Fitness Seller

Review Micellar Casein Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Uniek - de langdurige opname van aminozuren in de spieren helpt je constant spiermassa op te bouwen! Micellar Casein Perfection beschermt daarnaast je spieren tegen spierafbraak, overdag, 's nachts en tijdens zware trainingen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Vanaf afgelopen zaterdag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak is echt goed, luchtig, niet te zoet en ik neem twee zakjes per keer.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 sachets
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fit Sports Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Tot 22u bestellen, goede klantenservice, professioneel advies en luisterd goed naar de klant
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 9,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, deze casein is heerlijk luchtig, goed van smaak en de prijs is ontzettend scherp. Ook de oplosbaarheid heb ik nog niet zo goed meegemaakt.

Je betaalt per shake (29,90 voor 1500gr = 60 shakes) is 0,50 eurocent per shake. Goedkoper dan kwark en nog lekkerder ook.

Mijn review:

Na mijn reviews over de Isolaat Perfection en de Eiwit Pannenkoeken, wilde ik ook graag als eerste deze nieuwe casein proberen. Hierbij dus mijn review over de nieuwe casein van bodyenftishop.nl, namelijk de Micellar Casein Perfection. Ik heb gebruik gemaakt van de samplebox twv 9,90 euro, de normale pot a 1500gram kost 29,90 euro en uiteraard is er ook nog een 4500gr verpakking.

De nieuwe sachets en het stralende sampleboxje van de casein

Eerlijk gezegd was ik vrij sceptisch over dat Body en fit met een nieuwe casein zou komen die goed zou oplossen en heerlijk van smaak zou zijn. Afgelopen zaterdag las ik hier op het forum dat na het weekend de casein in de verkoop zou gaan, ook stond er al een prijs bij stond. Dus hij was al te koop, aangezien ik in de omgeving van Heerenveen woon (20 minuten rijden) vond ik het de moeite waard om even langs te gaan en een sampleboxje te halen. Ik kreeg 12 sachets voor 9,90 en met een shakebeker, terwijl je die normaal vanaf 30 euro krijgt. Echt goede service.

De shake gemaakt, hij schuimt praktisch niet

Over de shake zelf:
's Avonds voor het uitgaan met vrienden even een casein shake met water genomen, en ik was echt verrast door de goede bananensmaak. Deze klonterde helemaal niet, was erg luchtig en er bleven geen resten achter in de shakebeker. De shake was ook helemaal niet dik bij de aangegeven doseringen, in tegenstelling tot andere casein producten was ik eigenlijk verbaasd. De casein deed me denken aan de saroma toetjes denken die ik vroeger altijd kreeg, heerlijk luchtig en super van smaak. Nu alleen met een hoog eiwit gehalte!

Eigen twist haha:p

Je kan heel leuk je eigen twist eraan geven:
Zojuist heb ik nog een casein shake genomen, nu ik deze nog snel even wil plaatsen. Ik dacht, laat ik het inderdaad eens doen zoals een saroma toetje, ik ging eerst de shake maken en toen in een schaaltje gedaan en 30 minuten in de koelkast gezet. Als je casein laat staan word het vaak iets dikker, dus ik hoopte op een iets dikkere shake. En ja, dat was gelukt, ik had een heerlijk toetje wat ik zo uit de schaal weggelepelt heb.

Ik kan daarom tot de conclusie komen dat:
- De smaak en de oplosbaarheid echt goed zijn gekomen
- De prijs ontzettend laag is
- Ik echt een smaakvolle, luchtige vervanger heb gevonden voor kwark.
- Je een goede eigen twist (zoals saroma toetje) eraan kan geven waardoor je toch nog meer kan genieten.

Wat mij betreft heeft B&F het weer geflikt om een goed product op de markt te brengen wat niemand had verwacht. "Perfection", die lijn kan wat mij betreft niet groot genoeg worden!!:eek:

micellarcaseinperfection.jpg

Ik ben enorm onder de indruk van dit product. Echt lekkere smaken (v de samples), lossen perfect op en worden zeer dik. Vond het leuk om het even in de koelkast te zetten om het daarna op te lepelen, heerlijk :D

Ga het zeker aanschaffen om te gebruiken voor wanneer ik ga werken. Hoop dat men protein perfection mix snel op is! :D

---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 21:18 ----------

Ik ben enorm onder de indruk van dit product. Echt lekkere smaken (v de samples), lossen perfect op en worden zeer dik. Vond het leuk om het even in de koelkast te zetten om het daarna op te lepelen, heerlijk :D

Ga het zeker aanschaffen om te gebruiken voor wanneer ik ga werken. Hoop dat men protein perfection mix snel op is! :D

Ik heb vandaag één van de 2 samples geprobeerd. De smaak was chocola. Met magere melk smaakt het erg overheerlijk. Ik heb mijn vrouw ook laten proeven en zij vond het ook erg lekker. Ga zo door!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alweer een homerun voor de Micellar Casein Perfection! :D :D

-Leon

Heb hier ook de variety pack staan en heb al 2 keer een shake genomen. :D.

