AndroidHealthClinic

Review Micellar Casein Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Uniek - de langdurige opname van aminozuren in de spieren helpt je constant spiermassa op te bouwen! Micellar Casein Perfection beschermt daarnaast je spieren tegen spierafbraak, overdag, 's nachts en tijdens zware trainingen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Vanaf afgelopen zaterdag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak is echt goed, luchtig, niet te zoet en ik neem twee zakjes per keer.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 sachets
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fit Sports Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Tot 22u bestellen, goede klantenservice, professioneel advies en luisterd goed naar de klant
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 9,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, deze casein is heerlijk luchtig, goed van smaak en de prijs is ontzettend scherp. Ook de oplosbaarheid heb ik nog niet zo goed meegemaakt.

Je betaalt per shake (29,90 voor 1500gr = 60 shakes) is 0,50 eurocent per shake. Goedkoper dan kwark en nog lekkerder ook.

Mijn review:

Na mijn reviews over de Isolaat Perfection en de Eiwit Pannenkoeken, wilde ik ook graag als eerste deze nieuwe casein proberen. Hierbij dus mijn review over de nieuwe casein van bodyenftishop.nl, namelijk de Micellar Casein Perfection. Ik heb gebruik gemaakt van de samplebox twv 9,90 euro, de normale pot a 1500gram kost 29,90 euro en uiteraard is er ook nog een 4500gr verpakking.

De nieuwe sachets en het stralende sampleboxje van de casein

Eerlijk gezegd was ik vrij sceptisch over dat Body en fit met een nieuwe casein zou komen die goed zou oplossen en heerlijk van smaak zou zijn. Afgelopen zaterdag las ik hier op het forum dat na het weekend de casein in de verkoop zou gaan, ook stond er al een prijs bij stond. Dus hij was al te koop, aangezien ik in de omgeving van Heerenveen woon (20 minuten rijden) vond ik het de moeite waard om even langs te gaan en een sampleboxje te halen. Ik kreeg 12 sachets voor 9,90 en met een shakebeker, terwijl je die normaal vanaf 30 euro krijgt. Echt goede service.

De shake gemaakt, hij schuimt praktisch niet

Over de shake zelf:
's Avonds voor het uitgaan met vrienden even een casein shake met water genomen, en ik was echt verrast door de goede bananensmaak. Deze klonterde helemaal niet, was erg luchtig en er bleven geen resten achter in de shakebeker. De shake was ook helemaal niet dik bij de aangegeven doseringen, in tegenstelling tot andere casein producten was ik eigenlijk verbaasd. De casein deed me denken aan de saroma toetjes denken die ik vroeger altijd kreeg, heerlijk luchtig en super van smaak. Nu alleen met een hoog eiwit gehalte!

Eigen twist haha:p

Je kan heel leuk je eigen twist eraan geven:
Zojuist heb ik nog een casein shake genomen, nu ik deze nog snel even wil plaatsen. Ik dacht, laat ik het inderdaad eens doen zoals een saroma toetje, ik ging eerst de shake maken en toen in een schaaltje gedaan en 30 minuten in de koelkast gezet. Als je casein laat staan word het vaak iets dikker, dus ik hoopte op een iets dikkere shake. En ja, dat was gelukt, ik had een heerlijk toetje wat ik zo uit de schaal weggelepelt heb.

Ik kan daarom tot de conclusie komen dat:
- De smaak en de oplosbaarheid echt goed zijn gekomen
- De prijs ontzettend laag is
- Ik echt een smaakvolle, luchtige vervanger heb gevonden voor kwark.
- Je een goede eigen twist (zoals saroma toetje) eraan kan geven waardoor je toch nog meer kan genieten.

Wat mij betreft heeft B&F het weer geflikt om een goed product op de markt te brengen wat niemand had verwacht. "Perfection", die lijn kan wat mij betreft niet groot genoeg worden!!:eek:

micellarcaseinperfection.jpg

Net een protein fluff gemaakt met 2 samples (60g). Het was goed gelukt en vulde goed. Binnenkort nog de andere smaken testen en dan maar een grote pot bestellen met de smaak die me bevalt. Top dat het relatief gezien goedkoop is vergeleken met de rest van de caseïne eiwitproducten. Good job!

Net een protein fluff gemaakt met 2 samples (60g). Het was goed gelukt en vulde goed. Binnenkort nog de andere smaken testen en dan maar een grote pot bestellen met de smaak die me bevalt. Top dat het relatief gezien goedkoop is vergeleken met de rest van de caseïne eiwitproducten. Good job!

Dank je, voor het compliment!:)
Micellar Casein Perfection bevat de hoogste kwaliteit Micellar Caseine (van Fonterra) in de allerlekkerste smaken, voor de beste prijs. :) We willen voor elk product de beste koop leveren en dat lukt inderdaad aardig:)

Is het bekend hoeveel calcium je met Micellar Casein Perfection binnen krijgt?

