- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brute foto's Seeker! je lijkt gewoon voller dan antoine vallaint:O echt Respecttt !!!
terugkomend over verschil in spierkwaliteit, als je je armen had geschoren toonde het ook anders he, meer definitie... maar zou je spierkwaliteit wel eens willen zien op een lage vetpercentage! volgens mij vald het verschil nog wel mee![]()
.heb je nog steeds last van blessure? wat is je lengte?
op die 2de foto zie je er echt onmenselijk ****in groot uit, vind jou fysiek imposanter dan de mensen waar je naast staat![]()
****ing vet.
Kreeg je eigenlijk ook nog opmerkingen van de pro's dat je big was ofso?
helemaal geen haat,ik weet gewoon dat veel gasten vaak overdrijven,zowiezo met min.5kilo en dan heb je er die er nog verder overgaan.
Was je vorige gebruikersnaam Sisevano?
Dat je een gewone spijkerbroek kan dragen ,zegt al genoeg.
Nice pics! :-)Ik heb seeker in reallife ontmoet en die liegt echt niet over zn gewicht ;-) En die 120 kan ik beamen (volgens mij zelfs zwaarder??) En 1.85 vergelijken met iemand van 1.70..Nice pics! :-)
Squatten doe ik lichter zegt die dan
Als je met 180kg goed squat, is dat voor vele meer dan zat![]()

jij 120 kilo,yeah right.
Je benen zijn niet zo groot en je bent niet veel bigger dan Vaillant,die rond de 109 weegt en dikke,massieve benen heeft.
Zal wel 105 zijn ongeveer.
Desalnietemin leuke pics.