Fitness Seller

Review Micellar Casein Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Uniek - de langdurige opname van aminozuren in de spieren helpt je constant spiermassa op te bouwen! Micellar Casein Perfection beschermt daarnaast je spieren tegen spierafbraak, overdag, 's nachts en tijdens zware trainingen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Vanaf afgelopen zaterdag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak is echt goed, luchtig, niet te zoet en ik neem twee zakjes per keer.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 sachets
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fit Sports Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Tot 22u bestellen, goede klantenservice, professioneel advies en luisterd goed naar de klant
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 9,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, deze casein is heerlijk luchtig, goed van smaak en de prijs is ontzettend scherp. Ook de oplosbaarheid heb ik nog niet zo goed meegemaakt.

Je betaalt per shake (29,90 voor 1500gr = 60 shakes) is 0,50 eurocent per shake. Goedkoper dan kwark en nog lekkerder ook.

Mijn review:

Na mijn reviews over de Isolaat Perfection en de Eiwit Pannenkoeken, wilde ik ook graag als eerste deze nieuwe casein proberen. Hierbij dus mijn review over de nieuwe casein van bodyenftishop.nl, namelijk de Micellar Casein Perfection. Ik heb gebruik gemaakt van de samplebox twv 9,90 euro, de normale pot a 1500gram kost 29,90 euro en uiteraard is er ook nog een 4500gr verpakking.

De nieuwe sachets en het stralende sampleboxje van de casein

Eerlijk gezegd was ik vrij sceptisch over dat Body en fit met een nieuwe casein zou komen die goed zou oplossen en heerlijk van smaak zou zijn. Afgelopen zaterdag las ik hier op het forum dat na het weekend de casein in de verkoop zou gaan, ook stond er al een prijs bij stond. Dus hij was al te koop, aangezien ik in de omgeving van Heerenveen woon (20 minuten rijden) vond ik het de moeite waard om even langs te gaan en een sampleboxje te halen. Ik kreeg 12 sachets voor 9,90 en met een shakebeker, terwijl je die normaal vanaf 30 euro krijgt. Echt goede service.

De shake gemaakt, hij schuimt praktisch niet

Over de shake zelf:
's Avonds voor het uitgaan met vrienden even een casein shake met water genomen, en ik was echt verrast door de goede bananensmaak. Deze klonterde helemaal niet, was erg luchtig en er bleven geen resten achter in de shakebeker. De shake was ook helemaal niet dik bij de aangegeven doseringen, in tegenstelling tot andere casein producten was ik eigenlijk verbaasd. De casein deed me denken aan de saroma toetjes denken die ik vroeger altijd kreeg, heerlijk luchtig en super van smaak. Nu alleen met een hoog eiwit gehalte!

Eigen twist haha:p

Je kan heel leuk je eigen twist eraan geven:
Zojuist heb ik nog een casein shake genomen, nu ik deze nog snel even wil plaatsen. Ik dacht, laat ik het inderdaad eens doen zoals een saroma toetje, ik ging eerst de shake maken en toen in een schaaltje gedaan en 30 minuten in de koelkast gezet. Als je casein laat staan word het vaak iets dikker, dus ik hoopte op een iets dikkere shake. En ja, dat was gelukt, ik had een heerlijk toetje wat ik zo uit de schaal weggelepelt heb.

Ik kan daarom tot de conclusie komen dat:
- De smaak en de oplosbaarheid echt goed zijn gekomen
- De prijs ontzettend laag is
- Ik echt een smaakvolle, luchtige vervanger heb gevonden voor kwark.
- Je een goede eigen twist (zoals saroma toetje) eraan kan geven waardoor je toch nog meer kan genieten.

Wat mij betreft heeft B&F het weer geflikt om een goed product op de markt te brengen wat niemand had verwacht. "Perfection", die lijn kan wat mij betreft niet groot genoeg worden!!:eek:

micellarcaseinperfection.jpg

Ze gaan natuurlijk niet alle shakes op neerzetten die hun product afnemen ;) Ik ben al jaren ontzettend tevreden over deze Caseine!

.

Laatst bewerkt:
Als je het verschil weet tussen caseine en caseinaat dan ga ik er van uit dat de micellaire caseine van hierboven gewoon casene is (bij caseine zijn de micellen grotendeels intakt en bij caseinaat al deels afgebroken)

Nog steeds geen antwoord gekregen van B&F op volgende..

Gebruiken jullie calcium caseinate in dit produkt gezien velen hier schrijven dat dit produkt makkelijker oplost dan de oude variant van dit produkt (Micellar Casein Superior)?

Graag beetje uitleg.. bedankt :)

Nog steeds geen antwoord gekregen van B&F op volgende.. Gebruiken jullie calcium caseinate in dit produkt gezien velen hier schrijven dat dit produkt makkelijker oplost dan de oude variant van dit produkt (Micellar Casein Superior)? Graag beetje uitleg.. bedankt :)

Ik stuur je even een PM :)

Bart

Wil hem ook proberen voor in de avond, hoe is de strawberry smaak? Normaal hou ik ervan, maar bij shakes toch altijd afwachten vind ik. Komt die dicht in de buurt van de echte milkshake?:o

Wil hem ook proberen voor in de avond, hoe is de strawberry smaak? Normaal hou ik ervan, maar bij shakes toch altijd afwachten vind ik. Komt die dicht in de buurt van de echte milkshake?:o

Lekker lekker lekker!! :D Tis mijn nieuwe favoriet, zit nu aan pot nummer4 volgens mij!

