Diss zei:Hey soulreaver je kan zeggen wat je wil maar ik hoef er gelukkig niet zo uit te zien..
[Link niet meer beschikbaar]
Diss zei:als soulreaver zoveel kennis heeft waarom past ie dat niet toe dan op zichzelf, dit is toch gewoon een grap:
gebruiken
jarenlang trainen
beetje wijs lullen op een forum
maar that's it!
enrico zei:Kennis zet zich niet noodzakelijk om in massa, als je geen aanleg hebt heb je geen 100 kilo vast in 3 jaar met 6% vet.
daarbij, hoe kan jij er over oordelen?
ken je hem persoonlijk?
hij komt net uit bulk dus 't is normaal dat hij hoger in vet zit en er dus iets minder indrukwekkend uitziet.
ik stel voor dat je nu niet meer gaat flamen, anders zal je snel genoeg gebanned worden!
vanaf welke leeftijd kuur je btw?
indd, mag ie wel 'ns uitleggenEricr zei:Lokatie kloothommel past volgens mij beter, hij heeft zijn pilletjes nog niet eens gehad en hij loopt al met roid rage. Diss als we toch allemaal van die prutsers zijn, wat doe je dan hier ?
Diss zei:Ik maak me niet druk om geld.. ik vraag me af waarom jullie je druk maken.
M'n stats:
lengte: 1.71 m
gewicht: 97 kg
vet: 6%
Ik heb wedstrijdplannen voor volgend jaar.. wacht maar af jullie zullen wel zien
als soulreaver zoveel kennis heeft waarom past ie dat niet toe dan op zichzelf, dit is toch gewoon een grap:
gebruiken
jarenlang trainen
maar that's it!
Hey soulreaver je kan zeggen wat je wil maar ik hoef er gelukkig niet zo uit te zien..
[Link niet meer beschikbaar]
Dit bewijst dat jij 0.0 verstand hebtDiss zei:als soulreaver zoveel kennis heeft waarom past ie dat niet toe dan op zichzelf, dit is toch gewoon een grap:
gebruiken
jarenlang trainen
maar that's it!
Diss zei:Ik ben nu bezig met sth met insuline, ik zit nu op 8 iu per dag..
ik houd mijn basis aan van 1000 mg sustanon met 400 mg equipose per week.. ik heb nu geen clenbuterol meer nodig en ook geen winstrol en finaject, want ik ben nu harder en droger dan ooit tevoren van de sth..
Verder heb ik ook synthol inbestelling, bedoeld voor in mijn schouders en mijn kuiten, ik heb een dokter die het er bij mij in wil zetten
hardcore bodybuilding 4 life!