XXL Nutrition

Mijn fullbody schema! wat vind je ervan?

twinez

Cool Novice
Waardering
0
hey,

Ik ben onlangs overgestapt van een splitschema naar een fullbodyschema!
WRM: omdat ik maar 3x kan traine in de week, trainde ik eigenlijk elke spiergroep maar 1 keer deftig per week!

*ik train momenteel 11 maand

*ik train 3 x per week 1x85%, 1x75%, 1x65% van men rpmax
meestal : DI, DON, ZAT of ZON!

*doel: atletische bouw+meer massa (ben 20j, 1.78m, en weeg maar 69,5)

* Men schema dat ik heb opgesteld is een schema dat zich om de 3 weken herhaald m.a.w. een 3 weken schema!
elke week bestaat uit 3 trainingen die er als volgt uit zien!

Training 1 (85%): van elke oefening 3 setjes, per set 5 à 6 reps met 2,5 minuut rust tussen de setjes. (laag volume, hoge intensiteit)

Training 2 (75%): van elke oefening 4 setjes, per set 8-10 reps met 1,5 minuut rust. (gemidd volume, gemidd intensiteit)

Training 3 (65%): van elke oefening 5 setjes, per set 12-15reps met 30 sec. tot max. 1 min. rust tussen de setjes. (hoog volume, lage intensiteit)

En dit is men schema van week 1, de andere 2 weken komen nog omdat ik deze nog moet uittesten.

2j3jgbp.jpg

laat maar weten wat je vind.

mvg

als ik eerlijk , is dit niet geweldig schema - je traint 3 * per week + je wilt alles trainen

werk van groot naar klein

bijv benen/borst/rug/schouders/traps/biceps/triceps/onderarmen/buik ( rug is wel groter dan de borst vandaar na de borst gepakt

dag 1
squats
bb press
pulldowns
db side raises
db shrugs
curls
french presses
wrist curl
hanging leg raises ( het is maar een vb he )

nu kan ik uit je schema niet wijsworden - het lijkt wel of je 4 borst oef wilt doen - 2 rug - 1 beenoef - 2 biceps - 1 triceps

alles kan natuurlijk , maar dan zit het echt niet goed in elkaar - je balans is zoek hier

• Topic Starter Topic Starter
als ik eerlijk , is dit niet geweldig schema - je traint 3 * per week + je wilt alles trainen

werk van groot naar klein

bijv benen/borst/rug/schouders/traps/biceps/triceps/onderarmen/buik ( rug is wel groter dan de borst vandaar na de borst gepakt

dag 1
squats
bb press
pulldowns
db side raises
db shrugs
curls
french presses
wrist curl
hanging leg raises ( het is maar een vb he )

nu kan ik uit je schema niet wijsworden - het lijkt wel of je 4 borst oef wilt doen - 2 rug - 1 beenoef - 2 biceps - 1 triceps

alles kan natuurlijk , maar dan zit het echt niet goed in elkaar - je balans is zoek hier

mja dat van die balanse dat klopt wel een beetje!
maar bij men andere weken is dit meer in zen recht.

begin eens bij benen dat is de grootste spiergroep

1 x benen - squats
2 x borst - bankdrukken + flyes
2 x rug - bb rows + pull downs
1 * triceps - narrow gripp benchpress
1 * biceps - ez curls

hier kan je al een aardige training mee bouwen - pak je bijv iedere keer 4 werksets 12/10/8/8 - + nog wat ass-oef dan ga je goed stuk hoor

Terug
Naar boven