XXL Nutrition

mijn fysiek op 23 jarige leefijd

Hahahahah

Voor 5 jaar mis je echt wel massa. En voor <15% zie ik bar weinig details.

wat is nou precies je doel met dit topic

het is niet dat je fysiek veel voorstelt ofzo
Ik snap je frustratie voor de onnodige topics maar zo iemand afkraken kan niet iedereen komt van ergens en vooral hier moet je elkaar helpen.

OT: Vragen of iets anders kun je doen maar denk eerst na voorda je een topic gaat maken zonder een vraag/doel

• Topic Starter Topic Starter
zal ik doen bedankt voor de advies :)

hahahaha, mn dikke oma is buffer.
owja je vp ligt ongeveer, pak hem beet, precies, om en na bij tussen de 1% en de 50% hoop dat je hier wat aan hebt.
btw 5 jaar weight lifting, wat heb je gedaan dan?

borsthaar/10

Beste TS, hoe groot zijn je armen eigenlijk?

TS zijn squat filmpje

2598l0m.gif

Not sure if troll or mentally retarded

Echt belachelijk dat jullie hem uitlachen. Jullie hebben werkelijk geen idee wat voor impact dat kan hebben op deze persoon. Zijn fysiek is misschien niet al te geweldig na zo lang trainen maar hij werkt er tenminste nog aan. Dat terwijl de gemiddelde Nederlander thuis achter de buis zit en zichzelf vol stouwt met troep. Echt kansloos sommige.

Echt belachelijk dat jullie hem uitlachen. Jullie hebben werkelijk geen idee wat voor impact dat kan hebben op deze persoon. Zijn fysiek is misschien niet al te geweldig na zo lang trainen maar hij werkt er tenminste nog aan. Dat terwijl de gemiddelde Nederlander thuis achter de buis zit en zichzelf vol stouwt met troep. Echt kansloos sommige.

Als je niet tegen harde comment kan, wat doe je dan op een forum.

Hahaha deze foto :D

Leuk topic dit,ga ik volgen.

Deze gast is een zware troll fyi, had hiervoor al een andere account waarin hij allerlei onzin beweerde puur om reacties te baiten.
Gewoon kapotnegeren, hij vindt het alleen maar leuk, hij weet zelf ook wel dat zijn fysiek zwaar penis is.

Mocht het een troll zijn zeer jammer dan.Had liever dat ie het meende :)

Tja wat mensen doen voor een beetje aandacht...

Terug
Naar boven