jochi
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het je niet lukt om meer dan 74kilo te wegen bij 181 vraag ik me af of je de kennis wel hebt je gewonnen massa na de kuur vast te kunnen houden.
Ik geloof best dat je hart traint en veel eet. Maar met zo'n bouw als jij zul je misschien wel het dubbele moeten eten als nu om aan te komen. Als het je niet lukt meer te eten en je wint wel 5 kilo massa, zul je die nooit vast gaan houden, want met je huidige voeding heb je maar genoeg calorieën om 74kg vast te houden
?Elke dag op me voeding letten, geen alcohol drinken, op tijd slapen, bijna al me geld aan fitness (sups, food, gym) uitgeven, hard trainen en dan 1 kg per maand gainen en rond de 74 kg wegen is gewoon k*t.

Als je niet gaint terwijl je wel genoeg traint, dan ligt het altijd aan je voeding. No exceptions. Je kunt het slechte genen noemen zoveel je wilt, maar het punt is dat je een ****ing ecto bent en dus veel meer moet gaan eten. Je moet ophouden met gokken, je moet het gaan UITREKENEN. Hou er tevens rekening mee dat een ecto vaak nerveuze energie heeft (zoals wippen met het been als ie stilzit etc) en dat ie daar ook calorieen mee verbrandt.
Jij hebt geen kuur nodig, en ook geen extra supplementen. Wat jij nodig hebt is een grotere pens.
Als je nu 1kg per maand kan gainen, dan kan je zonder kuren meer gainen dan met kuren.
Ik voorspel:
Met de kuur ga je ongeveer 10kg winnen. Vervolgens verlies je er zeker weer 4kg van. Dan heb je 6kg winst. Maar daarvan is ongeveer 2kg vet. Je wint dus 4kg spier. En daar heb je dan 3 maanden voor gekuurd, 1 maand voor nagekuurd en 2 a 3 maanden voor geknokt om te behouden. Kortom, je wint in pak hem beet 6 a 7 maanden 4kg spier. Natural had je meer kunnen behalen.
Vervolgens gain je na je kuur minder goed dan nu. Je zal snel weer willen kuren.
Hoop voor je dat mijn voorspelling niet uit gaat komen.
Laten we er nu verder over ophouden, want volgens mij heb je je keuze al gemaakt en de gear is al besteld.
Succes kerel!
En zorg er voor dat ik ongelijk krijg!![]()
Als je nu 1kg per maand kan gainen, dan kan je zonder kuren meer gainen dan met kuren.
Ik voorspel:
Met de kuur ga je ongeveer 10kg winnen. Vervolgens verlies je er zeker weer 4kg van. Dan heb je 6kg winst. Maar daarvan is ongeveer 2kg vet. Je wint dus 4kg spier. En daar heb je dan 3 maanden voor gekuurd, 1 maand voor nagekuurd en 2 a 3 maanden voor geknokt om te behouden. Kortom, je wint in pak hem beet 6 a 7 maanden 4kg spier. Natural had je meer kunnen behalen.
Vervolgens gain je na je kuur minder goed dan nu. Je zal snel weer willen kuren.
Hoop voor je dat mijn voorspelling niet uit gaat komen.
Laten we er nu verder over ophouden, want volgens mij heb je je keuze al gemaakt en de gear is al besteld.
Succes kerel!
En zorg er voor dat ik ongelijk krijg!![]()
Maar als ik naturel nu ongeveer (MAX) 1 kg per maand aankom dan ga ik als ik aan de aas ga toch veel meer per maand aankomen?
En hou je van een kuurtje echt maar 4 KG over? Waarom zoveel moeite doen voor 4 kg vraag ik me dan af, meeste houden toch iets van 8 kg over?
Gr
+1 ben ik helemaaal mee eens , als je indd elke kuur 8 kg overhoud bijv dan doe je 5 kuurtjes en ben je 40 kg zwaarder dan weeg ik 145 kg droog , kan ik zo olympia winnen , is boolshit.De periode dat je aan de aas gaat zal je idd een stuk meer aankomen. Maar daarna verlies je gewoon weer veel.
Als je voeding, training en rust echt optimaal is zal je wellicht wat meer over kunnen houden, maar als dat het geval was woog je nu geen 74kg meer. Wees eerlijk tegen jezelf. Je voedingsschema ziet er aardig uit, maar toch.
En als iedereen telkens 8kg van een kuurtje overhield waren het hier nu allemaal reuzen. Jij zou dan na 2 kuurtjes 90kg wegen. De meeste zouden na 2 kuurtjes hun perfecte fysiek hebben. Is echter niet zo. Mensen hier op het forum zijn nog wel eens geneigd dingen een beetje mooier te maken dan ze in werkelijkheid zijn.