XXL Nutrition

Mijn beloofde Fibo pics

• Topic Starter Topic Starter
Thanks gasten! Probeer mezelf op meerdere punten nog te verbeteren, dat kan je volgen in mijn contestlog.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Nette pics! Voral die 2e! Maar waarom bedek je steeds je gezicht? :p

Heb hem op het nk gezien alleen zijn gezicht vergeten fuuuuu,

Denk alleen wel dat ik hem herken als ik hem langs zie lopen :p

William Bonac trainde bij mij in de gym, wist niet dat die een pro was. Beestachtig fysiek heeft die. Jij ook trouwens seeker.

Laatst bewerkt:
waar heb jij dat gewicht dan wel hangen?
Phil Heath is 1m80 en weegt 120kilo .....

OP is huge, maar zet hem op het podium in string naast Heath en hij wordt gedwarft.
Pro's wegen misschien 120 kg op wedstrijdpercentage, dat is nog heel wat anders.
Zelfs Roelly leek klein op de O naast de top 3

OP is huge, maar zet hem op het podium in string naast Heath en hij wordt gedwarft.
Pro's wegen misschien 120 kg op wedstrijdpercentage, dat is nog heel wat anders.
Zelfs Roelly leek klein op de O naast de top 3

dat wisten wij ook wel weer :) maar TS is dan ook geen PRO en heeft die ambities niet zover ik uit zn posts kan lezen, dus je vergelijking gaat dan ook nergens over

Nette pics! Voral die 2e! Maar waarom bedek je steeds je gezicht? :p

Omdat ik in persoon nou niet echt geassocieerd wil worden met hetgeen ik op mijn dbb account post, dat hoeven mensen in mijn omgeving nou niet echt te weten;).

Omdat ik in persoon nou niet echt geassocieerd wil worden met hetgeen ik op mijn dbb account post, dat hoeven mensen in mijn omgeving nou niet echt te weten;).
Ik denk wel dat er weinig mannen zijn in de omgeving van de meeste mensen met jou formaat. Dus ook al knip je weg de link misschien al snel gelegd is.

Jij bent wel langer dan 1.83 toch?

Ik denk wel dat er weinig mannen zijn in de omgeving van de meeste mensen met jou formaat. Dus ook al knip je weg de link misschien al snel gelegd is.

Een hoop mensen van het forum kennen mij persoonlijk, maar op die mensen doel ik niet;).

Een voorbeeld: ik ben nu aan het solliciteren naar een hoge functie en heb onbewerkte pics op dbb staan, waarover een member zegt "hé jij bent ... ..." en vervolgens wordt mijn naam gegoogeld door mijn nieuwe werkgever, waarna ze vervolgens mijn dbb-account aantreffen... Niet echt wenselijk licht uitgedrukt:p.

Internet kan een gevaarlijk iets zijn hoor als je niet oppast...

---------- Post added za 11 jun 2011 at 07:24 ----------

Jij bent wel langer dan 1.83 toch?

Nope, als je schoenen niet meerekent niet:p.

Dikke massa Seeker, doe je goed.

Een hoop mensen van het forum kennen mij persoonlijk, maar op die mensen doel ik niet;).

Een voorbeeld: ik ben nu aan het solliciteren naar een hoge functie en heb onbewerkte pics op dbb staan, waarover een member zegt "hé jij bent ... ..." en vervolgens wordt mijn naam gegoogeld door mijn nieuwe werkgever, waarna ze vervolgens mijn dbb-account aantreffen... Niet echt wenselijk licht uitgedrukt:p.

Internet kan een gevaarlijk iets zijn hoor als je niet oppast...

heel begrijpelijk en verstandig, maar wat als je straks wedstrijden gaat doen?

Dat is idd iets wat mee ook heeft bezig gehouden. Maar ook als je naam verschijnt op een wedstrijd is dat nog niet zo erg als de wetenschap wat je via je dbb-account post...

Dan wordt duidelijk dat je wedstrijden doet. Met de ontdekking van je dbb-account komen andere dingen die je doet naar voren waar mensen doorgaans minder begrip voor hebben ;)

klopt. misschien kun je tzt aan dbb vragen om je account (incl. posts) te deleten.

dat kan je shaken, posts worden niet gedeleted.

Je punt is heel reëel Seeker, mensen en dus ook werkgevers zijn als het op bb aankomt vaak niet zo begripvol.

Wekgevers Googlen helaas ook elke nieuwe werknemer/sollicitant. Eigenlijk te achterlijk voor woorden dat we nog steeds in een maatschappij leven waar iemand met veel spiermassa per defenitie een "gebruiker"is en iemand met spieren EN tattoo's een bajesklant .... pffff ... wat word ik daar moedeloos van zeg. Eén geluk ... beide heb ik ( nog ) niet;).

OT ... meesterlijk figuur voor een hobby sporter met wellicht een wedstrijd ambitie. Die prof begeleiding moet je echt een kick geven :) Ik ben benieuwd wat het resultaat zal zijn/worden. Petje af in ieder geval.

ha ha, eeeeh iemand met veel spiermassa is ook altijd een gebruiker !

Althans wat wij onder veel verstaan dan he :D

Mooi fysiek man, vooral die onderarmen zijn netjes, hoeveel meten die als ik vragen mag?

dat wisten wij ook wel weer :) maar TS is dan ook geen PRO en heeft die ambities niet zover ik uit zn posts kan lezen, dus je vergelijking gaat dan ook nergens over

ik wilde de stelling die ik quootte even ontkrachten

Terug
Naar boven