jeffreyxl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 46
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gaat niet zo zeer stijgen in vet% van bepaalde AAS, je gaat alleen meer vocht vasthouden, vooral bij dbol is dit kenmerkend. Maar ik zou echt nog ff doorgaan tot minstens de 80 kg naturel.

En na de kuur verdwijnt de vocht toch weer wat ik begrepen heb?
Ik denk wel dat ik voor de 80 KG naturel ga, maar weet het nog niet zeker.
Ik blijf lezen en lezen over aas en voeding etc etc.
Gr![]()

Vocht verdwijnt na de kuur ja.
Zou vooral over dat laatste veel blijven lezen.![]()
Ga ik zeker doen. Als ik trouwens last van gyno krijg, moet ik dan meteen nolva pakken of gewoon pas na de kuur?
Probleem is dat ik nu al soort lichte vorm van gyno heb onder me linker borst, soort vet knobbeltje..Gewoon 10 mg nol mee laten lopen van het moment dat jij denkt dat gyno begint op te spelen.
De laatste tijd beweert bijna iedereen die hier een topic opent dat hij van 50kg komt. Ik stel me hier toch serieus vragen bij. 50 kg voor een gast van 18 jaar neigt naar ondervoeding. Dit is op zich gevaarlijker dan anabolen zelf.

ik kwam van 52 kg bro, en ja dat is weinig voeding tot je nemen uiteraard.
Maar ze zijn er toch bro![]()

Veel respect voor jou, heb je topic al een aantal keer bekeken.
Echt nooit iets van aas gepakt?
....+1, Wordt idd van kwaad tot erger. Daarom beter van niet.Geloof me, het is het niet waard. Probleem is altijd dat het niet met 1 kuur blijft.
Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik toch een kuurtje ga pakken.
Maar wat ik me nou nog afvraag is, als ik ga kuren en goed ga nakuren, en me lichaam is hersteld van een kuur, is me lichaam dan weer ''normaal''? Dus ga ik dan weer net zo hard vooruit als voordat ik kuurde? Of juist niet?
Deze vraag van hem is nog niet beantwoord, en vind ik ook wel interessant.
Wat ik me nog afvraag is hoe zit het met de ''ongewenste haargroei''.
Is de kans erg groot met test +dbol? En dit is dus blijvend, dus niet dat je er alleen tijdens de kuur last van hebt? Geen zin om een monkey te worden...

zoals ETG al zegt valt t wel mee. Na je kuur zal een deel minder worden, maar niet alles wordt meer als ervoor.