Fitness Seller

Mijn 1e kuur.

Thepitbull

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
heey, ik had een vraag voor mijn 1e Kuurtje.

Stel me eerst even voor ( alleen geen naam ) ben een jongen en 1,85m lang en weeg nu 82kg en vrijdroog 11-12% vet percentage. train al hartstikke lang en heb tussen me trainingen door vele supplementen gebruikt zoals; Alpha X, universal Storm, M double you No excuses, Crack ( creatine natuurlijk haha ), alle soorten eiwitten en natuurlijk ook alle verschillende soorten weight gainners maar heb nu als weight gainer gewoon True mass.
Maar ik wil nu een schepje bovenop doen en eindelijk is mijn 1e kuur beginnen, maar had hier nog een paar vragen en had al veel rondgezocht op internet maar vond het zelf beter om maar te posten.

naja, zoals jullie al weten train ik al lang en wil ik mijn aller eerste kuur nu toch gaan beginnen heb alle bijwerkingen en gevolgen al gelezen en ik accepteer het.
ik heb nu Test. enanthate van iran 250 mg/ml. Ik heb hiervan 20 kleine flesjes ( of hoe je het wilt noemen ).
verder wil ik een kuur ermee samenstellen maar met dianabol ernaast om te slikken voor extra massa en als nakuurtje Nolvadex gebruiken en voor de zekerheid als er erge bijwerkingen komen HCG in huis hebben.

tot slot mijn vraag: Hoe zou mijn kuur er dan uit kunnen zien?

Alvast bedankt voor het lezen!

Thanks en gr. D!:cool:

heey, ik had een vraag voor mijn 1e Kuurtje.

Stel me eerst even voor ( alleen geen naam ) ben een jongen en 1,85m lang en weeg nu 82kg en vrijdroog 11-12% vet percentage. train al hartstikke lang en heb tussen me trainingen door vele supplementen gebruikt zoals; Alpha X, universal Storm, M double you No excuses, Crack ( creatine natuurlijk haha ), alle soorten eiwitten en natuurlijk ook alle verschillende soorten weight gainners maar heb nu als weight gainer gewoon True mass.
Maar ik wil nu een schepje bovenop doen en eindelijk is mijn 1e kuur beginnen, maar had hier nog een paar vragen en had al veel rondgezocht op internet maar vond het zelf beter om maar te posten.

naja, zoals jullie al weten train ik al lang en wil ik mijn aller eerste kuur nu toch gaan beginnen heb alle bijwerkingen en gevolgen al gelezen en ik accepteer het.
ik heb nu Test. enanthate van iran 250 mg/ml. Ik heb hiervan 20 kleine flesjes ( of hoe je het wilt noemen ).
verder wil ik een kuur ermee samenstellen maar met dianabol ernaast om te slikken voor extra massa en als nakuurtje Nolvadex gebruiken en voor de zekerheid als er erge bijwerkingen komen HCG in huis hebben.

tot slot mijn vraag: Hoe zou mijn kuur er dan uit kunnen zien?

Alvast bedankt voor het lezen!

Thanks en gr. D!:cool:

niet echt de goede weg gevolgd,eerst spullen aanschaffen en dan pas kennis vergaren.
nouja
wk1-10 500mg test per week
wk1-5 40mg dianabol per dag
wk12-15 20mg nolvadex per dag
succes

thepitbull hoe oud ben je eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
ben zelf 21 jaar, train 5 keer serieus in de week. ik heb tot nu toe alleen de testosteron enanthate binnen, de rest kan ik nog aanschaffen maar andere vonden dat een goede kuur dus ik had er me vragen over maar thanks redbull! =)

Ik kan hier nog gaan beginnen over natuurlijke gainen en zo, maar daar zit je vast niet op te wachten...

Aangezien je maar een gedeelte van de shizzle binnen heb zou ik nog even wachten.(als je dinabol gaat gebruiken).

Zelf dacht ik dat het altijd beter was om een lichte kuur te gaan beginnen zonder test(aangezien je testosteron productie aardig word aangetast met het gebruik van test.). Alleen hier zijn de meningen over verdeeld.

Lees je zelf iets meer in....

Hcg voor als er erge bijwerkingen komen??? Volgens mij moet je je nog wat meer inlezen als je denkt dat hcg tegen bijwerkingen gaat helpen...of je moet atrofie als bijwerkingen zien.

ja daarom had ik me er eerst vragen over, heb nog alleen de test nu ik zoek al een heletijd informatie maar zal er zeker even meer over zoeken! thanks guys voor de reactie!

meer als test alleen heb je niet nodig, ja naalden etc.

