XXL Nutrition

Mijn eerste kuur, en wat informatie over mijzelf.

Zorg dat al je twijfel weg is voor je begint en overhaast niks! Langer naturel doortrainen geeft alleen maar een betere basis, meer kennis over voeding en training, en je weet beter hoe jouw lichaam reageert op dingen.

Ik zou persoonlijk voor een eerste kuur lager doseren. Daar worden veel goede resultaten mee gehaald. Als je bang bent voor gyno zou ik deca sowieso schrappen. Het effect van deca op de gewrichten is wel erg prettig..

Wat veelal wordt geadviseerd is om de deca twee weken voor je laatste test E inject te stoppen, en dan te beginnen met nolva 2 weken na de laatste inject. Lees je nog wat (veel) meer in.

7% vet is wel lekker droog!

Begin eerst met test alleen op 500mg en bewaar de deca voor je volgende kuur want je niet hoe je reageert op de test en als je ernstige sides begint te merken zul je niet weten door welke stof je krijgt en ben je dan genoodzaakt om te stoppen met je kuur wat leidt tot massaverlies!!!

Begin eerst met test alleen op 500mg en bewaar de deca voor je volgende kuur want je niet hoe je reageert op de test en als je ernstige sides begint te merken zul je niet weten door welke stof je krijgt en ben je dan genoodzaakt om te stoppen met je kuur wat leidt tot massaverlies!!!

Dit vind ik persoonlijk altijd een beetje onzin. Als je sides krijgt met test/deca valt, als je een beetje kennis van zaken hebt meestal wel te bedenken waar de sides vandaan komen.

En als je erge sides krijgt op test-only zal je toch ook moeten stoppen?

Ik ben zelf in de meeste gevallen dan toch voor een stack met producten die elkaar mooi aanvullen.

Echter, als eerste kuur zou ik niet boven een totaal van 500mg aas gaan. Dus als je graag deca wilt dan 250mg test met 200mg deca. Dat is echt ZAT! Denk dat je met meer niet ineens meer massa gaat winnen, maar wel meer last hebt van sides.

Overigens zou ik voor een eerste kuur toch eerder voor andere, mildere middelen kiezen. Daar zal je ook gewoon lekker op gaan, met minder risico's, mindere terugval enz.

Maar nogmaals; als ik jou was zou ik er voorlopig nog lekker vanaf blijven.

+1
Zou lekker blijven bulken en kijken hoever je kan je komen.
AAS kan je altijd nog gebruiken zorg eerst lekker dat je op 80/85 kilo'tjes komt,en dan kan je altijd ernog voor kiezen om AAS te gebruikenBuiten dit alles is toch veel beter en gaver als je zonder aas je doel bereikt?!!!en is nog gezond ook!!

Mocht je nou echt eigenwijs zijn zou ik een test only doen of misschien nog een winny als kickstart.
Ik zou het nog ffies niet doen als jou was
Succes goos

Jeffreyxl, uitgaande van je stats zou ik nog niet beginnen met AAS, helemaal niet omdat ik uit je startpost begrijp dat je zelf ook nog twijfelt, en het waarschijnlijk prima vindt om nog naturel door te gaan als dit wordt geadviseerd, bij deze. Ik zou nog 'n tijd naturel doorgaan en voor de 80+ kg gaan, en er dan weer over nadenken... Je kan echt prima nog kilo's pakken naturel, aan je vetpercentage te zien zou ik nog wat meer gaan eten (of kom je net uit 'n cut? dan heb ik niks gezegd). Mocht je onoverhoopt er toch niet vanaf kunnen blijven zou ik de deca eruit halen en 'n kickstart erin gooien (dbol bijv). Nakuur 2 weken na laatste inject nolva @ 20mg ED voor 4 weken..

Volgens de Sticky moet je natural blijven maar ik geloof dat als je het kan doen het gewoon moet doen. Maar was je met 18 jaar 1,80 en woog je 50 kilo? dat lijkt me echt heel weinig.

De laatste tijd beweert bijna iedereen die hier een topic opent dat hij van 50kg komt. Ik stel me hier toch serieus vragen bij. 50 kg voor een gast van 18 jaar neigt naar ondervoeding. Dit is op zich gevaarlijker dan anabolen zelf.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik toch een kuurtje ga pakken.
Maar wat ik me nou nog afvraag is, als ik ga kuren en goed ga nakuren, en me lichaam is hersteld van een kuur, is me lichaam dan weer ''normaal''? Dus ga ik dan weer net zo hard vooruit als voordat ik kuurde? Of juist niet?

Ik zit ook al een half uur te zoeken naar het topic met de tijden dat een kuur te achterhalen valt in je lichaam (urine onderzoek), ik ben hem kwijt en kan hem niet meer vinden, weer iemand hem toevallig?

Ik denk nu aan de volgende kuur:
(deca eruit gegooit)

1-10 500MG Test En ( 2ml per week, 1ml maandag en 1ml donderdag )
1-4 30mg Dbol
Nakuren 3 weken na laatste injectie 20mg nolva per dag voor 4 weken.

Groetjes

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

De laatste tijd beweert bijna iedereen die hier een topic opent dat hij van 50kg komt. Ik stel me hier toch serieus vragen bij. 50 kg voor een gast van 18 jaar neigt naar ondervoeding. Dit is op zich gevaarlijker dan anabolen zelf.

Ik was rond de 54 KG toen ik 17 was. Ik post wel een keer een foto hoe ik toen was en hoe ik nu ben. Ik deed op mijn 17de bijna niks aan sport en at gewoon slecht, junkfood etc etc, iets wat ik nu echt bijna nooit meer eet.

Beter zo je kuur zou alleen 2 weken na je laatste inject je nakuur beginnen van 4 weken nolva op 20mg ed

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

ps zonde dat je toch je kuur gaat doen maar iniedergeval suc7

try again. Nakuur hoeveel weken na laatste inject?

Edit; jochie was me voor;)

Laatst bewerkt:
2 weken na laatste inject?
En ik ben dus van plan te kuren, maar dat hoeft morgen te betekenen, ik denk pas over een maand of misschien maanden.

Maar is het niet slim om nog meer achter de hand te houden behalve nolva? Ben echt bang voor gyno + erge acne.

Hier trouwens me dagelijkse voedingschema:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zie pm
wat is je doel
gewicht
bf enz enz?

verder moet je je nog wel even goed inlezen

maaltijd 1 meer koolhydraten eten zoals bambix, havermout of brinta en er mag ook nog een stuk fruit bij.
Maaltijd 2 en 3 zijn ook erg karig.

Maaltijd 1 is meestal een half pak bambix met sojamelk.
Wat is een goeie aanvulling bij maaltijd 2 en 3?
GR

Eieren :)

kook wat eieren en gooi je koelkast er mee vol ;)

of plakjes kipfilet van de lidl

Op zich best een aardig schema. Ik heb ze stukken slechter gezien!
Ik zou 1 appel vervangen voor bijvoorbeeld een sinaasappel, kiwi oid (gewoon meer variatie).

Ook zou proberen wat minder brood te eten. Zeker als je aan de dbol gaat. Dan het liefst helemaal geen brood (teveel zout).

---------- Toegevoegd om 01:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:29 ----------

+ vis

Hmm hoe lang blijft de kuur trouwens achterhaalbaar? Dus detecteerbaar? Ben topic op dbb kwijt en kan hem niet meer vinden...

Ook doe ik 1 keer per week aan kickbox, kuur moet (conditioneel) denk ik geen probleem geven?

50 kg voor een gast van 18 jaar neigt naar ondervoeding. Dit is op zich gevaarlijker dan anabolen zelf.
Nice point of view

@ TS

Kuren beter van niet.

Als je gaat kuren dboll, test en deca. Kan je dosissen lekker laag houden en middelen vullen elkaar aan.

Maw halveer die dosissen man, 1e x reageer je toch uber op t spul. Behalve dboll die kan je op 30 mg houden :P

Laatst bewerkt:
Nice point of view

@ TS

Kuren beter van niet.

Ik woog op mijn 17de zo licht, toen wist ik nog helemaal niks van voeding en training, ik deed toen ook niet aan trainen.
Maar weet iemand hoe lang test + dbol achterhaalbaar zijn in je bloed/urine?

Waarom mijn gewicht trouwens zo laag is na 3 jaar trainen komt oa doordat ik een tijd heel veel conditie naast me krachttraining heb gedaan, ik trainde voor het korps mariniers.

Gr

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven