AndroidHealthClinic

Mijn eerste kuur, en wat informatie over mijzelf.

• Topic Starter Topic Starter
Zou erna doen. Vochtkop+hitte is niet lekker. En als het wat kouder is heb je over het algemeen meer eetlust en in de zomer heb je waarschijnlijk minder regelmaat qua slaap etc.

Qua haargroei moet je denken aan stuggere baardgroei, meer borsthaar etc. Afhankelijk van hoe veel en hoe lang en welke middelen je neemt;) zoals ETG al zegt valt t wel mee. Na je kuur zal een deel minder worden, maar niet alles wordt meer als ervoor.

Oke bedankt voor de info, maar is het nu wel of niet slim om dbol als kickstart te gebruiken? Je kunt beste de orale anabolen vermijden, of valt het als ik het als kickstart gebruik wel mee?

Oke bedankt voor de info, maar is het nu wel of niet slim om dbol als kickstart te gebruiken? Je kunt beste de orale anabolen vermijden, of valt het als ik het als kickstart gebruik wel mee?

Het 'slimst' is om helemaal niet te kuren, verder is het een persoonlijke overweging. Orals zijn niet goed voor je lever, maar hebben wel hun voordelen. Naar mijn mening is het als kickstart niet zo heel schadelijk, als ik bloedonderzoeken van andere mensen zo bekijk. Om ongewenste haargroei tegen de gaan hoef je het niet te laten, dat verschil zal nihil zijn.

Oké, maar ik kan nu aan een kuurtje raken dbol +test e, maar wat is nou beter (ongeacht me stats). Voor de zomer kuren of beter erna? dbol = vochtbal?

Zo beslis je natuurlijk niet over een kuur. Ik kan nu hieraan komen, dus hoe en wanneer zou ik het gebruiken. Beetje omgekeerde wereld.

De juiste manier is eerst bepalen wat je wilt, dan kijken hoe je dat kan bereiken en daarna zorgen dat je daar de juiste middelen voor kan bemachtigen. Niet andersom...

Zou erna doen. Vochtkop+hitte is niet lekker. En als het wat kouder is heb je over het algemeen meer eetlust en in de zomer heb je waarschijnlijk minder regelmaat qua slaap etc.

Qua haargroei moet je denken aan stuggere baardgroei, meer borsthaar etc. Afhankelijk van hoe veel en hoe lang en welke middelen je neemt;) zoals ETG al zegt valt t wel mee. Na je kuur zal een deel minder worden, maar niet alles wordt meer als ervoor.

Dit, als ik zou gaan kuren. Zou ik na de zomer kiezen.

Eetlust is beter, niet last van de hitte. Meer regelmaat.

Zo beslis je natuurlijk niet over een kuur. Ik kan nu hieraan komen, dus hoe en wanneer zou ik het gebruiken. Beetje omgekeerde wereld.

De juiste manier is eerst bepalen wat je wilt, dan kijken hoe je dat kan bereiken en daarna zorgen dat je daar de juiste middelen voor kan bemachtigen. Niet andersom...

Heb je helemaal gelijk in, ik ging me ook eerst verdiepen wat ik precies wou en nu kan ik ook aan de middelen komen, beetje verkeerd geplaatst misschien.

Ik ben nu bijna zeker dat ik test e + dbol wil gaan pakken.
Alleen de bijwerkingen maken me echt bang, niet dat me hart er opeens mee stopt ofso

Als je bang bent gewoon niet doen, en jaartje ermee wachten.

Daarnaast is dat nog nooit voorgekomen.

Als je bang bent gewoon niet doen, en jaartje ermee wachten.

Daarnaast is dat nog nooit voorgekomen.

Eerste zin +1, tweede zin; nog nooit voorgekomen? Dacht het wel hoor. Aan aas zitten gewoon risico's.

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Heb je helemaal gelijk in, ik ging me ook eerst verdiepen wat ik precies wou en nu kan ik ook aan de middelen komen, beetje verkeerd geplaatst misschien.