Thanks! Zo dadelijk bestellen, kan niet wachten op mijn avondtoetje:D

Thanks! Zo dadelijk bestellen, kan niet wachten op mijn avondtoetje:D
Gaat je zeker bevallen, Micellar Casein is één van de meest verkochte Micellar Casein van de Benelux. :) Als je hem vandaag besteld, kun je hem morgen al gebruiken :zuip:

Kenmerken Micellar Casein Perfection:
-De beste shake om te nemen voor het slapen
-7 uur gebalanceerde afgifte van aminozuren
-Klinisch bewezen!
-100% pure Micellar Casein van Fonterra
-Arm aan vet- en koolhydraten
-Vrij van aspartaam en cyclamaat
-Instant oplosbaar, in heerlijke Milkshake smaken!
-Kies voor gegarandeerde kwaliteit

Nog tips om hem wat dikker te krijgen, om het echt als 'avondtoetje' te eten? :D

Nog tips om hem wat dikker te krijgen, om het echt als 'avondtoetje' te eten? :D

Hoeveel ml water of melk gebruik je?

Probeer eens 150 ml magere melk en zet 30 min in de frigo.. laat weten of het zoals vanille crème wordt ;)

doe je het in een shakebaker of gewoon roeren in een kom.. shaker zal beter resultaat geven denk ik.

Cookies & Cream: Kan niet missen!

Om het dikker te krijgen: Caseine in een bakje doen, klein beetje melk/water erbij (melk levert een betere smaak) en mengen tot het een papje wordt zoals je die wilt hebben. Daarna in de koelkast zetten voor een half uurtje.

Wat je ook kunt doen is met een handmixer de micellar opkloppen en een fluff maken.

Cookies & Cream: Kan niet missen!

Om het dikker te krijgen: Caseine in een bakje doen, klein beetje melk/water erbij (melk levert een betere smaak) en mengen tot het een papje wordt zoals je die wilt hebben. Daarna in de koelkast zetten voor een half uurtje.

Wat je ook kunt doen is met een handmixer de micellar opkloppen en een fluff maken.

zou je het best niet eerst in een shaker doen voordat je in een bakje doet om klonten te vermijden?

Cookies & Cream: Kan niet missen! Om het dikker te krijgen: Caseine in een bakje doen, klein beetje melk/water erbij (melk levert een betere smaak) en mengen tot het een papje wordt zoals je die wilt hebben. Daarna in de koelkast zetten voor een half uurtje. Wat je ook kunt doen is met een handmixer de micellar opkloppen en een fluff maken.

Gewoon in de blender met 2 ijsklontjes. Dan kan je hem op z'n kop houden en valt het er niet uit :D

Ik zal wel eens een videotje schieten :)

Cookies & Cream: Kan niet missen! Om het dikker te krijgen: Caseine in een bakje doen, klein beetje melk/water erbij (melk levert een betere smaak) en mengen tot het een papje wordt zoals je die wilt hebben. Daarna in de koelkast zetten voor een half uurtje. Wat je ook kunt doen is met een handmixer de micellar opkloppen en een fluff maken.

Gewoon in de blender met 2 ijsklontjes. Dan kan je hem op z'n kop houden en valt het er niet uit :D Ik zal wel eens een videotje schieten :)

Wat een improvisatie mannen! Beide op m'n bucketlist gezet :D

Bart

Hoe zit het met de vanille smaak van deze caseine.. lees hier maar weinig reviews over die smaak behalve iemand die zei dat het afschuwelijk was.. lijkt mij vreemd gezien b&f ergens zegt dat die veel gevraagd wordt.

Heb nu juist zin naar vanille :rolleyes:.. voor die smaak beter ander merk caseine dan?

Cijfer 9/10

Soort supplement: Eiwitten
Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Uniek - de langdurige opname van aminozuren in de spieren helpt je constant spiermassa op te bouwen! Micellar Casein Perfection beschermt daarnaast je spieren tegen spierafbraak, overdag, 's nachts en tijdens zware trainingen!
Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Paar weken
Hoe is de smaak van dit supplement? Erg lekker, heb de cookies & cream en is echt een aanrader.
Welke dosis heb je gebruikt? 1 dikke scoop (30-40 gram)
Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fit Sports Nutrition
Welke extra voordelen gaf deze winkel? Tot 21u bestellen morgen in huis, zeer vriendelijke service/advies, leuke cadeautjes/samples bij bestelling
Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.50 euro voor 750 gram
Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker, zie mijn review

Mijn review:

Het poeder van de micellar casein (cookies & cream) is erg fijn, iets fijner dan whey, ik weet niet of het bij alle smaken zo is maar bij deze wel. Het mengt perfect (zowel in kwark, melk als water) zonder klontjes. ALs je de ''aanbevolen hoeveelheid'' vocht erbij doet heb je een vrij dikke shake, maar kan de shake zo dik of dun maken als je zelf wilt door meer/minder vocht erbij te doen.
De smaak is zeer lekker!, cookies & cream is een lastig te omschrijven smaak... maar is een soort iets zoetere vanille/cookies smaak.
Micellar casein is speciaal voor voor het slapen gaan om zo snachts je spieren de hele nacht van eiwitten te voorzien, en dat doet het zeker! je zult snachts zeker geen honger krijgen. En valt het ook niet zwaar op je maag als je het voor het slapen gaan neemt.

en het is nog scherp geprijst ook, daarom een echte aanrader vind ik

Hoe zit het met de vanille smaak van deze caseine.. lees hier maar weinig reviews over die smaak behalve iemand die zei dat het afschuwelijk was.. lijkt mij vreemd gezien b&f ergens zegt dat die veel gevraagd wordt.

Heb nu juist zin naar vanille :rolleyes:.. voor die smaak beter ander merk caseine dan?

Vanille vond ik niet lekker. Chocolade, chocolate cookie en aardbei waren wel erg lekker :lick:

Terug
Naar boven