Dat ga ik heel even navragen voor je. Goede vraag! :)

-Leon

ik heb gisteren mijn 2 samples ontvangen, aardbei en berry blast. mixt goed, geen klonters. aardbei was heeeel lekker :) maar de berry blast vond ik minder, zeker niet slecht maar niet mijn ding. ik ga zeker in de toekomst deze produkt nog nemen en wat variëren in de smaken :thumbs:

ik heb gisteren mijn 2 samples ontvangen, aardbei en berry blast. mixt goed, geen klonters. aardbei was heeeel lekker :) maar de berry blast vond ik minder, zeker niet slecht maar niet mijn ding. ik ga zeker in de toekomst deze produkt nog nemen en wat variëren in de smaken :thumbs:

Dank je!:)

smaak is lekker (vanille), alleen krijg buikkrampen soms? Ik weet alleen niet zeker of dit aan het product ligt.

smaak is lekker (vanille), alleen krijg buikkrampen soms? Ik weet alleen niet zeker of dit aan het product ligt.

Dank je, voor het compliment!!:) (misschien te koude melk)

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 08:43 ----------

De populaire Micellar Casein Perfection Sachets zijn in de weekaanbieding!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
24 Sachets voor 14,90!!!!! (bijna een maand voorraad) Van profiteren dus om alle heerlijke smaken Micellar Casein Perfection te proberen. Daarna wil je nooit meer een bak kwark of een ander Micellar Casein product voor het slapen. Elke avond Micellar Casein Perfection, de beste kwaliteit Micellar Casein van Fonterra is de allerlekkkerste Milkshake smaken:zuip:

Weet je het calcium gehalte al?

aardbei was het lekkerst. lekker dik ook. (Hele proefdoos geprobeerd.)

Micellar Casein Perfection

Gebruik al jaren eiwitten van een andere merk had altijd het idee dat ik daar wel baat bij had.
Nu was ik na het verbouwen van mijn huis 10 kilo afgevallen en dacht laat ik eens iets anders proberen.Dus besloot ik voor Micellar Casein Perfection te gaan.
Gebruik het product nu twee maanden en ik moet zeggen SUPERRRRRRRRRRR spul.Mijn spiermassa is enorm toegenomen en nu praat ik eens over pure spiermassa.Al die producten beweren altijd dat je in spiermassa zult aankomen,vaak zie je alleen je vetpercentage toenemen.
Krijg zelf vragen op de sportschool wat ik gebruik hahahhaha,train al 8 jaar en dat is niet vaak voor gekomen.
Dus ik kan alleen maar lof over dit product uitspreken:)

Ben nu voor de zoveelste keer mijn chocoshake aan het wegdrinken en herinnerde me dat ik hier nog geen review had geplaatst. Dus ook al gaat morgen om 6 uur weer de wekker, toch even mededelen hoe goed deze shake eigenlijk is.

Casseine Perfection Choco:

In a nutshell: Geen klonten, dikke structuur en heerlijke chocolade smaak.

Ik ben absoluut niet iemand die gelijk gaat overdrijven(Zie bijv. eerdere review over Whey Perfection) over hoe perfect deze shake is, maar zoek je een casseine shake met een dikkere structuur, dan komt dit toch wel tegen perfectie aan.

Die smaak, alsof je een chocoladetoetje aan het eten bent. Dat gevoel krijg je ook als je het met melk mengt, dikke structuur en wanneer je het even laat staan zeker ook als een toetje weg te lepelen(Zie hierboven bijv.). Dat is eigenlijk ook het enige nadeel van de shake, want zelfs met water blijft deze shake een dikke structuur hebben. Maar eerlijk, hier heb je ook voor gekozen wanneer je deze shake bestelde. Die dikkere structuur die de opnametijd doet vergroten. Je moet dus even de tijd nemen om je shake c.q. toetje naar binnen te werken, je kunt kiezen om hem gewoon te drinken, maar weglepelen is ook zeker te doen.

Die smaak B&F, bedank jullie leverancier maar, want die is écht heel goed. Het lijkt gewoon op chocoladevla maar dan met een 30x zo hoog eiwitgehalte, erg indrukwekkend. Hoewel ik me soms afvraag wat jullie nu 'een échte traktatie' vinden, want het staat bij ieder B&F-product(begrijpelijk), zou ik het bij dit product ook écht snappen. Bijzonder lekkere melkchocolade smaak..

