AndroidHealthClinic

Mijn eerste kuur, en wat informatie over mijzelf.

Hey jeffreyxl
Waarom doe je niet gewoon test only op 250mg
Kan je eens kijken hoe je er op reageert en kijken of je het vol houd met goed te eten en te trainen is maar een idee

Eerste kuur hou je toch wel makkelijk 8 kg over?
Wie gaat er nou (test e + dbol) kuren voor maar 4 kg winst...?

Mensen die dichtbij hun natuurlijke max zitten. ;)

8 kg VVM overhouden kan je wel vergeten. Zou het heel erg knap vinden als dat je toch lukt. Het is niet onmogelijk, maar wel heel erg moeilijk als je het mij vraagt. Denk echt dat je het resultaat van een kuurtje overschat. Het advies om natural door te gaan wordt je niet zomaar door iedereen gegeven hier.

jay cutler is inderdaad 100% naturel ff serieus jongens wat hierboven gezegd word is logisch...
ifbb pro en natrel gaat niet samen

Eerste kuur hou je toch wel makkelijk 8 kg over?
Wie gaat er nou (test e + dbol) kuren voor maar 4 kg winst...?

Hoeveel je overhoudt hangt van zoveel factoren af.
o.a.:
Verloop van je herstel
Kennis van voeding en training

Als je nu al moeilijk aan komt en dus op 74 kilo blijft steken, waarom denk je dan dat je de gewonnen kilo's zo makkelijk vast gaat houden?

We kunnen overigens allemaal gaan speculeren of je het wel of niet vast zult houden, maar je weet het pas wanneer je een maand of 2/3 off bent.

Als jij vindt dat je reden hebt om te kuren, dan ga je kuren. Zo simpel is het.
Ja je kunt verder gainen naturel, maar je kunt ook gaan kuren.

Succes in ieder geval en doe je best.

Hoeveel je overhoudt hangt van zoveel factoren af.
o.a.:
Verloop van je herstel
Kennis van voeding en training

Als je nu al moeilijk aan komt en dus op 74 kilo blijft steken, waarom denk je dan dat je de gewonnen kilo's zo makkelijk vast gaat houden?

We kunnen overigens allemaal gaan speculeren of je het wel of niet vast zult houden, maar je weet het pas wanneer je een maand of 2/3 off bent.

Als jij vindt dat je reden hebt om te kuren, dan ga je kuren. Zo simpel is het.
Ja je kunt verder gainen naturel, maar je kunt ook gaan kuren.

Succes in ieder geval en doe je best.

+1 . ik begrijp het niet tegenwoordig , als ze niet aankomen of sterker worden grijpen ze direct naar aas omdat dat in hun ogen de makkelijkste en beste oplossing is , je bent gewoon luie fl**ker in mijn ogen . je weegt 74 kg hoe haal je het in je hoofd nu al te gaan kuren ? begrijp het echt niet.
het feit dat je niet kan aankomen zegt al genoeg over jezelf , het zegt namelijk dat je niet weet hoe je dat moet doen. punt uit
je bent 181cm en weegt 74 kg dat is natuurlijk geen basis om te beginnen?

IIG jouw keus hoop dat je je kop stoot zodat je ervan leert.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
+1 . ik begrijp het niet tegenwoordig , als ze niet aankomen of sterker worden grijpen ze direct naar aas omdat dat in hun ogen de makkelijkste en beste oplossing is , je bent gewoon luie fl**ker in mijn ogen . je weegt 74 kg hoe haal je het in je hoofd nu al te gaan kuren ? begrijp het echt niet.
het feit dat je niet kan aankomen zegt al genoeg over jezelf , het zegt namelijk dat je niet weet hoe je dat moet doen. punt uit
je bent 181cm en weegt 74 kg dat is natuurlijk geen basis om te beginnen?

IIG jouw keus hoop dat je je kop stoot zodat je ervan leert.

Wie zegt dat ik niet weet hoe ik het moet doen?
Misschien moet ik alleen wat meer geduld hebben.

Ik train nu ongeveer 3 jaar lang, 4 keer in de week, hou me elke dag aan me voedingschema, slaap op tijd, drink geen alcohol en dan ben ik een luie fl**ker. Niet iedereen heeft super genen of begint met en goeie basis

Laatst bewerkt:
Al gezien dus.

Gezien je al 3 jaar traint, is 74kg opzich redelijk (Als je op 50kg begon) Zo niet dan had dit beter gekund en ligt de oplossing niet bij aas.

Denk dat het advies hierboven is. Of je wilt kuren is jouw keuze, maar dat je zo 'weinig' weegt ligt aan je voeding, training of rust. Aas gaat daar geen oplossing voor geven. Een tijdelijke mss, maar als je niks aan je huidige patroon veranderd zal je na de kuur weer 74kg wegen.

Laatst bewerkt:
foute post

Ik begon met 69 kg ben nu 100 + kg, train 2 1/2 jaar, heb absoluut geen super genen, houdoe. :)

Bij welk gewicht is het dan slim om aan de aas te gaan?
80 KG is dus ook veel te weinig bij een 1,81 / 7 %?

Wanneer je moeilijk vooruitgaat (en niet door toedoen van matige voeding/training) en je in de spiegel kijkt en denkt: damn ik ben best buff. :)

Wanneer je moeilijk vooruitgaat (en niet door toedoen van matige voeding/training) en je in de spiegel kijkt en denkt: damn ik ben best buff. :)

+1 imo beste antwoord. wanneer je naturel hebt gegaint , met goeie voeding en training , als je dan aas gaat gebruiken zulke veel tricks en tips kennen over hoe je het beste maximale resultaten zult halen en niet zomaar alles weer verliest in je nakuur. ik durf te wedden ga nu kuren je houd geen drol over. anders was je naturel al aangekomen. dus mijn advies , ga nog een goeie tijd hard trainen en goed eten , kom dan terug met een voorstel.

succes.

Als ik me voeding verhoog etc dan hou ik toch wel wat over van mijn kuur?
Wat is trouwens slim om bij je kuur te nemen als je last van acné krijgt?

Als ik me voeding verhoog etc dan hou ik toch wel wat over van mijn kuur?
Wat is trouwens slim om bij je kuur te nemen als je last van acné krijgt?

Je moet sowieso je voeding flink verhogen. Je hoort die vraag geeneens te stellen mocht je met een kuur beginnen.

Tegen acne vit B5 zo'n 5-10gr per dag verdeeld over 2-4 dosissen en eventueel benzoylperoxide 5% smeren op de plekjes (let op: blekende werking op textiel).

• Like
Waarderingen: RvR
De meeste grote jongens die veel in het sport bereikt hebben, zijn vroeg begonnen. Zolang je maar harder gaat trainen en het ook zo blijft doen met goede voeding en andere factoren zoals rust etc.

Zolang je niet een beachboy fagget bent die gewoon voor de zomer er goed uit wilt zien en in de winter een papzakje wordt met dunne armpjes is het goed. Wees gewoon serieus als je er aan begint en het komt jr allemaal enkel ten goede.

Oke bedankt voor de reacties.
Maar krijg je gegarandeerd puisten van dbol + test e?
Heb nu soms wel is last van acné, niet veel soms paar op me gezicht...

Maar heb niet echt veel zin om er als een grindtegel in de zomer bij te lopen... beetje acné maakt nie uit...
gr

De een is er veel gevoeligervoor dan de ander. Ik heb zelf nooit echt acne gehad toch altijd wel een paar puistjes, in de kuur werd het wel 10x zo erg maar alleen op borst en rug.

ik vind 74kilo aan de lichte kant bij een lengte van 1.80+.
je proteinen mogen best omhoog, ga maar rond de 250/300

als je je kuur toch wil doorzetten, doe dan gewoon simpel en pak een test only op 500mg per week, daar zal je knetterhard op gaan! succes

Ty voor reacties maar is een vochtkop van dbol en verwijding van de wangen tijdelijk?

Wat denk je zelf?

Terug
Naar boven