgehad:) en vooral niet veel gedaan.

Katabool...viel best mee toch:rolleyes:

Je hebt in ieder geval nog even kunnen trainen vandaag! Mijn benen waren ook behoorlijk lam vanochtend!:D
hehe nouja, gezellig was 't wel. En dat trainen stelde niet veel voor :roflol:

ruzie sucks.

Jij hebt in ieder geval getraind. Ik was gisteren nog lam van zaterdag. Hele dag zonnebril opgehad:) en vooral niet veel gedaan.
Hahaha, moet ook wel eens kunnen toch:D

Gister weer uitgegaan, opzich wel redelijk leuk meisje tegen gekomen, alleen 't eerste wat ik te horen kreeg toen ik weg was geweest met haar dat 't een sl*t was:o Nagoed, leuke avond gehad,en wie weet zit er een vervolg aan. Vandaag ga ik weer proberen me eetschema op te pakken, in hoe ver me brakke maag dat toelaat.

Suc6!:D

Niet knap en sl*t = dikke fail brah.

run forrest, ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun:roflol:

morgen lekker op de pillen van "motivate" trainen. Zien er echt uit als drugs, ben benieuwd deze kunnen wss ook het best op nuchtere maag genomen worden?

Vandaag dus borst en bicepJuzzz

BP
8x30kg
8x40kg
5x67,5
5x67,5
5x67,5
5x67,5 PR :cool:
3x67,5 ( daarna failure to the max)

Niet ontevreden, na 5 maandjes trainen bijna 5x5 70kg kunnen drukken. Zodra ik dat haal ga ik over op een andere rep range.
Incline db press: 3x8 20kg
dumbbell press: 1x8 22kg ( wtf zwaar) 1x8 20kg ( zwaar ) 1x8 18kg ( schaam)
Standing fly's: Beetje aankloten en drop setje gedaan

BiCePs
ez-bar curl 2x8 33kg 1x8 30,5 ( best netjes)
Hammers curls 3x8 12kg
1x 21'en met 18kg
dropsetje biceps curl 4 the lulz

Was wel een leuke training, hopelijk volgende week 5x5 67,5 en dan opbouwen naar de 70kg:D

Lekker bezig MHL! Weer een PR! En die 70kg zit er zeker in! Wel balen dat die chick ineens zo lelijk bleek in nuchtere toestand...been there done that:mad:

idd een mooie serie benchen! die 70 heb je zo:)

damn, 70kg kan bij mij nog even duren .. hopelijk ook voordat ik 19 word haha
ga je volgende keer 70kg pakken dus of .. ?

Lekker bezig MHL! Weer een PR! En die 70kg zit er zeker in! Wel balen dat die chick ineens zo lelijk bleek in nuchtere toestand...been there done that:mad:
hehe thx:D Mijn doelstelling was 80kg 1x kunnen drukken eind 2011. Hopelijk kan ik dit al voor de zomer!
idd een mooie serie benchen! die 70 heb je zo:)
hehe thx bro! Hoop het wel

damn, 70kg kan bij mij nog even duren .. hopelijk ook voordat ik 19 word haha
ga je volgende keer 70kg pakken dus of .. ?

Met 5x5 ben ik echt vooruit geschoten, icm mijn overige oefeningen. Bijna om de 2 weken verhogen qua gewicht. Volgende week wil ik nog even foutloos 5x5 67,5kg drukken. En daarna kijken hoever ik ga komen met 70kg:D
Daarna ga ik wss 4x6 of 3x8 doen ofzo.

hehe thx:D Mijn doelstelling was 80kg 1x kunnen drukken eind 2011. Hopelijk kan ik dit al voor de zomer!

hehe thx bro! Hoop het wel

Met 5x5 ben ik echt vooruit geschoten, icm mijn overige oefeningen. Bijna om de 2 weken verhogen qua gewicht. Volgende week wil ik nog even foutloos 5x5 67,5kg drukken. En daarna kijken hoever ik ga komen met 70kg:D
Daarna ga ik wss 4x6 of 3x8 doen ofzo.

Ke, 4x6 zit niet veel verschil in he :p doe dan 4x8 ofzo of gewoon 3 x 10
ik hoop nu ook eindelijk omhoog te kunnen schieten want eerst was ik tijden lang op 50kg/52,5kg en nu kan ik wss de 55kg al aan :)

Ke, 4x6 zit niet veel verschil in he :p doe dan 4x8 ofzo of gewoon 3 x 10
ik hoop nu ook eindelijk omhoog te kunnen schieten want eerst was ik tijden lang op 50kg/52,5kg en nu kan ik wss de 55kg al aan :)
had het gelezen in je log:D Pak je ook gewone dumbbell press erbij? vind deze echt fijn. Njah de 4x6 gaat het wss niet worden. Maar wil even dan 6 weekjes even wat anders proberen, gewoon ter afwisseling, om daarna weer terug te gaan naar 5x5.
Kunnen ook dropsetjes worden oid

Ik zie progressie bro, keep it up!:)

Terug
Naar boven