MuscleMeat

Micellar Casein Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Uniek - de langdurige opname van aminozuren in de spieren helpt je constant spiermassa op te bouwen! Micellar Casein Perfection beschermt daarnaast je spieren tegen spierafbraak, overdag, 's nachts en tijdens zware trainingen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Vanaf afgelopen zaterdag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak is echt goed, luchtig, niet te zoet en ik neem twee zakjes per keer.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 sachets
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fit Sports Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Tot 22u bestellen, goede klantenservice, professioneel advies en luisterd goed naar de klant
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 9,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, deze casein is heerlijk luchtig, goed van smaak en de prijs is ontzettend scherp. Ook de oplosbaarheid heb ik nog niet zo goed meegemaakt.

    Je betaalt per shake (29,90 voor 1500gr = 60 shakes) is 0,50 eurocent per shake. Goedkoper dan kwark en nog lekkerder ook.

Mijn review:

Na mijn reviews over de Isolaat Perfection en de Eiwit Pannenkoeken, wilde ik ook graag als eerste deze nieuwe casein proberen. Hierbij dus mijn review over de nieuwe casein van bodyenftishop.nl, namelijk de Micellar Casein Perfection. Ik heb gebruik gemaakt van de samplebox twv 9,90 euro, de normale pot a 1500gram kost 29,90 euro en uiteraard is er ook nog een 4500gr verpakking.

De nieuwe sachets en het stralende sampleboxje van de casein

Eerlijk gezegd was ik vrij sceptisch over dat Body en fit met een nieuwe casein zou komen die goed zou oplossen en heerlijk van smaak zou zijn. Afgelopen zaterdag las ik hier op het forum dat na het weekend de casein in de verkoop zou gaan, ook stond er al een prijs bij stond. Dus hij was al te koop, aangezien ik in de omgeving van Heerenveen woon (20 minuten rijden) vond ik het de moeite waard om even langs te gaan en een sampleboxje te halen. Ik kreeg 12 sachets voor 9,90 en met een shakebeker, terwijl je die normaal vanaf 30 euro krijgt. Echt goede service.

De shake gemaakt, hij schuimt praktisch niet

Over de shake zelf:
's Avonds voor het uitgaan met vrienden even een casein shake met water genomen, en ik was echt verrast door de goede bananensmaak. Deze klonterde helemaal niet, was erg luchtig en er bleven geen resten achter in de shakebeker. De shake was ook helemaal niet dik bij de aangegeven doseringen, in tegenstelling tot andere casein producten was ik eigenlijk verbaasd. De casein deed me denken aan de saroma toetjes denken die ik vroeger altijd kreeg, heerlijk luchtig en super van smaak. Nu alleen met een hoog eiwit gehalte!

Eigen twist haha:p

Je kan heel leuk je eigen twist eraan geven:
Zojuist heb ik nog een casein shake genomen, nu ik deze nog snel even wil plaatsen. Ik dacht, laat ik het inderdaad eens doen zoals een saroma toetje, ik ging eerst de shake maken en toen in een schaaltje gedaan en 30 minuten in de koelkast gezet. Als je casein laat staan word het vaak iets dikker, dus ik hoopte op een iets dikkere shake. En ja, dat was gelukt, ik had een heerlijk toetje wat ik zo uit de schaal weggelepelt heb.

Ik kan daarom tot de conclusie komen dat:
- De smaak en de oplosbaarheid echt goed zijn gekomen
- De prijs ontzettend laag is
- Ik echt een smaakvolle, luchtige vervanger heb gevonden voor kwark.
- Je een goede eigen twist (zoals saroma toetje) eraan kan geven waardoor je toch nog meer kan genieten.

Wat mij betreft heeft B&F het weer geflikt om een goed product op de markt te brengen wat niemand had verwacht. "Perfection", die lijn kan wat mij betreft niet groot genoeg worden!!:eek:

micellarcaseinperfection.jpg
 
Zeer goed product voor de nodige gasophopingen in de darmen :)
 
Bestel je nou echt nog die B&F troep na alles wat er gebeurd is? :roflol:

Stevanovich bumpt regelmatig de product reviews van B&F producten, terwijl hij (zegt dat hij) hier geen verdiensten van krijgt :o:rolleyes:.
 
Jep, moet helaas op de euro's letten :(

Dan zou je niet veel supps gebruiken en zeker geen whey perfection kopen maar goedkoop voedsel. Kom je goedkoper uit en je weet wat er in zit (itt jouw favo webshop). Dus niet geloofwaardig dit.
 
