MuscleMeat

Mijn bulkschema, tips&tops?

Waardering
0
Hallo allemaal,

Zouden jullie de tijd willen nemen mijn schema te bekijken. Onder de link vinden jullie mijn gegevens, bulk schema en trainingsschema. Ik ben nu al anderhalf jaar aan het krachtsporten en wil mijn voeding etc. wat serieuser nemen. Ik wil graag beginnen met bulken maar zit nog met een paar vragen.

1) First of all, hoe vinden jullie het schema zelf? Hebben jullie tips om de voeding nog beter aan mijn behoefte en doelstelling aan te passen?

2) Ik train 5 dagen in de week, waarvan 4 dagen krachtsport en 1 dag vecht- of conditiesport. In het weekend sport ik niet, moet ik het bulk schema en de calorie inname in het weekend even hoog houden als op trainingsdagen?

3) In wil mijn schema eerst perfectioneren en er in het nieuwe jaar mee beginnen. Nu begint begin februari alleen mijn AMO (algemene militaire opleiding) bij defensie. Kan ik beter wachten tot na de AMO met het schema of kan ik zonder problemen voor de tijd al beginnen? Ik ben namelijk bang dat tijdens mijn opleiding de calorie inname lager is, waardoor ik het voor mezelf lichamelijk zwaarder maak (door gewenning).

Alvast bedankt allemaal!

Ps. Ik ben nieuw op dit forum, dus bij deze mijn excuses als het topic verkeerd geplaatst is.
Ps2. Het bestand is met Pages gemaakt en ge-upload als pdf, het kan zijn dat het apart uitgelijnd staat.

Bijlagen

Jammer dat er geen calorieen bij de producten staan.. Haal je je behoeften om te bulken?

• Topic Starter Topic Starter
@Coen86 De calorieën/ eiwit/ koolhydraat en vet verhouding komt redelijk overheen met mijn behoeften. Ik heb de link naar de generator van de volgende pagina gebruikt http://www.fitsociety.nl/afvallen/voedingscalculator/ dus ik denk dat dat wel goed zit. Wat ik mij vooral afvraag is of door het bulken me lichaam aan de calorie inname gewend raakt? In februari ga ik namelijk een paar zware weken tegemoet, waarin ik niet de voeding tot de beschikking heb die ik de voorafgaande weken inneem. Aan de andere kant wil ik knallen en heb ik ook geen zin om te wachten ;)

Nou ja gewend raken doe je altijd wel iets. maar calorie behoefte is en blijft simpele behoeften..

Ik weet niet wat je te wachten staat maar toen ik nog militair was en weken t bos in dook nam ik gewoon alternatieven mee.. De energycakes van body en fitshop (500 cal 1€ps) gnocco of hoe je het ook schrijft.. Aardappelbolletjes zijn dat.. Blikjes tonijn..

Gewoon die weken zorgen voor je macros..eiwitten carbs en vetten..dan maar uit ander eten dan normaal

Dit is mijn schema..kun je vergelijken

DSC_0066.JPG
DSC_0067.JPG
DSC_0068.JPG

Terug
Naar boven