2 keer gekozen voor de chocolate versie. En die is echt waanzinnig heerlijk. :D.
Het poeder is echt enorm fijn van structuur. Deze lijkt heel erg op de structuur van de Protein Perfection Mix.

Ik heb 300 ml melk genomen en dan 1 sachet van de cassein. En met paar keer te schudden lost de shake perfect op. Je merkt echter wel dat de structuur van de shake dikker is dan die van een gewone whey. Maar eigenlijk vind ik het zelfs lekkerder. :zuip:

Er zitten geen brokken in de shake wat ik een zeer goede verbetering vind ten opzichte van de vorige versie.

Ik heb ook nog wat foto's van het poeder + shake genomen. Dus zodra ik de kabel voor deze op pc te zetten vind post ik deze ook. :D.

Deze avond neem ik een shake Berry Blast. Heb nog klein beetje staan van de vorige versie dus zal een vergelijkende foto nemen van het poeder.

Kort samen gevat de verbeteringen:
- Zalige smaak
- Goede oplosbaarheid
- Structuur van de shake.

Top van jullie :thumbs:

Edit: Zoals aangegeven nog enkele foto's. :D

m9vloi.jpg

or6yvr.jpg

2iloieg.jpg

Laatst bewerkt:
Heb hier ook de variety pack staan en heb al 2 keer een shake genomen. :D.

2 keer gekozen voor de chocolate versie. En die is echt waanzinnig heerlijk. :D.
Het poeder is echt enorm fijn van structuur. Deze lijkt heel erg op de structuur van de Protein Perfection Mix.

Ik heb 300 ml melk genomen en dan 1 sachet van de cassein. En met paar keer te schudden lost de shake perfect op. Je merkt echter wel dat de structuur van de shake dikker is dan die van een gewone whey. Maar eigenlijk vind ik het zelfs lekkerder. :zuip:

Er zitten geen brokken in de shake wat ik een zeer goede verbetering vind ten opzichte van de vorige versie.

Ik heb ook nog wat foto's van het poeder + shake genomen. Dus zodra ik de kabel voor deze op pc te zetten vind post ik deze ook. :D.

Deze avond neem ik een shake Berry Blast. Heb nog klein beetje staan van de vorige versie dus zal een vergelijkende foto nemen van het poeder.

Kort samen gevat de verbeteringen:
- Zalige smaak
- Goede oplosbaarheid
- Structuur van de shake.

Top van jullie :thumbs:

Dank je, voor je uitgebreide reactie en de complimenten. Eenmaal aan de Micellar Casein Perfection wil je nooit anders meer!:zuip:

Ik ga deze pot ook kopen en dan in combinatie met een pot whey en ik hoor veel goede verhalen over cookies en cream, maar ik heb die smaak nog nooit gehad en kan me er niks bij voorstellen. Waar zou je deze smaak mee kunnen vergelijken?

Ik ga deze pot ook kopen en dan in combinatie met een pot whey en ik hoor veel goede verhalen over cookies en cream, maar ik heb die smaak nog nooit gehad en kan me er niks bij voorstellen. Waar zou je deze smaak mee kunnen vergelijken?

Ik vind smaak altijd moeilijk uit te leggen. 1 ding is zeker je zult de Cookies heerlijk vinden, alle smaken Micellar Perfection zijn:zuip:Kun je 100% op mijn verantwoording bestellen!:)

We hebben Whey Perfection en Micellar Casein Perfection samen in een voordeelcombi; Protein Perfection Stack! (heb je nog een stukje extra voordeel:)

De beste eiwitten voor spiergroei samen in één superdeal: 57,90 euro!

Ok, ik gok het er dan maar gewoon op en neem beiden in cookie en cream (lijkt me makkelijker te mengen voor smaak dan).