Uberhaupt als je nu aan de weightgainer zit heb ik het zware vermoeden dat je van voeding nog niet genoeg weet. HCG is om je leydig cellen actief te houden en moet je vanaf week 2 tot je nakuur SC injecteren.

Mja als alleen test-e word gedaan is hcg volgens mij wel te verwaarlozen. Verder voorstel van redbull opvolgen. Zou je eventueel je voeding willen posten?misschien hebben we dan nog tips.
weetje waar je naalden enzo kan halen? zo niet moet je halen op www.daxtrio.nl
0.8X40mm(groen) voor optrekken uit vial en 0.8x32mm (zwart)voor je billen/benen

top dankjewel!
ja tuurlijk mijn voeding:
sta elke dag rond half 8 op en eet gelijk 4 sneeën brood met pindakaas, en glas multivitamine had al pap geprobeert maar krijg het gewoon niet door me strot haha.
9:30: weer 2 sneeën brood met vaak wat worst erop en wat fruit
11:30: klein portie pasta met ongeveer 150gram sperziebonen
13:00: 2 sneeën brood meestal waar ik trek in heb doe ik erop ga meestal uit van worst en neem mijn weight gainer er achter aan.
15:30: portie rijst met wat droge kip
17:30: Avond eten 5 keer in de week is het meestal aardappelen met biefstuk of ander soort vlees en wat verschillende groenten.
Hier laat ik mijn avond eten zakken en neem ik om 18:30 mijn universal storm creatine in zodat ik om 19:00 kan trainnen.
20:15/30: ben ik klaar met mijn training neem mijn universal creatine gemixt met truemass weightgainer meestal gewoon met water in.
21:30: eet ik 2 sneetjes brood met kipfilet.
23:00: Eet meestal nog een broodje en een bakje kwark om af te sluiten voor slapen gaan. Als ik whey in huis heb gooi ik dat meestal bij mijn kwark ( 1-2 schepjes )

Dit is ongeveer mijn voedingsschema ik drink natuurlijk tussendoor gewoon sapjes en zeker ook genoeg water maar dat is vanzelfsprekend.
Als ik vanzelf klaar ben met mijn storm creatine gebruik ik voor trainnen wel is RPM ( rode pilletjes ) voor een boost.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben om mij verder te kunnen helpen.
Thanks voor jullie reacties!

Je krijgt tot de middag veel te weinig eiwitten binnen.

'Voedingsschema' trekt sowieso op niks, hoeveel kcal totaal?E/K/V?
Zou ik eerst op orde brengen, haal je namelijk ook meer uit je kuur.
Succes.

yes dankjewel! een protein shake na mijn ontbijt is dat een goed idee? of iemand een ander idee om in de ochtend de nodige eiwitten naar binnen te krijgen?
thanks!

top dankjewel!
ja tuurlijk mijn voeding:
sta elke dag rond half 8 op en eet gelijk 4 sneeën brood met pindakaas, en glas multivitamine had al pap geprobeert maar krijg het gewoon niet door me strot haha.
9:30: weer 2 sneeën brood met vaak wat worst erop en wat fruit
11:30: klein portie pasta met ongeveer 150gram sperziebonen
13:00: 2 sneeën brood meestal waar ik trek in heb doe ik erop ga meestal uit van worst en neem mijn weight gainer er achter aan.
15:30: portie rijst met wat droge kip
17:30: Avond eten 5 keer in de week is het meestal aardappelen met biefstuk of ander soort vlees en wat verschillende groenten.
Hier laat ik mijn avond eten zakken en neem ik om 18:30 mijn universal storm creatine in zodat ik om 19:00 kan trainnen.
20:15/30: ben ik klaar met mijn training neem mijn universal creatine gemixt met truemass weightgainer meestal gewoon met water in.
21:30: eet ik 2 sneetjes brood met kipfilet.
23:00: Eet meestal nog een broodje en een bakje kwark om af te sluiten voor slapen gaan. Als ik whey in huis heb gooi ik dat meestal bij mijn kwark ( 1-2 schepjes )

Dit is ongeveer mijn voedingsschema ik drink natuurlijk tussendoor gewoon sapjes en zeker ook genoeg water maar dat is vanzelfsprekend.
Als ik vanzelf klaar ben met mijn storm creatine gebruik ik voor trainnen wel is RPM ( rode pilletjes ) voor een boost.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben om mij verder te kunnen helpen.
Thanks voor jullie reacties!

en jij wilt gaan kuren
:roflol: als je al gained op dit schema, moet je eens op een goed voeddingsschema gaan zitten, dan gain je pas

ik moet inderdaad veel callorieèn naar binnen krijgen! ik zal ook mijn voedingsschema hierop aanpassen! Thanks guys!

Terug
Naar boven