Ik ben nu bijna zeker dat ik test e + dbol wil gaan pakken.
Alleen de bijwerkingen maken me echt bang, niet dat me hart er opeens mee stopt ofso

Als je bang bent voor de bijwerkingen, waarom dan meteen deze producten? Er zijn veel mildere producten die je eerst zou kunnen proberen. Als kennismaking met aas kan je ook gewoon rustig beginnen.

Of je stelt het inderdaad gewoon nog een jaartje of wat uit. Natural kan je nog meer dan genoeg resultaten boeken en het is zonder risico's!

Eerste zin +1, tweede zin; nog nooit voorgekomen? Dacht het wel hoor. Aan aas zitten gewoon risico's.

Zijn al meerdere topics over geweest, er zijn inderdaad mensen dood gegaan die aan het kuren waren. Maar die hadden al een verhoogd risico voor de kuur, en zo ook al complicaties opgelopen voordat ze aan de AAS zaten.

Meen me te herinneren dat er al tientallen keren is gezegd dat geen doden direct te wijten valt aan de AAS enkel in combinatie met de verhoogde kansen en complicaties die, die gene al had.

Iets wat ik trouwens niet snel tegen kom via internet. Is het groeien van je hartspier tijdelijk of blijvend?

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Als je bang bent voor de bijwerkingen, waarom dan meteen deze producten? Er zijn veel mildere producten die je eerst zou kunnen proberen. Als kennismaking met aas kan je ook gewoon rustig beginnen.

Of je stelt het inderdaad gewoon nog een jaartje of wat uit. Natural kan je nog meer dan genoeg resultaten boeken en het is zonder risico's!

Zelfs naturel zijn er risico's. En ik ben iemand van als je het doet, doe het dan goed. En ben niet van plan om snel weer te gaan kuren.

Laatst bewerkt:
Iets wat ik trouwens niet snel tegen kom via internet. Is het groeien van je hartspier tijdelijk of blijvend?

Zelfs naturel zijn er risico's. En ik ben iemand van als je het doet, doe het dan goed. En ben niet van plan om snel weer te gaan kuren.

Hart is blijvend.

Haha, dat niet van plan zijn om snel weer te gaan kuren ken ik. Dat hebben er wel meer gezegd (waaronder ik zelf). Dan geldt mijn advies helemaal: doe het niet! Er is vrijwel altijd een terugval, daar kan je zeker vanuit gaan. De eerste periode na de kuur raak je dus alleen maar massa kwijt. Daarna heb je een periode waarin je je massa net, met moeite, vast kan houden en daarna duurt het nog best een aardige tijd voordat je natural weer een beetje vooruit kan gaan. Zeer demotiverend, vooral omdat je nu weet hoe je er uit kan zien met een paar kg's meer (die had je namelijk tijdens je kuur nog wel). Ook kracht is weer minder enz. enz. Geloof me, je zal snel weer willen kuren.

Lees je goed in. Niet alleen hier op het forum, waar velen pro-aas zijn, maar ook op sites die anti-doping zijn. Zo kan je een betere afweging maken. Ga echt op zoek naar de risico's, zodat je goed weet waar je aan begint.

Ik zal niet snel weer gaan kuren. Al helemaal niet als ik een opleiding op het cios ga doen. Kom ik aan 99% kracht, 1 % conditie

Ik zal niet snel weer gaan kuren. Al helemaal niet als ik een opleiding op het cios ga doen. Kom ik aan 99% kracht, 1 % conditie

Misschien heb je gelijk, maar in dat geval betwijfel ik of je wat van je gains over gaat houden. Het is echt behoorlijk knokken om je gains te behouden. Als je daarnaast redelijk wat cardio doet...

Als je het doet moet je er echt voor gaan. Je zegt zelf al dat als je het doet, je het meteen goed wil doen. Dat betekend niet meteen dat je een zware kuur moet doen. Het betekend wel dat je je 100% in moet zetten voor BB en kracht (en niet heel even voor een paar maandjes).
Imo kan je beter niet, of in ieder geval lichter, kuren zodat je de gains wat makkelijker vast kan houden en minder terugval hebt. Ik denk echt dat je daar meer aan hebt.