Stefanovic moet gewoon aandacht hebben :) Je moet gewoon geen huismerkproducten kopen (check hoe belachelijk goedkoop bulkpowders ook is), maar a-merken. Dan weet je zeker dat je goed zit. Als je goede deals pakt van premium merken, maakt het vaak niet uit... tenzij je op supps leeft
 
Vind je Musclepharm een A-merk? Wat denk je van bedrijven als unilever, die doen exact hetzelfde. Mensen moeten eens etiketten leren lezen.
En als het etiket niet klopt dan? :rolleyes:
 
Vind je Musclepharm een A-merk? Wat denk je van bedrijven als unilever, die doen exact hetzelfde. Mensen moeten eens etiketten leren lezen.

Lijkt me wel aan A-merk toch, netals ON en BSN :) Meer betalen en dan nog geen zekerheid hebben... Nee bedankt.
 
En waarom minder betalen als er wel zekerheid is dat de inhoud niet klopt met het etiket?
 
Nieuwe labtesten hebben anders aangetoond :) En je hoeft het niet te kopen he niemand die je dat kwalijk neemt.
 
Ik denk dat je juist nu zekerheid hebt met b&f. Ze willen deze fout echt niet nog eens maken

---------- Toegevoegd om 07:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:39 ----------

Maargoed ik gebruik geen supplementen, waar bemoei ik me eigenlijk mee:rolleyes:
 
Stefanovic moet gewoon aandacht hebben :) Je moet gewoon geen huismerkproducten kopen (check hoe belachelijk goedkoop bulkpowders ook is), maar a-merken. Dan weet je zeker dat je goed zit. Als je goede deals pakt van premium merken, maakt het vaak niet uit... tenzij je op supps leeft


Als je gewoon fatsoenlijk eet en shakes alleen als aanvulling gebruikt maakt het geen flikker uit of je de oude bodyenfit shakes neemt of een 2x zo duur "A-merk" misschien in een contest prep of bij een ketosedieet zijn die extra suikers wellicht cruciaal maar goed heb het dan ook over normale omstandigheden. Waar de gemiddelde recreatieve BBer toch overmaat aan eiwit binnen krijgt.
 
Als je gewoon fatsoenlijk eet en shakes alleen als aanvulling gebruikt maakt het geen flikker uit of je de oude bodyenfit shakes neemt of een 2x zo duur "A-merk" misschien in een contest prep of bij een ketosedieet zijn die extra suikers wellicht cruciaal maar goed heb het dan ook over normale omstandigheden. Waar de gemiddelde recreatieve BBer toch overmaat aan eiwit binnen krijgt.
Totally agree. De meeste bodybuilders overtrekken de kleinste details en vergeten de belangrijke dingen haha:cool:
 
Precies, dus laten we maar gewoon negeren dat we jarenlang zijn bedrogen door een producent en deze producent hierna zijn praktijken heeft voortgezet, na het beschuldigen van smaad en laster tegen de aantijgers. Topbedrijf, lekker die kas spekken. Want je bespaart wel 3 euro t.o.v. een goed product. Worth it!
 
Als je gewoon fatsoenlijk eet en shakes alleen als aanvulling gebruikt maakt het geen flikker uit of je de oude bodyenfit shakes neemt of een 2x zo duur "A-merk" misschien in een contest prep of bij een ketosedieet zijn die extra suikers wellicht cruciaal maar goed heb het dan ook over normale omstandigheden. Waar de gemiddelde recreatieve BBer toch overmaat aan eiwit binnen krijgt.

Precies, en de meeste "A" merken hebben nog minder eiwitten dan die van BnF, dus wat dat betreft kan je soms nog beter voor de goedkoopste gaan en dan een grotere schep nemen.

Die beetje suikers etc extra gaat niet uitmaken. Hooguit de laatste 4 dagen voor je wedstrijd, maar zelfs dat denk ik niet.
 
Precies, dus laten we maar gewoon negeren dat we jarenlang zijn bedrogen door een producent en deze producent hierna zijn praktijken heeft voortgezet, na het beschuldigen van smaad en laster tegen de aantijgers. Topbedrijf, lekker die kas spekken. Want je bespaart wel 3 euro t.o.v. een goed product. Worth it!


Nee, dat zeg ik nergens, maar ik zou eerder een ander getest huismerk van de bekendere webshops aanraden aan iemand die goede prijs/kwaliteit verhouding wilt dan de zogenaamde A merken. Ik koop uit principe geen bodyenfitshop meer.
 
Dief van je eigen portemonnee!! :D :D
 
Precies, en de meeste "A" merken hebben nog minder eiwitten dan die van BnF, dus wat dat betreft kan je soms nog beter voor de goedkoopste gaan en dan een grotere schep nemen.

Die beetje suikers etc extra gaat niet uitmaken. Hooguit de laatste 4 dagen voor je wedstrijd, maar zelfs dat denk ik niet.

Ben het toch met je eens... Gooi ook gewoon 1,5 schep in me beker :)
 
Back
Naar boven