Ik heb dus besloten om mijn eerste voedinsschema op te stellen!
Ik train nog maar een week maar ben toch al vooruitgegaan!
Leeftijd: 15 Jaar
Lengte: 178 Cm
Totale Lichaamsgewicht: 58,9 Kg
Vetpercentage: 9,1 %
VVM: 53,5
Ik ga ongeveer 3x per week fitnessen en speel enorm vele hockey en moet veel lopen. Om te bulken gok ik dat ik een 3000-tal Kcal / Dag zal moeten nemen.
Als jullie opmerkingen, suggesties, krities, aanvullingen, ... te vermelden hebben --> feel free to answer!
Ik ben slechts een beginner en ik heb dit puur op het gevoel gedaan.
AUB GEEN HAVERMOUT!!! Ik heb dit vandaag voor het eerst gegeten --> NOOIT MEER !!!
Grtz
Ik train nog maar een week maar ben toch al vooruitgegaan!
Leeftijd: 15 Jaar
Lengte: 178 Cm
Totale Lichaamsgewicht: 58,9 Kg
Vetpercentage: 9,1 %
VVM: 53,5
Ik ga ongeveer 3x per week fitnessen en speel enorm vele hockey en moet veel lopen. Om te bulken gok ik dat ik een 3000-tal Kcal / Dag zal moeten nemen.
's Morgens: 50 g Choco Pops, 300 ml half volle melk, 250g volle kwark, 1 appel en 1 banaan.
10-uurtje: 2 croissants en 1 banaan
Middagmaal: Wit broodje met salami, tomaten en wortelen + een balisto of andere koek met chocolade en 500ml water.
4-uurtje: 1 appel, 1 banaan en 1 kiwi vermengd met 500gr volle kwark + 250ml melk.
Avondmaal: Stuk vlees of vis, 200 g aardappelen, 200 g groenten en 2 el ketchup + 350ml water.
's Avonds laat: 100 g Brinta en een appel of een banaan + 250 ml melk
Als jullie opmerkingen, suggesties, krities, aanvullingen, ... te vermelden hebben --> feel free to answer!
Ik ben slechts een beginner en ik heb dit puur op het gevoel gedaan.
AUB GEEN HAVERMOUT!!! Ik heb dit vandaag voor het eerst gegeten --> NOOIT MEER !!!
Grtz

GEEN salami => veel te vet... Balisto & chocolade... moet je van afkicken en proberen het tot 1x/week te beperken
nuja... twas gewoon om wat opties te geven!