MuscleMeat

Mijn droom wordt werkelijkheid!

Status
Niet open voor verdere reacties.
btw...dromen zijn bedrog :p
Lijkt me de hoogste tijd voor je om wakker te worden en eens in te zien waar je mee bezig bent!

???

euh ben ik de enige die doorheeft dat dit weer een streek is van bodyman?

een dokter die synthol zet bij een 19 jarige?!

:rolleyes:

ip komt niet overeen met bodyman, maar dat zegt niet alles.

het gebruik van hgh, insuline of as heeft niks met lef of stoer zijn te maken, maar afijn....

Wat serieuze vragen dan maar: hoever zit je nu al in die kuur? hoelang duurt je kuur in totaal? en hoeveel UI insuline neem je?

Hey pipo

Je stelt je niet voor, je knalt hier de aas sectie binnen met als eerste post heel trots te vermelden dat je aan een een of andere asociaal zware kuur zit.

WHO GIVES A ****

COME AND LEAVE

CIAO

Juriaan zei:
Hey pipo

Je stelt je niet voor, je knalt hier de aas sectie binnen met als eerste post heel trots te vermelden dat je aan een een of andere asociaal zware kuur zit.

WHO GIVES A ****

COME AND LEAVE

CIAO

mooi gezegd :D

Er is toch niemand die gelooft dat een 19-jarige dat allemaal kan betalen zeker , waarom reageren jullie erop? :)

Ach het is warm, beetje lol met deze Oli kloon.

een klojo ((B)) zit ook op B&F, je kent 'm wel ;)

Moen zei:
Er is toch niemand die gelooft dat een 19-jarige dat allemaal kan betalen zeker , waarom reageren jullie erop? :)

Ik zie hier jongens van 19-20 jaar in vette cabrio's rijden, dus waarom niet? ;) Maar goed, of 'ie nu wel of niet dat spul gebruikt maakt niet veel uit. Wat dat betreft sluit ik me aan bij Jur. 't is gewoon een flamebait.

• Topic Starter Topic Starter
Ik maak me niet druk om geld.. ik vraag me af waarom jullie je druk maken.

M'n stats:
lengte: 1.71 m
gewicht: 97 kg
vet: 6%

Ik heb wedstrijdplannen voor volgend jaar.. wacht maar af jullie zullen wel zien

Diss zei:

M'n stats:

Ik heb wedstrijdplannen voor volgend jaar.. wacht maar af jullie zullen wel zien

Goh ja wij zitten echt te springen om te zien hoe jij een prijs wint en ons staat uit te lachen. als ik grote droge gasten wil zien dan check ik wel een videotje van Mr O ofzo :rolleyes:

jij hebt echt de verkeerde instelling :rollingeyes:

maja aan de andere kant, al die prof bb zijn ook rond die leeftijd begonnen met zulke hoeveelheden(tenminste dat denk ik dan)...je kan zelke mensen dan beter hun vragen beantwoorden dan ze uittelachen...toch?
groete

post es wat foto's diss?

Diss zei:

M'n stats:

Cool! heb je foto's?

• Topic Starter Topic Starter
Als je me wil zien moet je naar delfzijl komen in het voorjaar..

owja ik doe met met de junioren mee + bij de volwassen 90+ klasse

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven