AndroidHealthClinic

mijn fysiek op 23 jarige leefijd

Hij kan dan mss beter echt eens gaan trainen,dan krijgt hij mss meer aandacht dan hier te trollen :)

Het is een kutfoto en bagger filmpje maar deze reacties zijn ook overdreven.

Lijkt me idd een troll ja, natuurlijk wel even verder gezocht

- Geen actueel FB account ( wel 2 accounts actief echter 1 zonder foto's en vrienden, de ander met oude " kind" foto's )
- Alleen youtube kanaal met 1 filmpje ( wat hier gepost is )
- Instagram profiel recentelijk verwijderd
- google account niet meer actief
- en op de school in Leiden ( waar hij volgens FB zegt te zitten kennen ze hem niet )
- Na 6 nov hier niet meer ingelogd

- Geen actueel FB account ( wel 2 accounts actief echter 1 zonder foto's en vrienden, de ander met oude " kind" foto's )
- en op de school in Leiden ( waar hij volgens FB zegt te zitten kennen ze hem niet )

Ik heb ook geen fb meer, geen aandachtsgram. Geen snapchat.
Zegt allemaal niks

Jij hebt ook niets te doen he :roflol:

Ik ''ken'' hem, hij sport(te) bij dezelfde sportschool, al een tijd niet meer gezien tho.
Facebook account klopt, hij heeft zijn oude Facebook account verwijderd, geen idee waarom.
180kg squat is wel legit, stond ik letterlijk naast.
Hij heeft heel lang een vorm van powerliften gedaan, toen der tijd was hij best sterk ondanks dat het niet aan zijn fysiek af te lezen was.

Prima gozer, lichtelijk autistisch I guess.

Ik ''ken'' hem, hij sport(te) bij dezelfde sportschool, al een tijd niet meer gezien tho.
Facebook account klopt, hij heeft zijn oude Facebook account verwijderd, geen idee waarom.
Hij heeft heel lang een vorm van powerliften gedaan, toen der tijd was hij best sterk ondanks dat het niet aan zijn fysiek af te lezen was.

Dus hij is nu gewoon zwaar depressief na alle reacties hier.

Ik vind de verhoudingen van je lichaam niet helemaal kloppen. Je benen lijken wel uit proporties, ze zijn namelijk veel meer ontwikkel dan de rest van je lichaam.
Voetballer?

komt omdat de foto van onder is gemaakt. Tja voor 23 is je fysiek totaal niet indrukwekkend als dat is wat je wilt weten.

Kansloze reacties..
Je kent iemands verhaal of mentale gesteldheid niet.

De drang om jezelf te bewijzen naar de andere forumleden, hoe grappig je iemand kan afkraken, Vind ik een stuk zieliger dan een jongen die wat zelfvertrouwen heeft gekweekt.

Kerel blijf lekker doortrainen; iedereen is ergens begonnen.

Laatst bewerkt:
Kansloze reacties..
Je kent iemands verhaal of mentale gesteldheid niet.

De drang om jezelf te bewijzen naar de andere forumleden hoe grappig je iemand kan afkraken... Vind ik een stuk zieliger dan een jongen die wat zelfvertrouwen heeft gekweekt.

Kerel blijf lekker doortrainen; iedereen is ergens begonnen.

Hij traint al 5 jaar.

Als je zo'n topic maakt kan je verwachtendat mensen kritisch zijn, zeker als je gewoon slechte resultaten behaald hebt.

Hij heeft z'n genen waarschijnlijk niet mee, als ik "Hij heeft heel lang een vorm van powerliften gedaan, toen der tijd was hij best sterk ondanks dat het niet aan zijn fysiek af te lezen was. " lees. Kan er van meespreken.

5 jaar trainen?? zo'n postuur heb je al na 5 maanden maximaal.

En dat filmpje ..... ach ach ach wat een fagg

dit is wel echt heel triest ja..

er trainen bij ons ook lui die na 3 jaar trainen nauwelijk gegroeid zijn of niet droger zijn geworden. Vaak zijn dat jongens die 2 maanden fanatiek bezig zijn en dan weer een paar maanden niet. Eigenlijk zonde van je tijd om zo te trainen maar dat is mijn mening

dit is wel echt heel triest ja..

er trainen bij ons ook lui die na 3 jaar trainen nauwelijk gegroeid zijn of niet droger zijn geworden. Vaak zijn dat jongens die 2 maanden fanatiek bezig zijn en dan weer een paar maanden niet. Eigenlijk zonde van je tijd om zo te trainen maar dat is mijn mening

Als de titel 'Mijn stats op 23-jarige leeftijd 'was geweest, was het een ander verhaal geweest.
Veel leden squatten geen 180 kg, zelfs niet na 5 jaar trainen.

180kg squat, met dat fysiek, die legs?

hoe dan.

goed fysiek veel potentie tijd voor AAS.

Met die legs dus ja.

Hij vraagt onze meningen over zijn fysiek, en ja na 5 jaar trainen en zo'n fysiek hebben dat betekent of slechte genen hebben of vijf jaar trainen zonder de juiste kennis van de basics van bodybuilding,

Maar om hem zo af te kraken slaat nergens op, hij doet er nog tenminste iets aan, beter dan sommige die pas en maand trainen en met een vp van 30% hier aankomen voor kuuradviezen

Terug
Naar boven