XXL Nutrition

Review Micellar Casein Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Uniek - de langdurige opname van aminozuren in de spieren helpt je constant spiermassa op te bouwen! Micellar Casein Perfection beschermt daarnaast je spieren tegen spierafbraak, overdag, 's nachts en tijdens zware trainingen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Vanaf afgelopen zaterdag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak is echt goed, luchtig, niet te zoet en ik neem twee zakjes per keer.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 sachets
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fit Sports Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Tot 22u bestellen, goede klantenservice, professioneel advies en luisterd goed naar de klant
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 9,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, deze casein is heerlijk luchtig, goed van smaak en de prijs is ontzettend scherp. Ook de oplosbaarheid heb ik nog niet zo goed meegemaakt.

Je betaalt per shake (29,90 voor 1500gr = 60 shakes) is 0,50 eurocent per shake. Goedkoper dan kwark en nog lekkerder ook.

Mijn review:

Na mijn reviews over de Isolaat Perfection en de Eiwit Pannenkoeken, wilde ik ook graag als eerste deze nieuwe casein proberen. Hierbij dus mijn review over de nieuwe casein van bodyenftishop.nl, namelijk de Micellar Casein Perfection. Ik heb gebruik gemaakt van de samplebox twv 9,90 euro, de normale pot a 1500gram kost 29,90 euro en uiteraard is er ook nog een 4500gr verpakking.

De nieuwe sachets en het stralende sampleboxje van de casein

Eerlijk gezegd was ik vrij sceptisch over dat Body en fit met een nieuwe casein zou komen die goed zou oplossen en heerlijk van smaak zou zijn. Afgelopen zaterdag las ik hier op het forum dat na het weekend de casein in de verkoop zou gaan, ook stond er al een prijs bij stond. Dus hij was al te koop, aangezien ik in de omgeving van Heerenveen woon (20 minuten rijden) vond ik het de moeite waard om even langs te gaan en een sampleboxje te halen. Ik kreeg 12 sachets voor 9,90 en met een shakebeker, terwijl je die normaal vanaf 30 euro krijgt. Echt goede service.

De shake gemaakt, hij schuimt praktisch niet

Over de shake zelf:
's Avonds voor het uitgaan met vrienden even een casein shake met water genomen, en ik was echt verrast door de goede bananensmaak. Deze klonterde helemaal niet, was erg luchtig en er bleven geen resten achter in de shakebeker. De shake was ook helemaal niet dik bij de aangegeven doseringen, in tegenstelling tot andere casein producten was ik eigenlijk verbaasd. De casein deed me denken aan de saroma toetjes denken die ik vroeger altijd kreeg, heerlijk luchtig en super van smaak. Nu alleen met een hoog eiwit gehalte!

Eigen twist haha:p

Je kan heel leuk je eigen twist eraan geven:
Zojuist heb ik nog een casein shake genomen, nu ik deze nog snel even wil plaatsen. Ik dacht, laat ik het inderdaad eens doen zoals een saroma toetje, ik ging eerst de shake maken en toen in een schaaltje gedaan en 30 minuten in de koelkast gezet. Als je casein laat staan word het vaak iets dikker, dus ik hoopte op een iets dikkere shake. En ja, dat was gelukt, ik had een heerlijk toetje wat ik zo uit de schaal weggelepelt heb.

Ik kan daarom tot de conclusie komen dat:
- De smaak en de oplosbaarheid echt goed zijn gekomen
- De prijs ontzettend laag is
- Ik echt een smaakvolle, luchtige vervanger heb gevonden voor kwark.
- Je een goede eigen twist (zoals saroma toetje) eraan kan geven waardoor je toch nog meer kan genieten.

Wat mij betreft heeft B&F het weer geflikt om een goed product op de markt te brengen wat niemand had verwacht. "Perfection", die lijn kan wat mij betreft niet groot genoeg worden!!:eek:

micellarcaseinperfection.jpg

Hmmmmm klinkt goed. Ik zal eens navragen of we de smaken een goede update kunnen geven!

Ralf

Ik heb dit voor de 2e keer besteld. Vorige keer white chocolate gehad en dit klonterde verschrikkelijk in een shakebaker met water. Daarom heb ik voortaan 250gr kwark + water + caseïne in een kom klaargemaakt en dat is goed te eten. Nu heb ik een nieuwe pot besteld en ik hoopte stiekem dat die niet zo zou klonteren.... Maar het is nu weer precies hetzelfde. Zelfs met de shakebaker waar een gaasje in zit komen er nog teveel klonten door. Met whey perfection heb ik hier totaal geen last van dus vindt het wel jammer dat ik nu verplicht ben om de caseïne met kwark te nemen. Meer mensen last van???

HUH! ik begrijp echt TOTAAL niet waar je het over hebt.
Ik shake het 2 seconde in een beker met een ienie mini laagje melk, en heb nooit 1 klont...

Ook met witte chocolade niet. Zit je wel bij het goeie merk te posten? :D

Je doet toch wel EERST je water/melk erin en daarna pas je poeder?

Ik shake het 2 seconde in een beker met een ienie mini laagje melk, en heb nooit 1 klont...

Ik deed eerst poeder erin en daarna water/melk dat klonterde wel beetje.
Maar als je eerst water/melk erin doet klonterd er niks.

Goede tips. Als je dit aanhoud, moet het zeker goed komen. Onze Micellar Casein is instant oplosbaar en kan eigenlijk nooit klonteren. Als je eerst water doet, dan de casein moet het goedkomen!

