XXL Nutrition

Mijn beloofde Fibo pics

op die 2de foto zie je er echt onmenselijk ****in groot uit, vind jou fysiek imposanter dan de mensen waar je naast staat :D

****ing vet.

Kreeg je eigenlijk ook nog opmerkingen van de pro's dat je big was ofso?

Je arm is net zo dik als je hoofd lol, de **** ? (2de pic)

• Topic Starter Topic Starter
Brute foto's Seeker! je lijkt gewoon voller dan antoine vallaint:O echt Respecttt !!!

terugkomend over verschil in spierkwaliteit, als je je armen had geschoren toonde het ook anders he, meer definitie... maar zou je spierkwaliteit wel eens willen zien op een lage vetpercentage! volgens mij vald het verschil nog wel mee;)

Wil met de hulp van Ibo op zo een 5% proberen te staan deze zomer. We zullen elkaar vast nog weleens zien op een festival maat:cool:.

---------- Toegevoegd om 06:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:43 ----------

heb je nog steeds last van blessure? wat is je lengte?

Roulerend heb ik last van mijn knieën en/of verrekte liezen. Verrekte liezen is ook echt klote, vooral omdat het naarmate het vaker gebeurt sneller terugkeert.

---------- Toegevoegd om 06:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:45 ----------

op die 2de foto zie je er echt onmenselijk ****in groot uit, vind jou fysiek imposanter dan de mensen waar je naast staat :D

Nou ik vind de pro's anders een stuk imposanter... Zeker in real life.

Trainen tot 5% en geen wedstrijdje doen? Lijkt me zonde van de verloren massa, pak er gelijk een wedstrijdje bij!

****ing vet.

Kreeg je eigenlijk ook nog opmerkingen van de pro's dat je big was ofso?

Vooral Vaillant was erg aardig en daar had ik een aantal minuten mee gepraat. Hij vroeg zich af waarom ik niet een keer aan het NK meedeed. Hij doet 12 oktober mee aan de Mister Canada naar ik me kan herinneren.

Eigenlijk waren ze allemaal relaxed op Freeman na, die zichzelf als de hoofdattractie zag...

helemaal geen haat,ik weet gewoon dat veel gasten vaak overdrijven,zowiezo met min.5kilo en dan heb je er die er nog verder overgaan.
Was je vorige gebruikersnaam Sisevano?

Dat je een gewone spijkerbroek kan dragen ,zegt al genoeg.

Ik heb seeker in reallife ontmoet en die liegt echt niet over zn gewicht ;-) En die 120 kan ik beamen (volgens mij zelfs zwaarder??) En 1.85 vergelijken met iemand van 1.70.. :rolleyes: Nice pics! :-)

ben ook erg benieuwd naar krachtstats

Ik heb seeker in reallife ontmoet en die liegt echt niet over zn gewicht ;-) En die 120 kan ik beamen (volgens mij zelfs zwaarder??) En 1.85 vergelijken met iemand van 1.70.. :rolleyes: Nice pics! :-)

He Kale,

Klopt was toen een pak zwaarder: 125 kilo bij 13%, een pak vocht en een opgeblazen buik van het eten...

Ben blij dat de bulk weer voorbij is haha!

Tja jij bent ook heel big maar een stuk korter, dat scheelt simpelweg een hoop gewicht...

Mijn postuur met Heath vergelijken op basis van gewicht is daarnaast ook heel dom omdat Heath in wedstrijdshape en 10 a 15cm korter op dat gewicht staat. Appels en peren vergelijken...

Als ik in wedstrijdshape op 105 kilo kan komen te staan, dan teken ik daar direct voor.

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

krachtstats zijn:

Bench Press 160 x 8
Dumbbell Press 75 x 6
Shoulder Press 55 x 12
Squat 180 x 6
Deathlift 180 x 8

Vooral squatten doe ik vooral lichter ivm knieën.

Don't feed the troll, hij is trouwens geband (kloontje, doei maar weer BW110D).

Squatten doe ik lichter zegt die dan :roflol:

Als je met 180kg goed squat, is dat voor vele meer dan zat :)

Bro je hebt heel wat gewerkt aan die traps, zijn echt huge ;)

Nice, je dwarft er aan aantal. Ekte animal.

SICK, hoe kan het dat een 25 jarige zo groot is....

abnormaal,dikke respect gast!

jij bent een voorbeeld waarna ik toe kan streven.

ik heb m'n motivatie weer voor vandaag!:D

@ seeker was gyan er ook?

Dat zal leuk zijn. Dan zal ik in mijn rede eerst Bodylab moeten bedanken voor hun supplementaire steun ;).

jij 120 kilo,yeah right.

Je benen zijn niet zo groot en je bent niet veel bigger dan Vaillant,die rond de 109 weegt en dikke,massieve benen heeft.
Zal wel 105 zijn ongeveer.
Desalnietemin leuke pics.

Jemig wat ben jij dom zeg. :roflol:

Een aangekleed persoon inschatten op gewicht is sowieso een faalactie. Hoe groot je benen ook zijn, in een spijkerbroek lijken ze altijd kleiner. Ontspannen benen hebben ook niet zoveel outsweep dat ze door je spijkerbroek heen belachelijk opvallen. Je hebt echt duidelijk geen ervaring jij.

Terug
Naar boven