Shit, weer een balpen vergeten 
- Eerst wat opgewarmt, was nog wat stijfjes na training van maandag aan de borst en aan de armen. Ook aan de benen en aan de rug door me vakantiejob (rekken aanvullen in de Delhaize
)
- Dan rustig gechinned, moet nog sterker worden dus kan niet zoveel chinnen met BW
- vervolgens deadlift, dom dat ik dit niet eerder gedaan heb! Is echt een super oefening
Heb eerst wat rustig aan gedaan en eens gekeken wat een comfortabel gewicht was. 3 setjes van 8 herhalingen. en voorlopig een PR van 90 kg (baar: 20kg en 2 schijven van 20 en 2 van 15 kg)
Bij 100 kg was de grip niet meer goed, heb dan eens met gedraaide greep geprobeerd maar toen kon me rug het niet meer aan.
Dan nog front pull down:
8x 35 kg
8x 35 kg
8x 40 kg
Vervolgens: cable row met 35 kg (3x8)
Dan nog triceps, voorarmen maar die zal ik niet bespreken nu.
---
Van gisteren herinnerde ik me enkel nog dat ik zonder spotter 55 kg heb gebenched, heel weinig...
hopelijk kan ik volgende borst-training eens voluitgaan met een spotter erbij.
Squat is voor vrijdag, zal ook geen vetten zijn...
dus nu
BP: 55
DL: 90
SQ: /

- Eerst wat opgewarmt, was nog wat stijfjes na training van maandag aan de borst en aan de armen. Ook aan de benen en aan de rug door me vakantiejob (rekken aanvullen in de Delhaize
)- Dan rustig gechinned, moet nog sterker worden dus kan niet zoveel chinnen met BW

- vervolgens deadlift, dom dat ik dit niet eerder gedaan heb! Is echt een super oefening
Heb eerst wat rustig aan gedaan en eens gekeken wat een comfortabel gewicht was. 3 setjes van 8 herhalingen. en voorlopig een PR van 90 kg (baar: 20kg en 2 schijven van 20 en 2 van 15 kg)
Bij 100 kg was de grip niet meer goed, heb dan eens met gedraaide greep geprobeerd maar toen kon me rug het niet meer aan.
Dan nog front pull down:
8x 35 kg
8x 35 kg
8x 40 kg
Vervolgens: cable row met 35 kg (3x8)
Dan nog triceps, voorarmen maar die zal ik niet bespreken nu.

---
Van gisteren herinnerde ik me enkel nog dat ik zonder spotter 55 kg heb gebenched, heel weinig...
hopelijk kan ik volgende borst-training eens voluitgaan met een spotter erbij.
Squat is voor vrijdag, zal ook geen vetten zijn...
dus nu
BP: 55
DL: 90
SQ: /
Laatst bewerkt: