AndroidHealthClinic

Mijn concept cutschema n.a.v. BFFM principe > Graag Feedback!!

Succes !

Klopt het boek is idd nogal Amerikaans georienteerd.
Bedankt voor je stukje over noten.
Moet ik toch maar eens gaan kijken om er walnoten ofzo in te gaan zetten. Ik laat het nu nog even zo staan. Op het moment dat ik mijn dieet moet gaan aanpassen dan zal ik het eerst ook kijken naar maaltijd 2 > dan de 1liter melk eruit en dat ik daar iets anders voor pak. Ook zal ik dan de cashewnoten bekijken en vervangen door andere noten.

Denk dan eens aan magere kwark in plaats van magere melk. Krijg je ook een voller gevoel van en het heeft in ieder geval meer smaak dan magere melk. Dat vind ik net wit water. Of je het lekkerder vind, is persoonlijk.

Ik zou trouwens niet wachten tot je een hartslagmeter hebt. Gewoon beginnen met trainen, de hartslagmeter niet hebben mag geen excuus zijn om niet te gaan sporten, lijkt me. Gewoon even op marktplaats kijken en dan later je hartslag in de gaten houden.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dan eens aan magere kwark in plaats van magere melk. Krijg je ook een voller gevoel van en het heeft in ieder geval meer smaak dan magere melk. Dat vind ik net wit water. Of je het lekkerder vind, is persoonlijk.

Ik zou trouwens niet wachten tot je een hartslagmeter hebt. Gewoon beginnen met trainen, de hartslagmeter niet hebben mag geen excuus zijn om niet te gaan sporten, lijkt me. Gewoon even op marktplaats kijken en dan later je hartslag in de gaten houden.

als ik maaltijd 2 verander tegen de tijd dat ik mijn dieet weer moet aanpassen, dan heb ik de voorkeur voor vlees /eieren ivp zuivel. Dit omdat mijn laatste maaltijd op de dag ook al zuivel is: namelijk 500 gr magere kwark.
Maaltijd 2 vind ik echter wel fijn, omdat ik deze tijdens mijn werktijd moet pakken en binnen 6 min heb ik toch snel zo'n 522 kcal binnen. Snel en makkelijk zo tijdens het werk.

Ik wil wel even wachten tot ik de hartslagmeter heb. Niet als excuus, maar ik wil het programma op een goede manier gaan volgen. In het boek word ook aangeraden om met de cardio gebruik te maken van je hartslag, zodat je weet dat je in de juiste zone zit. Ik start liever 1 week later met gebruik van hartslag, dan nu al en maar beetje aanklooien. Ieder z'n ding, maar deze aanpak heeft mijn voorkeur.

Ik ga zometeen winkels hier bellen, kijken of ze deze hartslagmeter ook hebben en voor welke prijs. Anders bestel ik het voor 44,90 op internet en heb ik het hopelijk binnen paar dagen in huis zodat ik volgende week ermee kan starten.

Gezien dat de winkels in mijn stad niet de polar FS1 in hun assortiment hebben, en ik wel graag volgende week al met het cutten wil beginnen met hartslagmeter heb ik gekeken wat hun wel in hun assortiment hebben.
Deze hartslagmeter hadden zij en waren ze nogal tevreden over: Sigma sport Onyx Easy (digitaal gecodeerde hartslagmeter) - Sigma Sport - BESLIST.nl
Ik ga deze denk ik ook aanschaffen zodat ik maandag met de cut kan beginnen!

Ik heb wel nog 1 vraagje m.b.t. tot dit cutschema...hoe zit het nu met de PWO shake?>
Ik doe eerst mijn 45 min krachttraining en wil dan gelijk een shake pakken met 50 gram whey en dan komt de vraag: Wel of geen koolhydraten? Bij wel koolhydraten> toch wel dextrose ondanks de cut of beter kiezen voor langzame complexe zoals havermout. (natuurlijk in kleine hoeveelheid)?

Ik heb me hierover al rot gezocht op het forum, maar blijft me onduidelijk.
Wie kan me hier over zijn ervaringen vertellen?

Terug
Naar boven