hey,
Ik ben onlangs overgestapt van een splitschema naar een fullbodyschema!
WRM: omdat ik maar 3x kan traine in de week, trainde ik eigenlijk elke spiergroep maar 1 keer deftig per week!
*ik train momenteel 11 maand
*ik train 3 x per week 1x85%, 1x75%, 1x65% van men rpmax
meestal : DI, DON, ZAT of ZON!
*doel: atletische bouw+meer massa (ben 20j, 1.78m, en weeg maar 69,5)
* Men schema dat ik heb opgesteld is een schema dat zich om de 3 weken herhaald m.a.w. een 3 weken schema!
elke week bestaat uit 3 trainingen die er als volgt uit zien!
Training 1 (85%): van elke oefening 3 setjes, per set 5 à 6 reps met 2,5 minuut rust tussen de setjes. (laag volume, hoge intensiteit)
Training 2 (75%): van elke oefening 4 setjes, per set 8-10 reps met 1,5 minuut rust. (gemidd volume, gemidd intensiteit)
Training 3 (65%): van elke oefening 5 setjes, per set 12-15reps met 30 sec. tot max. 1 min. rust tussen de setjes. (hoog volume, lage intensiteit)
En dit is men schema van week 1, de andere 2 weken komen nog omdat ik deze nog moet uittesten.
laat maar weten wat je vind.
mvg
Ik ben onlangs overgestapt van een splitschema naar een fullbodyschema!
WRM: omdat ik maar 3x kan traine in de week, trainde ik eigenlijk elke spiergroep maar 1 keer deftig per week!
*ik train momenteel 11 maand
*ik train 3 x per week 1x85%, 1x75%, 1x65% van men rpmax
meestal : DI, DON, ZAT of ZON!
*doel: atletische bouw+meer massa (ben 20j, 1.78m, en weeg maar 69,5)
* Men schema dat ik heb opgesteld is een schema dat zich om de 3 weken herhaald m.a.w. een 3 weken schema!
elke week bestaat uit 3 trainingen die er als volgt uit zien!
Training 1 (85%): van elke oefening 3 setjes, per set 5 à 6 reps met 2,5 minuut rust tussen de setjes. (laag volume, hoge intensiteit)
Training 2 (75%): van elke oefening 4 setjes, per set 8-10 reps met 1,5 minuut rust. (gemidd volume, gemidd intensiteit)
Training 3 (65%): van elke oefening 5 setjes, per set 12-15reps met 30 sec. tot max. 1 min. rust tussen de setjes. (hoog volume, lage intensiteit)
En dit is men schema van week 1, de andere 2 weken komen nog omdat ik deze nog moet uittesten.
laat maar weten wat je vind.
mvg