Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Rug-triceps training woensdag 26 juli 2007
deadlift:
8 x 80
8 x 90
5 x 100 (PR op aantal)
front pull down:
8 x 35
6 x 40
6 x 40
cable row:
8 x 35
6 x 40
4 x 45
dips (hangend tussen 2 baren, niet tussen 2 bankjes):
5 BW
5 BW
5 BW
close grip bench press:
8 x 40
6 x 45
6 x 45 (6de: failure)
push down:
8 x 20
8 x 20
wrist curl:
12 x 15
12 x 15
12 x 15
reverse wrist curl:
12 x 5
12 x 5
12 x 5
Dan nog geprobeerd voor een nieuwe PR deadlift:
1 x 120 (evenaring PR)
1 x 125 (failure)
Opmerkingen:
Nieuwe persoon ontmoet in gym, hij heeft dan even gespot bij het close grip bench pressen. Mijn close grip BP is bijna of even goed als mijn gewone bench press, is dit normaal?
dead lift pr is waarschijnlijk niet gelukt doordat ik redelijk zwaar ervoor gewoon heb gedeadlift. Volgende keer beter![]()

Ik heb na 2 dagen last van een stijve onderrug, geraakte eerst niet uit mijn bed. Zit nu aan de pijnstillers, de pijn is echt ondragelijk. Gisteren had ik er geen last van. Mss verkeerd gelegen in mijn slaap
schouders en benen trainen vandaag zit er echt niet in
Hopelijk morgen....

Zal kijken als het morgen kan! Ik zal briefje leggen zodat ik het niet vergeet![]()
Ja, ik omzie het een beetje
Zal kijken als het morgen kan! Ik zal briefje leggen zodat ik het niet vergeet![]()

Binnekort heb ik dit in huis:
Polsbanden (merk: Domyos) 11 euro
vooral handig bij squatten en bench press
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Riem (merk: Domyos)
extra breed rugstuk (15 cm) 28 euro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kan geen slechte investering zijn lijkt me![]()
Back double biceps:
Opmerkingen: Hier valt pas echt op dat mijn armen nog veel werk hebben (zowel biceps als triceps) Eigenlijk heeft alles nog veel werk nodig aan mijn lichaam maar armen in het bijzonder
Ook zie je hier (mss door het zonlicht, ik weet het niet) weinig details op me rug, als ik in de spiegel kijk zie ik dit wel.
![]()

)