MuscleMeat

Mijn beloofde Fibo pics

Gyan Mahadew

[Link niet meer beschikbaar]

Goed fysiek seeker!

Ik vind het fysiek van die n*ger (3e pic) het mooiste van de pro's waar je mee staat.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is Bonac. Die had op de Arnold zeker zijn klasse moeten winnen van die crap Alexey. Politiek he...

Nice, bruut fysiek, hoelang train je?

lol dat iemand gaat haten @ zon buffe gozer over stats

Gozer, echt superfysiek. Ik keek meer naar jou op die pics dan naar de pro's haha

haha van wie is de jaloerse troll?

ik ben jeloers maar geen troll :P

Mooie foto's seeker!

En het is echt een animal, heb seeker een keer op een feestje ontmoet, the ****:eek:

Seeker = buffer dan;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Respect:hedbang:

(Ga je naar Emporium?:D)

• Topic Starter Topic Starter
Yo,

Waarschijnlijk ga ik naar Emporium ja, met een paar bekende uit Apeldoorn en Siggi Seegers + een aantal andere Belgische bodybuilders.

Mooie krachtstats man.. kan je misschien meer vertellen over je trainingschema? ben echt benieuwd !

Yo,

Waarschijnlijk ga ik naar Emporium ja, met een paar bekende uit Apeldoorn en Siggi Seegers + een aantal andere Belgische bodybuilders.

Wordt het dus een GROOT:p beestenboel daar, is normaal al redelijk, maar dit jaar nog meer dus :D Was je vorig jaar ook @ emporium ofniet?

Dacht op eerste foto dat die kerel met jou op de foto ging in plaats van andersom :p

Dit is het resultaat van hoeveel jaar trainen? Sorry als ik er overheen heb gelezen trouwens :P

Echt dikke respect, volgens mij heb ik jou ook weleens op een feestje in de buurt gezien

Zo als hem zou ik wel willen zijn is wat ik denk als ik je foto's bekijk.

Top fysiek kerel en veel succes met de contest.

bruute fysiek!!!

Terug
Naar boven