Fitness Seller

Mijn droom wordt werkelijkheid!

  • Topic starter Diss
  • Startdatum
  • Reacties 88
  • Weergaven 6K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn jullie gek geworden hier? eerst mij een beetje voor andere lui aan te zien en dan ook nog vragen om een slotje, in een SERIEUS topic.. ik vind t jammer, ik kom hier voor goede bedoelingen namelijk..
 
Doe dan ook normaal, een droom die uitkomt omdat je op 19 jarige leeftijd je ondergang tegemoet gaat ? Heb je uberhaupt wel onderzocht welk effect al die zooi op je lichaam heeft als je zo jong bent ?
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe het bij BB wedstrijden zit maar je kan toch in geen enkele sporttak zowel bij de junioren als bij de volwassenen deelnemen ?!
 
Diss zei:
Zijn jullie gek geworden hier? eerst mij een beetje voor andere lui aan te zien en dan ook nog vragen om een slotje, in een SERIEUS topic.. ik vind t jammer, ik kom hier voor goede bedoelingen namelijk..

respect moet je verdienen, het is niet iets wat je krijgt :)
 
hahaha stel dat hij wél gelijk heeft!!
maarem delfzijl ligt toch in groningen geloof ik? dan is dat best bij mij in de buurt :) zal wel een kijkje nemen tegen die tijd (of niet)
 
zo goeie stats voor een 19 jarige daar heb ik respect voor je moet het zelf weten maar persoonlijk vind ik anabolen kan nog net maar insuline??? okey je zult er wel groot van worden maar verdomt veel risico daarmee is anabolen nix trouwens las op ergonomics dat 25 % van alle as gebruikers al aan de insuline zit duzz echt veroodelen kun je hem ook niet in princiepe is iedereen gek die het doet maar je doet het toch omdat je groot wil worden. persoonlijk hoeft het voor mij niet meer ik doe nog 1 kuur met de troep die ik nog thuis heb en dan ga ik weer naturel trainen ben nu 18 bij die kuur 19 kga daarna weer naturel trainen als ik 25 of 30 of ouder ofzo ben zie ik wel weer verder. kweet het is beetje laat maar op je 18 kun je nog voldoende natuurlijke groei hebben had ik maar eerder luistert maar iedereen maakt foute
 
heb je trouwens last van zelfmoordneigingen?lijkt er wel OP!!!
 
HGH+slin+AS+goede voeding+supplementen = bijna onbetaalbaar. welke 19 jarige kan dat betalen, dat is al punt 1. Punt 2 hebben wij hier de instelling dat bb bijdraagt aan een goed gezondheid, een levensstijl met en gezondheidsbevorderende werking. Dat mensen kuren, okee, maar een clown die hier binnenvalt en in ze 1e post met dit komt, maar ze foto's niet wil plaatsen, fok it, ik geloof je niet. zowel je stats niet als je vermeende gebruik. geef ons foto's en overtuig me
 
!!BarmaN!! zei:
zo goeie stats voor een 19 jarige daar heb ik respect voor je moet het zelf weten maar persoonlijk vind ik anabolen kan nog net maar insuline??? okey je zult er wel groot van worden maar verdomt veel risico daarmee is anabolen nix trouwens las op ergonomics dat 25 % van alle as gebruikers al aan de insuline zit duzz echt veroodelen kun je hem ook niet in princiepe is iedereen gek die het doet maar je doet het toch omdat je groot wil worden. persoonlijk hoeft het voor mij niet meer ik doe nog 1 kuur met de troep die ik nog thuis heb en dan ga ik weer naturel trainen ben nu 18 bij die kuur 19 kga daarna weer naturel trainen als ik 25 of 30 of ouder ofzo ben zie ik wel weer verder. kweet het is beetje laat maar op je 18 kun je nog voldoende natuurlijke groei hebben had ik maar eerder luistert maar iedereen maakt foute

Je kan beter tot je 25/30e naturel het maximale proberen te bereiken en dan pas denken aan een kuur (kwaliteitskuurtje). Na een kuur wordt het alleen maar moeilijker om nog naturel te groeien. Het is natuurlijk je eigen lichaam, ik wil je niets voorkauwen. Maar ik wil wel het beste voor mijn mede-BB-ers ;)
 
Ach maar hij is wel 19 natuurlijk, dus volwassen op zich.
Hij kan natuurlijk best wel veel geld verdienen om dit te bekostigen.
Genoeg BB-ers speelden de manhoer, of de gay in coïtusfilms. Helaas moesten ze hem wel vaak in de ass nemen aangezien het libido toch soms wat gezakt was tijdens de kuur of er net na.
 
Erg verstandig.....Heeft die arts je ook gewaarschuwd voor de nadelige gevolgen?
 
Hey soulreaver je kan zeggen wat je wil maar ik hoef er gelukkig niet zo uit te zien..

[Link niet meer beschikbaar]
 
Diss zit inderdaad iedereen gewoon te dissen. Wordt er toch nog een serieuze vraag gesteld, reageert hij daar niet op -> zit dus gewoon de boel te belazeren!
 
The_Oak zei:
Erg verstandig.....Heeft die arts je ook gewaarschuwd voor de nadelige gevolgen?

Ik ben idd gewaarschuwd, maar ik accepteer de risico's en bij matig gebruik kan er weinig mis gaan.

Ik snap trouwens niet waarom iedereen hier zo moeilijk doet over geld, ik heb genoeg geld.. het gaat jullie toch niks aan
 
Diss zei:
Hey soulreaver je kan zeggen wat je wil maar ik hoef er gelukkig niet zo uit te zien..

[Link niet meer beschikbaar]

doe es ff normaal kontaap! Heb jij nog nooit in de bulk gezeten ofzo!
 
Soulreaver is niet ripped to da bone, komt miss. net uit bulk? al eens aan gedacht?
Hij verdient sowieso respect, ook om zijn kennis die jij DUIDELIJK niet hebt!
Stop met die dingen, het is gewoon belachelijk, zeker voor een 19-jarige, je zou al volwassen (moeten) zijn
 
als soulreaver zoveel kennis heeft waarom past ie dat niet toe dan op zichzelf, dit is toch gewoon een grap:

gebruiken
jarenlang trainen
beetje wijs lullen op een forum

maar that's it!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven