MuscleMeat

Mijn eerste kuur, en wat informatie over mijzelf.

Ik woog op mijn 17de zo licht, toen wist ik nog helemaal niks van voeding en training, ik deed toen ook niet aan trainen.
Maar weet iemand hoe lang test + dbol achterhaalbaar zijn in je bloed/urine?

Waarom mijn gewicht trouwens zo laag is na 3 jaar trainen komt oa doordat ik een tijd heel veel conditie naast me krachttraining heb gedaan, ik trainde voor het korps mariniers.

Gr

Come on dude...

http://www.google.nl/search?q=detec...&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a

of

[Link niet meer beschikbaar]

Waarom mijn gewicht trouwens zo laag is na 3 jaar trainen komt oa doordat ik een tijd heel veel conditie naast me krachttraining heb gedaan, ik trainde voor het korps mariniers.

Gr

Beetje slap excuus, ben even licht als jouw begonnen. Train nu ook 3 jaar, en heb er iets meer uit weten te halen.

Ondanks dat ik elk jaar 8kg ben afgevallen! Door motor ongelukken en studie.

Betreft je eetschema, mag je bepaalde tijdstippen de hoeveelheid echt wel verdubbelen. Er staat bovenaan

Nodig: 3438
Totaal: 3446

Oftewel je eet 8 cal meer dan dat je nodig hebt? Dat gaat geen wonderen verrichten, zou eens richting de 4000 gaan zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Beetje slap excuus, ben even licht als jouw begonnen. Train nu ook 3 jaar, en heb er iets meer uit weten te halen.

Ondanks dat ik elk jaar 8kg ben afgevallen! Door motor ongelukken en studie.

Betreft je eetschema, mag je bepaalde tijdstippen de hoeveelheid echt wel verdubbelen. Er staat bovenaan

Nodig: 3438
Totaal: 3446

Oftewel je eet 8 cal meer dan dat je nodig hebt? Dat gaat geen wonderen verrichten, zou eens richting de 4000 gaan zitten.

Nodig in bulk 3438 kcal bedoel ik ermee;P

Geen flame maar jij bent 5 cm langer dan mij en is je vet % 2 keer zo hoog:rolleyes:, denk dat 5 dagen in de week hardlopen (hoog thempo) toch echt wel niet bevordelijk is voor bodybuilding...

Nodig in bulk 3438 kcal bedoel ik ermee;P

Geen flame maar jij bent 5 cm langer dan mij en is je vet % 2 keer zo hoog:rolleyes:, denk dat 5 dagen in de week hardlopen (hoog thempo) toch echt wel niet bevordelijk is voor bodybuilding...

:roflol: Prima wat jij wilt. Ik wou je presentatie niet afkraken, maar meer dat je mss iets te snel naar de AAS grijpt als je nog prima zonder kan bereiken. Dat je hardloopt of naar de KM gaat is prima, maar dan moet je gewoon meer eten wil je nog aankomen.

Betreft je voeding zou dan nog steeds diverse maaltijden wat ophogen. Rijst na de training kan prima naar 100gram.

Laatst bewerkt:
:roflol: Prima wat jij wilt. Ik wou je presentatie niet afkraken, maar meer dat je mss iets te snel naar de AAS grijpt als je nog prima zonder kan bereiken. Dat je hardloopt of naar de KM gaat is prima, maar dan moet je gewoon meer eten wil je nog aankomen.

Betreft je voeding zou dan nog steeds diverse maaltijden wat ophogen. Rijst na de training kan prima naar 100gram.

Ik begrijp jou helemaal, maar ik ga me eerst verdiepen in aas, misschien ga ik er pas over een jaar over beginnen of over een maand, wie weet...

Maar weet niemand hoe lang deze kuur te achterhalen valt via urine?
Voor de opleiding personal trainer moet ik een héél medisch onderzoek ondergaan namelijk...

Gr

Damn... zijn die pakken Bambix écht maar 120 gram?

Nee volgens mij niet, maar ik doe met een pak bambix altijd maar 2 dagen...

En je eet het dus alleen bij je ontbijt?

Voor de opleiding personal trainer moet ik een héél medisch onderzoek ondergaan namelijk...
Ze testen je niet op AAS. Ze testen voornamelijk op wat er eventueel mis met je is, niet of je ****ing alpha bent. :)

Bij de 2de link zegt die:'

''Sorry - niets gevonden. Probeer het nogmaals met andere termen''

Is het topic soms verwijderd ofso op dbb? Kan hem echt nergens meer vinden ???
Sorry - niets gevonden. Probeer het nogmaals met andere termen.

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

En je eet het dus alleen bij je ontbijt?

Ze testen je niet op AAS. Ze testen voornamelijk op wat er eventueel mis met je is, niet of je ****ing alpha bent. :)

Alleen bij het ontbijt, en als ik aas gebruik gaan toch ook heel me bloedwaardes na ze kloten, krijg ik denk ik alsnog een verkeerde uitslag of denk je van niet? Gr

Astu, betreft Test E 5 maanden.

Middel
Detectietijd

Deca-durabolin
18 maanden

Durabolin
12 maanden

Injecteerbare methandrostenolone
Equipoise, Ganabol, Vebonol, Boldebal
Finaject, Finaplix (Trenbolon-acetaat)
Parabolan
Primobolandepot

5 maanden

Meeste injecteerbare testosteron-esters: -enanthaat, -cypionaat etc.
5 maanden

Marihuana, THC
2 maanden

Oxymetholone, Stromba-inject
2 maanden

Dianabol, Proviron
5 weken

Stromba
3 weken

Fenobarbital
3 weken

Testosteron-propionaat
14 dagen

Benzodiazepines, LSD, nicotine
10 dagen

Codeine, XTC, paddestoelen, ketamine, metamfetamines, opiaten
7 dagen

Amfetamines
5 dagen

Coke, PCP
4 dagen

Clenbuterol
4 dagen

Propoxyfeen, 'snelle' barbituaten
2 dagen
http://forum.bodynet.nl/anabolen/17113-halfwaarde-detectietijden.html

Als je het risico helemaal niet wil lopen, begin dan gewoon met kuren na de keuring. Hoef je, iig nergens druk om te maken.

Laatst bewerkt:
waarom zou je je nog aan willen melden bij het korps?

er worden 12.000 banen geschrapt bij defensie en een hoop van die gasten die er nu zitten krijgen geen nieuw contract. zonde van je tijd dus.

waarom zou je je nog aan willen melden bij het korps?

er worden 12.000 banen geschrapt bij defensie en een hoop van die gasten die er nu zitten krijgen geen nieuw contract. zonde van je tijd dus.

Ik trainde eerst toen er nog geen bezuinigingen waren, heb ook keuring doorlopen etc, en toen kwamen opeens die bezuinigingen???

Nu ga ik dus een cioss opleiding doen. Maar als ik aan de aas ga is het dus 5 maanden detecteerbaar, en is na 5 maanden me bloedwaarde hersteld?
Of is dat per lichaam verschillend?

Detectie en herstel van bloedwaarden staan geheel los van elkaar, hoop dat je dat snapt?

Nee volgens mij niet, maar ik doe met een pak bambix altijd maar 2 dagen...

Als jij slechts 2 dagen met een pak bambix doet en je hebt in je schema maar 60 gram staan dan trek ik de logische conclusie dat je pak maar 120 gram is :cool:

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

Ik begrijp jou helemaal, maar ik ga me eerst verdiepen in aas, misschien ga ik er pas over een jaar over beginnen of over een maand, wie weet...
Ik zou eerst eens kappen met hardlopen, meer eten en wat meer gaan gainen... maar dat is mijn mening. Rest van de tips is (ook) al gegeven.

Blijf naturel

Geloof me, het is het niet waard. Probleem is altijd dat het niet met 1 kuur blijft.
Vorig jaar heb ik m'n trainingsmaatje begraven. 40 jaar en een fatale hartaanval. Toeval? zeg het maar....

Google eens op Skip Lacour of Jeff Willet en kijk hoe ver je kan komen op een naturel manier. Veeeeel verder dan je denkt

Als jij slechts 2 dagen met een pak bambix doet en je hebt in je schema maar 60 gram staan dan trek ik de logische conclusie dat je pak maar 120 gram is :cool:

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

Ik zou eerst eens kappen met hardlopen, meer eten en wat meer gaan gainen... maar dat is mijn mening. Rest van de tips is (ook) al gegeven.

Ik loop niet meer hard. Ik zal zometeen even kijken hoeveel er in een pak zit, gr:cool:

Geloof me, het is het niet waard. Probleem is altijd dat het niet met 1 kuur blijft.
Vorig jaar heb ik m'n trainingsmaatje begraven. 40 jaar en een fatale hartaanval. Toeval? zeg het maar....

Google eens op Skip Lacour of Jeff Willet en kijk hoe ver je kan komen op een naturel manier. Veeeeel verder dan je denkt

Veel zeggen dat hun ook aas hebben gruikt en groeihormoon...

Hoe vaak heeft je trainingsmaatje gekuurd?

Ik snap niet dat men hier aas adviseert terwijl iemand nog twijfelt...

Helemaal mee eens, dan geef je standaard toch het antwoord van NIET doen. We zijn hier toch niet van het AAS promotie bureau?

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

Jeffreyxl, uitgaande van je stats zou ik nog niet beginnen met AAS, helemaal niet omdat ik uit je startpost begrijp dat je zelf ook nog twijfelt, en het waarschijnlijk prima vindt om nog naturel door te gaan als dit wordt geadviseerd, bij deze. Ik zou nog 'n tijd naturel doorgaan en voor de 80+ kg gaan, en er dan weer over nadenken... Je kan echt prima nog kilo's pakken naturel, aan je vetpercentage te zien zou ik nog wat meer gaan eten (of kom je net uit 'n cut? dan heb ik niks gezegd). Mocht je onoverhoopt er toch niet vanaf kunnen blijven zou ik de deca eruit halen en 'n kickstart erin gooien (dbol bijv). Nakuur 2 weken na laatste inject nolva @ 20mg ED voor 4 weken..

Het is dat ik je geen karma meer kan geven. Erg goed geformuleerd dat niet doen voorlopig en als je het echt niet kunt laten.....

JeffreyXL Heb je de hint door van voorlopig ff niet?

Niet alleen Skip Lacour en Jeff Willet zijn naturel, ook Jay Cutler, dit heeft hij al veelvuldig gezegd in interviews. :)

Ik ken Jeff persoonlijk en je weet het natuurlijk nooit 100% maar ik denk zeker te weten dat hij 100% naturel is en altijd is geweest.
Kijk eens naar de film"I want to look like that guy' en je snapt wat ik bedoel.
Trouwens, Jeff heeft er nooit een geheim van gemaakt (net als Skip) dat ze pro-hormonen hebben gebruikt in de tijd dat het nog mocht. Beide gebruiken nog DHEA van AST-SS, net als ik.

Ik ken Jeff persoonlijk en je weet het natuurlijk nooit 100% maar ik denk zeker te weten dat hij 100% naturel is en altijd is geweest.
Kijk eens naar de film"I want to look like that guy' en je snapt wat ik bedoel.
Trouwens, Jeff heeft er nooit een geheim van gemaakt (net als Skip) dat ze pro-hormonen hebben gebruikt in de tijd dat het nog mocht. Beide gebruiken nog DHEA van AST-SS, net als ik.

Oh ja, pro-hormonen zijn geen AAS natuurlijk :rolleyes:

En je bent heel naief als je denkt dat Jeff Willet naturel is. Tienduizenden amateurs wereldwijd die juicen en die niet in de buurt komen, en hij doet het wel ff naturel en is IFBB pro. :rolleyes:

• Like
Waarderingen: RvR
Terug
Naar boven