Misschien heb je gelijk, maar in dat geval betwijfel ik of je wat van je gains over gaat houden. Het is echt behoorlijk knokken om je gains te behouden. Als je daarnaast redelijk wat cardio doet...

Als je het doet moet je er echt voor gaan. Je zegt zelf al dat als je het doet, je het meteen goed wil doen. Dat betekend niet meteen dat je een zware kuur moet doen. Het betekend wel dat je je 100% in moet zetten voor BB en kracht (en niet heel even voor een paar maandjes).
Imo kan je beter niet, of in ieder geval lichter, kuren zodat je de gains wat makkelijker vast kan houden en minder terugval hebt. Ik denk echt dat je daar meer aan hebt.

Ik ben de beslissing gemaakt om toch te gaan kuren. Waarschijnlijk binnen nu en een maand. Misschien is het moeilijk de gains vast te houden maar ik ga me best doen, mocht ik echt cios gaan doen dan voeg ik gewoon meer kcals toe aan me schema.

Wat ik me trouwens nog afvraag is of het slim is om een pre-workout shake zoals ''crack'' te gebruiken tijdens een aas kuur, zodat je nog harder traint etc. Of heb je met aas helemaal geen pre-workout nodig?

Gr

Wat ik me trouwens nog afvraag is of het slim is om een pre-workout shake zoals ''crack'' te gebruiken tijdens een aas kuur, zodat je nog harder traint etc. Of heb je met aas helemaal geen pre-workout nodig?

Gr

Omg.....NOG HARDER trainen haha, sjee minee man je hebt geen idee hoe hard je gaat met STEROÏDEN. Is geen "crack" ofzo.......het werkt en heel goed. Beter hou je je focus op goede timing van voeding, training en rust ipv "crack" enzo.

Voorspel een never - ending story.

Laatst bewerkt:
Omg.....NOG HARDER trainen haha, sjee minee man je hebt geen idee hoe hard je gaat met STEROÏDEN. Is geen "crack" ofzo.......het werkt en heel goed. Beter hou je je focus op goede timing van voeding, training en rust ipv "crack" enzo.

+1

Kuur gewoon niet.

Já ik heb geen ervaring met ''aas'', las veel dat mensen meer setjes etc konden maken. Maar het ging me meer om de sufheid als je de gehele dag gewerkt hebt en dan nog moet trainen.

Je kan gewoon een pre-workout supp nemen als je dat fijn vind. Uiteraard niet nemen als je door de aas last hebt van een hoge bloeddruk ofzo.

Door de aas ga je natuurlijk vooruit in kracht en massa. Dat werkt zeer motiverend. Waarschijnlijk sta je de hele dag te trappelen om weer naar de gym te mogen. Dan heb je dus niet echt een booster nodig. Denk dat ze dat bedoelen.

Die crack kan je beter bewaren tot na je kuur. Dan heb je wel motivatie nodig, want ipv vooruit ga je dan ineens achteruit. Dat maakt het trainen er niet leuker op. Ipv te kijken hoeveel sterker je nu weer geworden bent, moet je dan weer gaan kijken hoeveel minder sterk je geworden bent. Zeer demotiverend... Dan kan een boostertje wellicht meer helpen.

Als het je niet lukt om meer dan 74kilo te wegen bij 181 vraag ik me af of je de kennis wel hebt je gewonnen massa na de kuur vast te kunnen houden.
Ik geloof best dat je hart traint en veel eet. Maar met zo'n bouw als jij zul je misschien wel het dubbele moeten eten als nu om aan te komen. Als het je niet lukt meer te eten en je wint wel 5 kilo massa, zul je die nooit vast gaan houden, want met je huidige voeding heb je maar genoeg calorieën om 74kg vast te houden

Terug
Naar boven