Ralf

Ik heb dit voor de 2e keer besteld. Vorige keer white chocolate gehad en dit klonterde verschrikkelijk in een shakebaker met water. Daarom heb ik voortaan 250gr kwark + water + caseïne in een kom klaargemaakt en dat is goed te eten. Nu heb ik een nieuwe pot besteld en ik hoopte stiekem dat die niet zo zou klonteren.... Maar het is nu weer precies hetzelfde. Zelfs met de shakebaker waar een gaasje in zit komen er nog teveel klonten door. Met whey perfection heb ik hier totaal geen last van dus vindt het wel jammer dat ik nu verplicht ben om de caseïne met kwark te nemen. Meer mensen last van???

Wat is je exacte volgorde? Ik heb nooit ergens last van en lees het ook niet terug bij anderen? Ik doe half water...dan de poeder en vervolgens weer water. No problemo...helemaal niets. Hopelijk werkt het voor jou alsnog. Succes iig.

De caseine mixed perfect, ik heb inmiddels vijf 4,5kg emmers weggewerkt en nooit last gehad van klonten.
Hij wordt wel heerlijk dik! Dus, misschien moet je iets meer water nemen, daar de caseine inscheppen en shaken maarrrr!

Deze Coconut liefhebber stapt van Straciatella weer terug naar de kokosnoot droom! <3

De caseine mixed perfect, ik heb inmiddels vijf 4,5kg emmers weggewerkt en nooit last gehad van klonten.
Hij wordt wel heerlijk dik! Dus, misschien moet je iets meer water nemen, daar de caseine inscheppen en shaken maarrrr!

Deze Coconut liefhebber stapt van Straciatella weer terug naar de kokosnoot droom! <3

Hier nog zo'n één...de kokosboom droom!!!!:D

Ja is dat jullie favo?
Ik heb ze bijna allemaal geprobeerd, alleen coconut nog niet.... :(

kokosnoot droom:D Wel heel lekker inderdaad:zuip:Ben zelf ook zo en zo wel een fan van de volle structuur van Micellar.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 17:46 ----------

Ja is dat jullie favo?
Ik heb ze bijna allemaal geprobeerd, alleen coconut nog niet.... :(

Doen!:)

Krijg je zo'n Bounty eiland gevoel bij! Palmboompjes....de rest naar eigen invulling!:D

ehhh:D Met Micellar Casein Perfection pak je de kwaliteit van Fonterra, de topproducent op dit gebied. Bij ons weet je altijd waar je eiwitten vandaan komen (de beste producenten in Europa). Bij veel merken heb je daar geen idee van... en dat is volgens mij echt wel uniek. Deze garantie koppelen we aan de lekkerste smaken en beste prijzen. Dan heb je een onverslaanbaar product. Dat merken we ook, Micellar Casein Perfection is veruit het meest populaire product op dit gebied.

ehhh:D Met Micellar Casein Perfection pak je de kwaliteit van Fonterra, de topproducent op dit gebied. Bij ons weet je altijd waar je eiwitten vandaan komen (de beste producenten in Europa). Bij veel merken heb je daar geen idee van... en dat is volgens mij echt wel uniek. Deze garantie koppelen we aan de lekkerste smaken en beste prijzen. Dan heb je een onverslaanbaar product. Dat merken we ook, Micellar Casein Perfection is veruit het meest populaire product op dit gebied.

No secrets...quality says everything!

Als ik 2 schepjes Micellar Casein Perfection neem met 1l water heb ik HEEL lang geen honger meer en normaal gezien vreet ik me te pletter. Ik denk dat ik binnenkort enkel nog caseine ga nemen om zo geen honger te krijgen.
Top product!

Als ik 2 schepjes Micellar Casein Perfection neem met 1l water heb ik HEEL lang geen honger meer en normaal gezien vreet ik me te pletter. Ik denk dat ik binnenkort enkel nog caseine ga nemen om zo geen honger te krijgen.
Top product!

Wat zijn je doelen? Puur afvallen? Of anders?

Top product!

Dank je:) Inderdaad een mooie eigenschap van Micellar Perfection. Afslank Eiwit zou ook een goede optie voor je zijn. Heb je voornamelijk Micellar, rond de 20% Whey en aanvulling met L-Carnitine, vezels en vitamins:) Perfect in sport en afslanken!:cool:

Wat zijn je doelen? Puur afvallen? Of anders?
Afvallen als ik voor de zomer in de cut ga :) Ik begin in maart er mee. Dus nu nog effe bulken.

Dank je:) Inderdaad een mooie eigenschap van Micellar Perfection. Afslank Eiwit zou ook een goede optie voor je zijn. Heb je voornamelijk Micellar, rond de 20% Whey en aanvulling met L-Carnitine, vezels en vitamins:) Perfect in sport en afslanken!:cool:

Afslank eitwit is de zoveelste mix van verschillende zaken. Ik mix zelf wel de verhouding casseine en whey :). Mja, voor degene die geen 2 potten willen is dit wel een leuk alternatief :)

Afvallen als ik voor de zomer in de cut ga :) Ik begin in maart er mee. Dus nu nog effe bulken.

Afslank eitwit is de zoveelste mix van verschillende zaken. Ik mix zelf wel de verhouding casseine en whey :). Mja, voor degene die geen 2 potten willen is dit wel een leuk alternatief :)

Bij zelf mixen kun je constant je hoeveelheid en verhouding bepalen, wat dat betreft zeker eens!:)

Terug
Naar boven