Is het trouwens mogelijk om ipv een sachet of powerpill een tweede shake-beker te kiezen, kan ik er een op me werk zetten :)

Denk dat ik deze ook ga kopen. Ben nog niet helemaal uit over de smaak, maar wil het als 'eten' gebruiken, dus met weinig melk een soort toetje.

Ik vind smaak altijd moeilijk uit te leggen. 1 ding is zeker je zult de Cookies heerlijk vinden, alle smaken Micellar Perfection zijn:zuip:Kun je 100% op mijn verantwoording bestellen!:)

We hebben Whey Perfection en Micellar Casein Perfection samen in een voordeelcombi; Protein Perfection Stack! (heb je nog een stukje extra voordeel:)

De beste eiwitten voor spiergroei samen in één superdeal: 57,90 euro!

WOW Wat een garanties zeg! :1e::bow:

We hebben vertrouwen in ons product! :)

-Leon

• Topic Starter Topic Starter
Shitt, was het maar bedtijd!! Ik kijk echt (zonder te overdrijven) uit naar mijn Bananen Casein Perfection shake. Elke avond is hij echt superromig voor het smaken gaan! Als jullie dit veranderen, zijn jullie een vaste klant zijn!!!!

Heb niet alle reacties gelezen dus antwoord kan al gegeven zijn, maar stel hem toch:

Hoe weet je dat de afgifte langzamer verloopt dat bijv. magere kwark? Heb je dat aangetoond dmv onderzoek of iets dergelijks?

Shitt, was het maar bedtijd!! Ik kijk echt (zonder te overdrijven) uit naar mijn Bananen Casein Perfection shake. Elke avond is hij echt superromig voor het smaken gaan! Als jullie dit veranderen, zijn jullie een vaste klant zijn!!!!

:thumbs: Goed om te horen dat het zo succes is! :D

Heb niet alle reacties gelezen dus antwoord kan al gegeven zijn, maar stel hem toch:

Hoe weet je dat de afgifte langzamer verloopt dat bijv. magere kwark? Heb je dat aangetoond dmv onderzoek of iets dergelijks?

Wij zelf doen geen onderzoek, maar gebruiken natuurlijk bestaande literatuur. Zoek maar eens een middag online of bij pubmed. Er zijn tientallen onderzoeken naar Casein en verschillende settings.

De afgifte ligt gemiddeld op 7 uur en 3-4 uur om helemaal opgenomen te worden. :)

-Leon

super product, vorige vond ik echt niet goed, door de klonters etc.
Ga er deze week nog bestellen bij B&F.

Ik geef eerlijk toe dat ik nog NOOIT zo'n milkshake-achtige casein, met genot, heb gedronken (helemaal geen klonters en niet te dik)!

Toen ik de pack heb geopened, moest ik een smaak kiezen en dat was lastiger dan ik had gedacht.

Uiteindelijk was het cookies en cream geworden, geschud en geproefd.... en wat een heerlijke smaak was dat :thumb:

Zo heerlijk dat ik heb besloten om het in een glaasje te doen en zo lang mogelijk er aan te sippen :coffee:.

Top product B&F!
r1zc4y.gif

jhdg8o.jpg

2cgl9go.jpg

33f99ue.jpg

maifdd.jpg

Zeker aan te raden:
Micellar Casein Perfection - (click me)

• Like
Waarderingen: B&F
  • Topic Starter Topic Starter
Haha, ik beveel je dat de volgende shake de bananensmaak ik. Daar ben ik helemaal weg van :D

Ik geef eerlijk toe dat ik nog NOOIT zo'n milkshake-achtige casein, met genot, heb gedronken (helemaal geen klonters en niet te dik)!

Toen ik de pack heb geopened, moest ik een smaak kiezen en dat was lastiger dan ik had gedacht.

Uiteindelijk was het cookies en cream geworden, geschud en geproefd.... en wat een heerlijke smaak was dat :thumb:

Zo heerlijk dat ik heb besloten om het in een glaasje te doen en zo lang mogelijk er aan te sippen :coffee:.

Top product B&F!
r1zc4y.gif

jhdg8o.jpg

2cgl9go.jpg

33f99ue.jpg

maifdd.jpg

Zeker aan te raden:
Micellar Casein Perfection - (click me)

Dank je, voor de leuke reactie en complimenten. Eenmaal aan de Micellar Casein Perfection....:D

Ik neem na het ontvangen van de samples en het bestellen van een 4,5kg pot nu elke avond 2 scoops berry blast :D echt heerlijk!

Terug
Naar boven