AndroidHealthClinic

Mijn eerste kuur, en wat informatie over mijzelf.

• Topic Starter Topic Starter
Maar ga ik van test e + dbol stijgen in vet %?
Als ik gewoon de voeding blijf eten die ik nu ook eet. (voedingsschemavorige pagina)

Je gaat niet zo zeer stijgen in vet% van bepaalde AAS, je gaat alleen meer vocht vasthouden, vooral bij dbol is dit kenmerkend. Maar ik zou echt nog ff doorgaan tot minstens de 80 kg naturel.

Je gaat niet zo zeer stijgen in vet% van bepaalde AAS, je gaat alleen meer vocht vasthouden, vooral bij dbol is dit kenmerkend. Maar ik zou echt nog ff doorgaan tot minstens de 80 kg naturel.

En na de kuur verdwijnt de vocht toch weer wat ik begrepen heb?
Ik denk wel dat ik voor de 80 KG naturel ga, maar weet het nog niet zeker.
Ik blijf lezen en lezen over aas en voeding etc etc.

Gr;)

En na de kuur verdwijnt de vocht toch weer wat ik begrepen heb?
Ik denk wel dat ik voor de 80 KG naturel ga, maar weet het nog niet zeker.
Ik blijf lezen en lezen over aas en voeding etc etc.

Gr;)

Vocht verdwijnt na de kuur ja.

Zou vooral over dat laatste veel blijven lezen. :)

De laatste tijd beweert bijna iedereen die hier een topic opent dat hij van 50kg komt. Ik stel me hier toch serieus vragen bij. 50 kg voor een gast van 18 jaar neigt naar ondervoeding. Dit is op zich gevaarlijker dan anabolen zelf.

ik kwam van 52 kg bro, en ja dat is weinig voeding tot je nemen uiteraard.
Maar ze zijn er toch bro :)

ik kwam van 52 kg bro, en ja dat is weinig voeding tot je nemen uiteraard.
Maar ze zijn er toch bro :)

+1 Begon op 55kg

Ziet er ongeveer zo uit :o
svjd38.jpg

sdsa

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik toch een kuurtje ga pakken.
Maar wat ik me nou nog afvraag is, als ik ga kuren en goed ga nakuren, en me lichaam is hersteld van een kuur, is me lichaam dan weer ''normaal''? Dus ga ik dan weer net zo hard vooruit als voordat ik kuurde? Of juist niet?

Deze vraag van hem is nog niet beantwoord, en vind ik ook wel interessant.

Deze vraag van hem is nog niet beantwoord, en vind ik ook wel interessant.

Theoretisch zou je, wanneer je weer helemaal hersteld bent, gewoon weer net zo goed moeten gainen als voordat je gekuurd had.

In de praktijk vraag ik me dat af. Je hebt eerst een periode waarin je alleen maar achteruit gaat. Dan een periode dat je net aan kan behouden wat je hebt. Uiteindelijk zou je wel weer natural vooruit moeten kunnen gaan, maar hoe lang dat duurt en of je dan net zo goed gaint als daarvoor weet ik niet.

Wat ik wel weet is dat hoe vaker je kuurt en hoe zwaarder je kuurt, des te langer duurt het herstel en des te groter is de kans dat je nooit meer het natuurlijke test gehalte zal behalen als wat je ooit had. Maarja, je wordt ook steeds groter natuurlijk (dat is in ieder geval wel de bedoeling).

Dit is trouwens wel de reden dat vele weer snel willen kuren. Natural gaan ze de eerste maanden sowieso niet vooruit, dus dan is het wel verleidelijk toch weer te gaan kuren.

Wat ik me nog afvraag is hoe zit het met de ''ongewenste haargroei''.
Is de kans erg groot met test +dbol? En dit is dus blijvend, dus niet dat je er alleen tijdens de kuur last van hebt? Geen zin om een monkey te worden...

Mannen groeien nou eenmaal haar aan, dat is één van de eigenschappen van testosteron.

Wat ik me nog afvraag is hoe zit het met de ''ongewenste haargroei''.
Is de kans erg groot met test +dbol? En dit is dus blijvend, dus niet dat je er alleen tijdens de kuur last van hebt? Geen zin om een monkey te worden...

Geen zin om monkey te worden? Dan snap ik je handtekening niet... :p
Valt reuze mee kerel, niets om je zorgen over te maken.

Oké, maar ik kan nu aan een kuurtje raken dbol +test e, maar wat is nou beter (ongeacht me stats). Voor de zomer kuren of beter erna? dbol = vochtbal?

Zou erna doen. Vochtkop+hitte is niet lekker. En als het wat kouder is heb je over het algemeen meer eetlust en in de zomer heb je waarschijnlijk minder regelmaat qua slaap etc.

Qua haargroei moet je denken aan stuggere baardgroei, meer borsthaar etc. Afhankelijk van hoe veel en hoe lang en welke middelen je neemt;) zoals ETG al zegt valt t wel mee. Na je kuur zal een deel minder worden, maar niet alles wordt meer als ervoor.

Terug
Naar boven