Om het product een cijfer te geven, beoordeel ik het met een 9. Heb in eerdere reviews nog niet zo'n hoog cijfer gegeven en denk ook niet dat ik dat snel nog eens doe, want dan komt het product van goede huize. De smaak, de structuur, de oplosbaarheid, het eiwitgehalte maakt het samen tot een heerlijke shake waar ik zeker nog even plezier van beleef. Waarom geen 10? Kleine kritiekpuntjes waarvan ik denk dat andere die ook zouden kunnen noemen zijn: dikte van de shake, je kunt hem eigenlijk niet snel wegdrinken en (ik proef deze shake altijd zoals iemand een wijn proeft) dan voel je heel heel licht de poeder over je tong heen gaan. Ik vind dat heerlijk, maar zou kunnen begrijpen dat iemand anders dat minder vind(Hoewel ik dan ook vind dat je dan echt een zeikerd bent en ik niet snap waarom je deze shake uberhaupt ooit gekocht hebt).

Om het af te maken, ik ben erg onder de indruk van deze nieuwe casseine. Topproduct, hulde aan de producent!

• Like
Waarderingen: B&F
Ben nu voor de zoveelste keer mijn chocoshake aan het wegdrinken en herinnerde me dat ik hier nog geen review had geplaatst. Dus ook al gaat morgen om 6 uur weer de wekker, toch even mededelen hoe goed deze shake eigenlijk is.

Casseine Perfection Choco:

In a nutshell: Geen klonten, dikke structuur en heerlijke chocolade smaak.

Ik ben absoluut niet iemand die gelijk gaat overdrijven(Zie bijv. eerdere review over Whey Perfection) over hoe perfect deze shake is, maar zoek je een casseine shake met een dikkere structuur, dan komt dit toch wel tegen perfectie aan.

Die smaak, alsof je een chocoladetoetje aan het eten bent. Dat gevoel krijg je ook als je het met melk mengt, dikke structuur en wanneer je het even laat staan zeker ook als een toetje weg te lepelen(Zie hierboven bijv.). Dat is eigenlijk ook het enige nadeel van de shake, want zelfs met water blijft deze shake een dikke structuur hebben. Maar eerlijk, hier heb je ook voor gekozen wanneer je deze shake bestelde. Die dikkere structuur die de opnametijd doet vergroten. Je moet dus even de tijd nemen om je shake c.q. toetje naar binnen te werken, je kunt kiezen om hem gewoon te drinken, maar weglepelen is ook zeker te doen.

Die smaak B&F, bedank jullie leverancier maar, want die is écht heel goed. Het lijkt gewoon op chocoladevla maar dan met een 30x zo hoog eiwitgehalte, erg indrukwekkend. Hoewel ik me soms afvraag wat jullie nu 'een échte traktatie' vinden, want het staat bij ieder B&F-product(begrijpelijk), zou ik het bij dit product ook écht snappen. Bijzonder lekkere melkchocolade smaak..

Om het product een cijfer te geven, beoordeel ik het met een 9. Heb in eerdere reviews nog niet zo'n hoog cijfer gegeven en denk ook niet dat ik dat snel nog eens doe, want dan komt het product van goede huize. De smaak, de structuur, de oplosbaarheid, het eiwitgehalte maakt het samen tot een heerlijke shake waar ik zeker nog even plezier van beleef. Waarom geen 10? Kleine kritiekpuntjes waarvan ik denk dat andere die ook zouden kunnen noemen zijn: dikte van de shake, je kunt hem eigenlijk niet snel wegdrinken en (ik proef deze shake altijd zoals iemand een wijn proeft) dan voel je heel heel licht de poeder over je tong heen gaan. Ik vind dat heerlijk, maar zou kunnen begrijpen dat iemand anders dat minder vind(Hoewel ik dan ook vind dat je dan echt een zeikerd bent en ik niet snap waarom je deze shake uberhaupt ooit gekocht hebt).

Om het af te maken, ik ben erg onder de indruk van deze nieuwe casseine. Topproduct, hulde aan de producent!

Dank je, voor je leuke en zeer uitgebreide reactie!:)

hulde voor de choco smaak, kijk er iedere avond weer naar uit haha :D echt smullen!

^ die chocola is erg lekker idd

Apart, ik heb een keer een sample gehad en die loste net zo goed op als gewone whey. Maar een maat van me heeft een pot thuis en dat spul blijft zo dik als pudding.

Verschilt dat per smaak?

Dan heeft hij miss de oude versie?

De oude versie was juist heel slecht in oplossen. De Casein Perfection is een instant waardoor het prima oplost. :)

Casein is verder altijd dik qua structuur. :)

-Leon

Ik koop dit product al jaren en ik vind de nieuwe versie persoonlijk maar niets. Veel te zoet, ik stel me zelfs al dagen de vraag of er geen productomwisseling is gebeurd bij het vullen van mijn 'doos', het smaakt naar 'weight gainer' lol :p Die bredere scoop doet me trouwens ook denken aan een weight gainer, ik begin er meer en meer in te geloven;)

Wat mij betreft mag er een aparte versie (terug)komen met minder KH. Ik neem het ook alleen voor het slapengaan dusja. Het klonteren was inderdaad een nadeel, maar ik vond de vroegere smaak echt super en had het er graag voor over! :(

Terug
Naar boven