MuscleMeat

Mijn droom wordt werkelijkheid! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Diss zei:
Denk je dat ik me daardoor zielig ga voelen ofzo:S ik beuk hier tenminste iedereen van 't podium af..

Snel breed en gespierd worden wil ik ook wel maar dan train ik liever wat jaartjes normaal door zodat ik op me 40ste er nog normaal bij loop dan dat ik over 3 jaar al helemaal kreupel ben. Maar tja dat is mijn keuze net zoals het Diss keuze is om zich nu al vol te stoppen.

Diss succes met je wedstrijd plannen voor volgend jaar en als we hier allemaal over 3 jaartjes nog rondhangen laat het dan ff weten hoe het met je gaat.

grtz kiWIET
 
Heb je trouwens nog foto's??
 
Bovendien is er een groot verschil tussen groot zijn en wedstrijdklaar zijn (incl poseer routine). Maar goed, ik durf te wedden dat we van deze jongen in de toekomst bar weinig zullen horen.

Niks mis mee natuurlijk, maar wel als je zo'n grote mond hebt.
 
vanaf welke leeftijd ben je met AS begonnen?
 
Jongens ga er niet zo diep op in, nu heeft ie wat ie wilt, aandacht. Denk na, iemand die met zon post een forum binnenkomt wil maar 1 ding: AANDACHT
 
Laat Diss toch. Hij doet zijn ding.
Een Rally Driver heeft ook groot kans dat die door de bocht gaat en dood gaat, als dat je droom is neem je de risico! Diss heeft een droom en neemt die risico!

ben ik het gedeeltelijk mee eens nl. je kan de risico van AS namelijk wel BEPERKEN en dat doe je niet door op je 19e al aan de STH enz. gezeten te hebben.

Ik ben het ook niet zo eens met Diss, maar waarom met z'n allen tegen 1 ?
Give the guy a break, please

misschien omdat hij SR zijn foto's afkraakt ???
 
Laatst bewerkt:
Hey, post dan ff je foto's!!! Dan heb je lef!!!
 
klinkt als een talent voor de politie!
 
Diss zei:
@ richard, je bent tenminste de eerste die respect heeft, je moet risico's durven nemen in 't leven, anders zul je nooit je doelen nastreven..
Weloverwogen risico's. Niet als een idioot op je 19 aan alles zitten wat er te vinden is. Je zou op dit moment eerst ervaring moeten opdoen. Je leven als BB begint pas, er zijn 1001 manieren om je eigen grenzen te verleggen alvorens met deze zware kuurtjes te beginnen. Over enige tijd groei je toch niet meer (groeien op as ed gaat ook niet eindeloos door) en dan zal je spijt hebben dat je niet eerst de naturel ervaring hebt opgedaan. Chemische spieren houd je niet lang vast, je bent gedoemd om heel je leven te gebruiken en waarschijnlijk gezondheidsproblemen te krijgen. Terwijl we nog niet zeker zijn dat je wel de aanleg hebt om pro te worden. Iemand die 19 is, zou eerst moeten focussen op een goede baan, de juiste instelling en begeleiding. Als je denkt dat al die troep die je nu in je lichaam zet genoeg is om aan de top te komen dan heb je dringend een reality check nodig.

Deze show off heeft nu lang genoeg geduurd, denk nog maar eens goed na over waar je mee bezig bent en luister eens naar al deze reacties ipv ze als "respectloos" af te doen. Als zoveel mensen hier (met ervaring) het met elkaar eens zijn over dit onderwerp, dan zouden ze misschien wel eens gelijk kunnen hebben...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven