- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad erg nette bench op jouw bw.
Opbouw om te maxen lijkt mij niet optimaal, je "verspilt" veel te veel energie.
Zou gewoon 3x100, 1x125, 1x145 en dan zien waar het schip strand.
ik heb je log gelezen en mooi bezig man, succes!
weeg je nog 80, en is je schouderirritatie over?
Keurig hoor. 150 kg moet geen probleem zijn met 3x140 kg. Misschien ff wennen aan het gewicht maar het zit er zeker in.
Nu toch wel zo'n kleine 10kg. wat veel is voor iemand die jaren aan zijn max lijkt te zitten. Ik kon 4 x 130kg voor dit schema, en nu 3 x140kg. Helaas toch nog niet genoeg voor 1x 150kg.
Nu toch wel zo'n kleine 10kg. wat veel is voor iemand die jaren aan zijn max lijkt te zitten. Ik kon 4 x 130kg voor dit schema, en nu 3 x140kg. Helaas toch nog niet genoeg voor 1x 150kg.
Nieuwsgierig wat dat schema voor mij zou kunnen doen. Ik zit nu op 3 x 105. Met mijn huidig schema hoop ik 3 x 115 tegen het eind van de maand. En eind maart 3 x 125.
1 setje van 2 herhalingen met 145. Tweede mag evt. met n vingertje hulp. Doen de powerlifters bij ons ook om de ban te breken met t gewicht. Zit m.i. echt in je hoofd. We hebben een wedstrijdlifter gehad die never boven de 200 bp kwam. Hebben we een keer stiekem 202,5 geladen. En ja hoor, gewoon weggedrukt.